استایل بوهو

استایل بوهو چیست؟

بوهمین در زبان فرانسوی به فردی گفته می‌شود که بدون قید و شرط و پایبند بودن به چیز خاصی روزگار می‌گذراند. در استایل بوهو که برگرفته از فرهنگ فرانسوی است نیز شما هیچ قید و شرطی در انتخاب لباس‌ها، کیف و کفش و یا زیورآلات خود ندارید. در واقع مهم‌ترین عاملی که طرفداران استایل بوهو به آن توجه می‌کنند این است که نیازی به پیروی از قانون خاصی ندارند. ژاکت و کت‌های گشاد و آزاد، سویشرت‌های بلند، دامن و پیراهن‌های نخی بلند و طرح دار، کلاه‌های بزرگ و زیبا از عناصر تشکیل‌دهنده این استایل هستند. به بیان دیگر استایل بوهو فردی را نشان می‌دهد که زندگی آزادی دارد و می‌خواهد خارج از کلیشه‌ها و چهارچوب‌های رایج زندگی کند.

زیورآلات در استایل بوهو

تمایل افرادی که از استایل بوهو برای ظاهر خود الهام می‌گیرند، استفاده از زیورآلات و اکسسوری‌های جذابی است که در آن‌ها عناصر طبیعی همچون چوب، چرم، پر و یا سنگ‌هایی مثل مروارید، فیروزه، اوپال، نگین‌های قیمتی‌تر مانند الماس، یاقوت یا زمرد به کار رفته است. النگوهای بزرگ، دستبندهایی با بند پهن چرمی و پارچه‌ای، گوشواره‌هایی از جنس پر و در ابعاد بزرگ، انگشترهایی با سنگ‌های طبیعی و به‌کارگیری سنگ‌های خوش‌رنگ و زیبا در ساخت دستبند از جمله زیورآلات مطابق با معیارهای استایل بوهو هستند.

رنگ‌های پرطرفدار در استایل بوهو

هماطور که می‌دانید مطابق با معیارهای هر استایلی رنگ‌های خاصی نسبت به سایر رنگ‌ها بیش‌تر استفاده می‌شوند. طلایی یکی از رنگ‌هایی است که با تمام ‌رنگ‌های موجود در پالت این استایل هماهنگی دارد و به‌خوبی با آن‌ها ترکیب می‌شود. همین عامل باعث شده تا استفاده از رنگ طلایی در این استایل زیاد به چشم بخورد. زیورآلات به رنگ طلایی و همچنین رنگ‌هایی مثل رزگلد از انتخاب‌های اصلی طرفداران این استایل است.

بیشتر بخوانید  تفاوت سکه امامی و بهار آزادی در چیست؟

استایل بوهو

طرفداران سبک بوهو

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای استایل خود از سبک بوهو الهام می‌گیرید، در واقع شما فردی جسور هستید که از دیده شدن و متفاوت بودن هراسی ندارید. استایل بوهو برای این موضوع به وجود آمد که از کلیشه‌ها و قوانین دست و پاگیر استایل‌های معمول فاصله داشته باشد. علاقه‌مندان به استایل بوهو زیورآلاتی بزرگ که سنگ‌های تراش‌خورده قیمتی در آن‌ها به کار رفته است را دوست دارند. انگشترهای سبک کوکتل و پورتوفینو از زیورآلات سازگار با این استایل است.

انگشتر بوهو

انگشترهای الگانت و پورتوفینو با وجود جذابتی که دارند چندان برای استفاده روزانه مناسب نیستند. همین امر طراحان زیورآلات را به فکر آن انداخت تا انگشتری که بیشترین سازگاری را با معیارهای استایل بوهو داشته و همچنین برای استفاده روزانه نیز مناسب باشد طراحی کنند. انگشتری که برای استفاده در هر موقعیتی مناسب باشد. خوشبختانه دنیای مد با تنوع بالای زیورآلات که روانه بازار کرده هیچ فردی را با هر سبک و سلیقه و سن و سالی که داشته باشد از خود ناامید نمی‌کند.

پیشنهاد ویژه گروه زیورآلات

دست‌ساز آرته به طرفداران استایل بوهو انگشتر نقره فیروزه هیچ است. این انگشتر از فیروزه کرمان و نقره عیار 925 ساخته شده است. طول و عرض این انگشتر 15 میلی‌متر بوده و وزن آن حدودا 10 گرم است. سایز بزرگ این انگشتر آن را با معیارهای سبک بوهو سازگار کرده است.

استایل بوهو

پیشنهاد بعدی گروه زیورآلات دست‎ساز آرته به طرفداران استایل بوهو انگشتر نقره زنانه دلیار است. این انگشتر نیز مانند مورد قبلی سایز بزرگی دارد و در آن سنگ تراش‌خورد از جنس زیرکونیوم به کار رفته است. جنس این انگشتر از نقره عیار 925 است و با وزن حدودی 6 گرم مورد پسند طرفداران استایل بوهو قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید  خاص‌ترین زیورآلات برای هدیه دادن؛ چه هدیه‌ای بهتر است بخریم؟

سخن آخر

دنیای مد هرساله از ساخت زیورآلات جدیدی که متناسب با سلیقه همه افراد باشد، درآمد زیادی کسب می‌کند. افراد در هنگام خرید زیورآلات فروشگاهی را انتخاب می‌کنند تا علاوه بر کیفیت بالای زیورآلات از اورجینال و باکیفیت بودن آن نیز اطمینان داشته باشند. گالری آرته لایف استایل با سال‌ها تجربه در زمینه ساخت زیورآلات نقره مدل‌های مختلف انگشتر مناسب برای استایل بوهو را در دسترس شما عزیزان قرار داده تا بتوانید با اطمینان خاطر خرید کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *