گوشواره حلقه ای

گوشواره حلقه ای؛ انواع گوشواره‌های نقره‌ی حلقه‌ای

گوشواره‌ها یکی از جواهرات ضروری در کمد بیشتر خانم‌ها هستند که ظاهر افراد را کامل می‌کنند. این جواهرات زنانه پرطرفدار شامل انواع مختلفی از جمله گوشواره حلقه‌ای، گوشواره بخیه‌ای، گوشواره آویز و گوشواره منگنه‌ای می‌شوند. گوشواره‌های حلقه‌ای، یک قطعه فلز هستند که از عقب و جلو گوش را احاطه می‌کنند و فضایی بین پایین گوشواره و لاله‌ی گوش ایجاد می‌کنند. این گوشواره‌ها برای صورت‌های مربعی خیلی مناسب هستند. ما قصد داریم در این مقاله دانستنی‌های جذابی درباره گوشواره حلقه‌ای برایتان بازگو کنیم. پس با ما همراه باشید.

گوشواره حلقه ای

هرآنچه که باید درباره‌ی گوشواره حلقه‌ای دانست

گوشواره حلقه‌ای یکی از پرطرفدارترین گوشواره‌ها در چندین سال اخیر بوده است. در گذشته این نوع گوشواره بیشتر برای کودکان استفاده می‌شد. اما در چندین سال اخیر به علت تولید طرح‌های متنوع گوشواره‌های حلقه‌ای، آن‌ها طرفداران زیادی را از همه سنین به سمت خود جذب کرده است. گوشواره‌های زنانه از نوع حلقه، به زیبایی فضای بین گوش گردن را پر می‌کنند.

گوشواره حلقه ای

نکات مهم در استفاده از گوشواره‌های حلقه‌ای

قبل از هر چیزی باید بدانید که انتخاب گوشواره سلیقه‌ای است اما برای زیبا و جذاب‌تر شدن باید نکاتی را در هنگام خرید انواع گوشواره‌ها، مد نظر داشته باشیم. برای مثال این که گوشواره حلقه‌ای برای کسانی با صورت کشیده بسیار مناسب‌تر است زیرا کشیدگی صورتشان را کمتر نشان می‌دهد. این نوع گوشواره در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ در بازار موجود است و یکی از پر کاربردترین گوشواره هادر میان بانوان است؛ چرا که با هر نوع لباسی (شب و ساده) ست می‌شود و قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید  برند موردعلاقه تعدادی از سلبريتی‌ها

انواع مختلف گوشواره‌های حلقه‌ای

  • گوشواره طلا

این گوشواره با سایز بزرگ ظاهری ویژه و دلربا به شما می‌دهد. هنگام استفاده از این نوع گوشواره پیشنهاد می کینم از النگو، دستبد و یا گردنبندهای کوتاه و نازک نیز استفاده کنید.

  • گوشواره کوچک

این نوع گوشواره بیشتر برای مناسبت‌های رسمی کاربرد دارد. زیرا توجه زیادی را جلب نمی‌کند و تنها ظاهر شما را رسمی‌تر جلوه می‌دهد.

گوشواره حلقه ای

  • گوشواره آویزدار

این نوع گوشواره بیشتر مورد پسند اقرادی قرار می‌گیرد که می‌خواهند ظاهری امروزی داشته باشند. این مدل، برای هر مکانی مناسب نیست و بیشتر در مهمانی‌های دوستانه می‌توان از آن استفاده کرد. البته لازم به ذکر است گوشواره‌ی آویز حلقه‌ای تنوع طرح بسیار بالایی دارد.

  • گوشواره چند تایی

حتماً در اطرافیانتان دیده‌اید که گوش‌هایشان را دو سوراخه کرده‌اند. زیرا مدل جدیدی از گوشواره حلقه‌ای طراحی شده است که با ظاهری هماهنگ در هر گوش استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید استایلی شیک و خاص و دخترانه داشته باشید در هر گوش، از چند گوشواره استفاده کنید.

سخن آخر

گوشواره‌های حلقه‌ای ممکن است با طرح‌هایی ساده ساخته شده باشند که فقط با یک یا دو سنگ تزئین شده دارند یا این که پر از الماس و زرق و برق باشند. گوشواره‌های حلقوی نامتقارن برای تیپ‌های جسورانه‌تر مناسب هستند. گوشواره‌های حلقه‌ای همه کاره هستند و برای هر تیپی از محیط کار تا آخر هفته برای بیشتر زنان مناسب هستند. برای مشاهده‌ی انواع گوشواره حلقه‌ای به فروشگاه آرته لایف استایل مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *