برند موردعلاقه تعدادی از سلبريتی‌ها

برند موردعلاقه تعدادی از سلبريتی‌ها

جشنواره‌های مد و اسکار تنها مراسم‌هایی هستند که در آن‌ها زرق‌وبرق و آنچه در مورد هالیوود می‌گویند را می‌توان دید. در چنین جشنواره‌هایی تعداد زیادی از افراد مشهور با مد و سبک متفاوت شرکت می‌کنند. به‌طورکلی پیداکردن یک نقطه مشترک شیک میان همه آن‌ها دشوار است. اما دراین‌بین یک مشخصه وجود دارد که افراد مشهور عاشق آن هستند و آن هم جواهرات است. بیشتر افراد مشهور و سلبریتی‌ها در چنین مراسم‌هایی درخشش بیشتر و مرکز توجه بودن را دوست دارند. در این مقاله از آرته لایف‌استایل، برند موردعلاقه تعدادی از سلبريتی‌ها از جمله Zendaya، Anne Hathaway، Julianne Moore، Lady Gaga و… را بررسی کرده‌ایم.

آشنایی با برند بولگاری BULGARI

آشنایی با برند بولگاری BULGARI

این برند که در سال 1884 توسط نقره‌ساز بااستعداد یونانی سوتیریو بولگاری در رم تأسیس شد، به‌سرعت برای برتری ایتالیایی با ساخت صنایع‌دستی نفیس و خلاقیت‌های باشکوه جواهرات به شهرت رسید. در طول دهه‌ها، نسل Bulgari یک سبک متمایز ساخته شده از ترکیب رنگ‌های خاص، حجم‌های فوق‌العاده متعادل و نقوش غیرقابل‌انکار را تعریف کردند که ادای احترام به ریشه‌های رومی این شرکت است. بولگاری درحالی‌که همیشه میراث‌فرهنگی خود را ارج می‌نهد، نوآوری‌هایی را معرفی کرد که قوانین دنیای جواهرات را بازنویسی کرد و روندهای جدیدی را راه‌اندازی کرد که به‌عنوان نمادهای طراحی معاصر برجسته بودند. به همین دلیل برند موردعلاقه تعدادی از سلبريتی‌ها برند بولگاری است.

Zendaya

۱. Zendaya

زندایا بازیگر زن در مراسم جوایز امی 2022 با گردن‌بند Bulgari High Jewellery که با الماس بیضی‌شکل طراحی شده بود، درخشش بازی خود را آغاز کرد. سپس، در مهمانی اسکار Vanity Fair پس از نود و چهارمین دوره جوایز اسکار در مارس 2022، لباسش را با سنجاق یقه ساخت برند بولگاری ست کرد نشان‌دهنده برند موردعلاقه تعدادی از سلبريتی‌ها بود. جالب است بدانید که Zendaya از سال 2020 سفیر برند بولگاری بوده است. اخیراً، برند بولگاری در مجموعه‌ای از تصاویر تبلیغاتی جدیدی که منتشر کرده است، این ستاره را برای مجموعه جواهرات عالی Eden The Garden of Wonders انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید  بهترین جنس دستبند برای آقایان؛ انتخاب شما کدام است؟

۲. Anne Hathaway

یکی دیگر از چهره‌های معروف Anne Hathaway است که در ماه می 2022 به‌عنوان سفیر برند بولگاری معرفی شد. او در جشنواره فیلم کن امسال، گردنبند مدیترانه Reverie از مجموعه Eden The Garden of Wonders را پوشید. این گردنبند با یاقوت‌های کبود و الماس‌تراش خورده طراحی شده است.

Anne Hathaway

3. Julianne Moore

جولیان مور یکی دیگر از بازیگران مشهوری است که امسال در جشنواره کن با انتخاب جواهرات از برند بولگاری همه را شگفت‌زده کرد. او گردنبند ادای احترام به پاریس را که از مجموعه باغ شگفتی‌ها بود، به گردن داشت که گفته می‌شود این گردنبند نمادی از دهه 1960 و ادای احترام به شهرهای رم و پاریس است. این محصول با یک زمرد کلمبیایی بیضی‌شکل به زیبایی طراحی شده که توسط الماس، زمردها و تعداد زیادی سنگ‌تراش خورده فانتزی ست شده. اگر دقت کنید، این قطعه از برند موردعلاقه تعدادی از سلبريتی‌ها، بولگاری شبیه به برج ایفل طراحی شده است.

Julianne Moore

آشنایی با برند Tiffany & Co

Tiffany & Co با سابقه‌ای که به سال 1837 بازمی‌گردد، به‌خاطر میراث خود در تولید شاهکارها شناخته شده است. از طرح‌های نفیس آرت دکو گرفته تا خلاقیت‌های طراحانی مانند ژان شلمبرگر در این برند مشهور می‌درخشند. این خانه جواهرات و برند محبوب به یک نماد فرهنگی تبدیل شده است. سلبریتی‌های امروزی هنوز وقتی می‌خواهند روی فرش قرمز خیره‌کننده شوند، به برند Tiffany & Co روی می‌آورند. به‌این‌ترتیب برند موردعلاقه تعدادی از سلبريتی‌ها را می‌توان جواهرات خاص برند تیفانی دانست.

آشنایی با برند Tiffany & Co

Lady Gaga

لیدی گاگا خواننده و بازیگر با پوشیدن الماس تیفانی در اسکار 2019 نشان داد برند تیفانی نیز به‌عنوان یکی از چند برند موردعلاقه تعدادی از سلبريتی‌ها است. او در سال 2022 با پوشیدن گردنبندهای زیبای جواهرساز نیویورکی، از جمله گردنبند شلمبرگر یکی از مشهورترین طراحان جواهرات قرن بیستم، با طرح گل و برگ تیفانی در جوایز SAG 2022، رابطه خود را با برند تیفانی ادامه داد.

بیشتر بخوانید  مروارید باروک

Lady Gaga

آشنایی با برند Gucci

یکی دیگر از مشهورترین‌ برند موردعلاقه تعدادی از سلبريتی‌ها، برند گوچی است. این برند در سال 1921 تأسیس شد. برند Gucci یک برند لوکس ایتالیایی است که نه‌تنها باقدرت ماندگار، بلکه با تازه‌ترین مدل‌های جواهرات برترین برند جواهرات مد در جهان است. محصولات گوچی در اوج صنعت ایتالیایی، از نظر کیفیت و توجه بی‌نظیر هستند.

Jodie Turner-Smith

جودی ترنر اسمیت، بازیگر زن که همواره به‌خاطر استایل بی‌عیب و نقصش موردتوجه قرار می‌گیرد، یکی از سلبریتی‌های مشهوری است که به زیبایی می‌درخشد. این بازیگر مشهور با استایل بی‌نظیرش به‌خوبی به مجموعه جواهرات بلند گوچی Hortus Deliciarum و همچنین قطعاتی از Bulgari برای ترند شدن کمک می‌کند. در Met Gala 2022، او مجموعه‌ای از جواهرات گوچی، شامل یک جفت گوشواره الماس و یاقوت کبود صورتی و مجموعه‌ای از دستبندها و انگشترهای گربه‌ای بزرگ در یاقوت و الماس از این برند موردعلاقه تعدادی از سلبريتی‌ها را پوشید.

Jodie Turner-Smith

همچنین او علاوه بر برند گوچی به برند بولگاری نیز علاقه دارد. جودی ترنر در جوایز انتخاب منتقدان 2022، یک گردنبند Bulgari High Jewellery از زمرد و الماس را در موهای خود قرارداد.

دیگر برند‌های موردعلاقه سلبریتی‌ها

علاوه بر برندهای مشهور و خاصی که اشاره شد، برند شوپارد chopard یک برند موردعلاقه تعدادی از سلبريتی‌ها است. Julia Roberts بازیگر در جشنواره فیلم کن با گردنبند شوپارد که با الماس زرد مرکزی ست شده بود همه را شگفت‌زده کرد. علاوه بر عظمت سنگ، این گردنبند فروتنی را نشان می‌دهد و در سبک مینیمالیست است. همچنین مدل برزیلی ایزابلی فونتانا با پوشیدن دو سنجاق سینه طراحی شده با زمرد و الماس برجسته السا جین در جشنواره فیلم کن و جشنواره فیلم ونیز آن‌ها را برند موردعلاقه تعدادی از سلبريتی‌ها معرفی کرد. کریستین استوارت یکی دیگر از بازیگران خاص و مشهور در کنار ترکیب کت‌وشلوار شانل و گردنبند شانل با عقیق، اسپینل و الماس در طلای سفید، جواهرات این برند را به‌عنوان مورد علاقه‌هایش به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید  گوشواره حلقه ای؛ انواع گوشواره‌های نقره‌ی حلقه‌ای

دیگر برند‌های موردعلاقه سلبریتی‌ها

سخن آخر

جواهرات در حقیقت بخشی از یک استایل بی‌نقص و تکمیل‌کننده آن هستند. به همین دلیل اصلی‌ترین و مهم‌ترین انتخاب سلبریتی‌ها علاوه بر مدل لباس، جواهرات است. در جشنواره‌های مختلف برند موردعلاقه تعدادی از سلبريتی‌ها را می‌توان باتوجه‌به جواهراتی که از آن‌ها استفاده کرده‌اند متوجه شد. معمولاً برندهای مشهور جهانی برای معرفی مجموعه‌ها و کالکشن‌های جدیدی که طراحی کرده‌اند، از سلبریتی‌ها کمک می‌گیرند. در فروشگاه زیورآلات دست‌ساز آرته لایف‌استایل ما برای شما زیورآلاتی خاص همانند سلبریتی‌ها طراحی کرده‌ایم تا شما را در مرکز توجه و درخشش قرار دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *