استفاده از دستبندهای چندرشته

یکی از زیورآلات و اکسسوری‌های محبوب و زیبا که در استایل خانم‌ها و آقایان طرفدار زیادی دارد؛ انواع دستبند است. انواع دستبند از ساده گرفته تا طرح‌دار با پرکردن فضای مچ، زیبایی ظاهری دست را چندین برابر می‌کنند. باتوجه‌به تنوع در دستبندهای زنانه به‌راحتی با هر استایل و سلیقه‌ای ست و هماهنگ می‌شوند. استفاده از دستبندهای چندرشته در انواع استایل‌های اسپرت، مجلسی و روزانه طرفداران زیادی دارد. در ادامه مطلب از وب‌سایت آرته لایف استایل یکی از مراجع معتبر برای خرید انواع زیورآلات مردانه و زنانه، شما را با نحوه ساخت و استفاده از دستبندهای چند رشته‌ای آشنا می‌کنیم.

دستبند چندرشته ای چیست؟

به مجموعه یا تعدادی از دستبندهای ظریف و ساده که در کنار هم و با هم قرار می‌گیرند را دستبند چندرشته‌ای می‌گویند. استفاده از دستبندهای چندرشته در استایل باعث می‌شود که به نقطه کانونی توجه تبدیل شوند. فراموش نکنید که چینش چند دستبند در کنار هم بدون رعایت قاعده و اصول یک ظاهر آشفته و شلوغ ایجاد می‌کند. برای زیبایی بیشتر دستبندهای چندرشته و ظاهر منظمشان باید در ساخت و چینش آن‌ها قوانین لازم رعایت شود. نکته مهم دیگر در ساخت دستبندهای چندرشته نوع متریال مصرفی است که می‌تواند به‌صورت ترکیبی یا ساده باشد. در ساخت دستبندهای چند رشته گاهی از چند رشته زنجیر نقره استیل یا طلا استفاده می‌شود که علاوه بر ساده و ظریف بودن، بسیار شیک و خاص است. همچنین می‌توان از ترکیب پلاک نقره با چند رشته مروارید پرورشی یا کریستال یک دستبند خاص چندرشته ای را ساخت. مهم‌ترین نکته در خرید و استفاده از دستبندهای چندرشته استفاده از متریال‌های مناسب در کنار یکدیگر است.

بیشتر بخوانید  برند ون کلیف آرپلز؛ آشنایی با برند نام آشنای ون کلیف آرپلز

ویژگی‌های دستبندهای چندرشته

برای استفاده از دستبندهای چندرشته یا دیگر مدل‌ها خانم‌ها باید به همخوانی طرح و رنگ آن با رنگ پوست خود، توجه داشته باشند. هارمونی رنگ‌ها به زیباتر شدن استایل کمک می‌کنند. دستبندهای چندرشته با رنگ روشن برای افرادی که دارای پوست تیره هستند؛ گزینه مناسبی است. استفاده از دستبندهای چندرشته تیره‌رنگ علاوه بر رنگ طلایی یا رز گلد، انتخاب هوشمندانه‌ای برای افراد با رنگ پوست روشن است. دستبندهای چندرشته ای علاوه بر زیبایی که دارند؛ با هر نوع و رنگ لباس ست می‌شوند. در ساخت دستبندهای چندرشته ای می‌توان از یک نوع متریال مانند مهره کریستال و سنگ یا می‌توان از تلفیق آن‌ها با چرم استفاده کرد. بر خلاف دستبندهای رشته‌ای که نهایت از دو رشته تشکیل شدند؛ دستبندهای چند رشته‌ای بیشتر از دو رشته هستند و عرض و پهنای بیشتری دارند.

نکات استفاده از دستبندهای چندرشته

در دسته زیورآلات و اکسسوری‌ها دستبندها باتوجه‌به تنوعی که در طرح، رنگ، جنس و مدل دارند؛ مکمل انواع استایل خانم‌ها و آقایان هستند. تنوع در متریال باعث شده است که طرفداران دستبندهای چندرشته زیاد شود. در ادامه شما را با نکات استفاده از دستبندهای چندرشته آشنا می‌کنیم. این نکات عبارت‌اند از:

  • در ساخت دستبندهای چندرشته چینش باید به‌نوعی صورت گیرد که المان اتحاد حفظ شود.
  • رشته دستبندهایی که کنار هم قرار می‌گیرند؛ بهتر است شامل دو یا سه رشته نازک و ظریف باشند تا علاوه بر اتصال راحت‌تر به یکدیگر، با استایل هماهنگ‌تر باشند.
  • در تلفیق دستبندهای چندرشته مهره و چرم، برای اینکه از پهنای زیاد جلوگیری شود می‌توانید از مهره و کریستال‌های سایز کوچک استفاده کنید.
  • توجه داشته باشید در ساخت و انتخاب دستبندهای چند رشته تعداد رشته‌ها به سلیقه و نوع استایل شما بستگی دارد و محدودیت خاصی ندارد.
  • در انتخاب و خرید دستبندهای چندرشته توجه داشته باشید که خیلی ایجاد صدا نکند و حتماً به مدل لباس و کوتاه و بلند بودن آستین توجه کنید.
  • رعایت کنتراست را در ساخت و استفاده از دستبندهای چندرشته داشته باشید. برای خاص‌تر شدن دستبند چند رشته‌ای می‌توانید کنتراست لازم را با دستبندهای مهره‌ای، بافت، چرم و فلزی در کنار رنگ واحد یا متفاوت ایجاد کنید.
بیشتر بخوانید  استفاده از زیورآلات در دوره ساسانیان

جمع‌بندی

خانم‌ها برای کامل‌کردن استایل خود می‌توانند از انواع زیورآلات و اکسسوری‌های خاص استفاده کنند. پیشنهاد ما به شما استفاده از دستبندهای چندرشته است که علاوه بر زیبایی و جلوه خاصی که به استایل شما می‌دهند؛ تنوع بالایی در جنس و مدل دارند. ترکیب دو یا چند مدل دستبند با یکدیگر، ترکیب خاص و جذابی را ایجاد می‌کند و استفاده از دستبندهای چند رشته‌ای باعث می‌شود در دیدارهای دوستانه، دورهمی و مهمانی‌ها فردی شیک‌پوش و دقیق به چشم بیایید. وب‌سایت آرته لایف استایل دارای 10 سال سابقه طراحی و ساخت زیورآلات است. زیورآلات ساخته شده در مجموعه آرته، کیفیت عالی و قیمت مناسبی دارند. برای تهیه انواع زیورآلات و اکسسوری مانند دستبندهای شیک می‌توانید به فروشگاه زیورآلات دست‌ساز نقره آرته مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *