انتخاب انگشتر مردانه

راهنمای انتخاب انگشتر مردانه؛ نکاتی که هنگام خرید انگشتر باید بدانید

زیورآلات تأثیر به سزایی در استایل افراد دارند. آن ها می توانند ظاهری ساده را به استایلی جذاب و خاص تبدیل کنند. از دیرباز تا به حال استفاده از انواع زیورآلات بین آقایان وجود داشته است. با این حال، در سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. انگشترها از انواع اکسسورهایی‌اند که مورد پسند آقایان هستند. برندهای مختلف هر فصل کالکشن های ویژه ای را مخصوص آقایان ارائه می کنند. در نتیحه، آقایان گزینه های متنوعی را برای انتخاب پیش رو دارند. بهتر است قبل انتخاب انگشتر نقره اصول و نکاتی را رعایت کنید. در این مقاله شما را برای انتخاب انگشتر مردانه راهنمایی خواهیم کرد.

انتخاب انگشتر بر اساس طول انگشتان

قبل از هر چیز بگوییم که رعایت این اصول الزامی نیست. مهم ترین اصل قبل از انتخاب راحتی شما  و پسندیدن آن ها است. اگر انگشتری را پسند کردید و با این اصول همخوانی نداشت ایرادی ندارد. این اصول مواردی هستند که بهتر است رعایت شوند تا زیورآلات زیباتر نمایش داده شوند.
اگر انگشتان کوتاهی دارید پیشنهاد می کنیم از انگشترهای پهن استفاده نکنید. این انگشترها باعث می شوند که دستان شما کوچک تر به نظر برسند. بهترین انتخاب انگشتر مردانه برای شما انگشترهای بیضی هستند. انگشترهای قطره ای از نمونه هایی هستند که با این انگشتان هماهنگی خوبی دارند.
افرادی که انگشت های کشیده‌ای دارند به نسبت افراد دیگر انتخاب های بیشتری پیش رو دارند. این افراد بهتر است هنگام انتخاب طرح های پهن را در نظر بگیرند.
انتخاب انگشتر مردانه
در صورتی که انگشت های پهنی دارید پیشنهاد می کنیم از انگشترهای کار شده استفاده نکنید. زیرا این طرح ها انگشتان شما را پهن تر و کوتاه‌تر نشان می دهند. انگشترهای مستطیلی ترجیح مناسبی برای انتخاب انگشتر نقره هستند.
بهتر است قبل از انتخاب انگشتر مردانه به خصوص هنگام خرید اینترنتی سایز انگشتان خود را مشخص کنید. راه های مختلفی برای اندازه گیری انگشت و انگشترها وجود دارد. در ادامه راه های اندازه گیری را معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید  زیورآلات مناسب لباس های رنگی؛ هنگام انتخاب زیورآلات به رنگ‌ها توجه کنید

نحوه ی اندازه گیری سایز انگشتر

اندازه گیری سایز دور انگشت

به استفاده از یک نوار کاغذی می توانید اندازه ی دور انگشت خود را مشخص کنید. نوار کاغذی را دور انگشت خود بپیچانید و جایی که دو طرف نوار هم پوشانی دارد را علامت بزنید. آن میزان را با خط کش اندازه گیری کنید. با استفاده از نخ نیز می توانید سایز دور انگشت خود را مشخص کنید.

اندازه گیری سایز انگشتر

قبل از انتخاب انگشتر مردانه، می توانید سایز انگشتر خود را اندازه گیری کنید. شما می توانید با استفاده از یک خط کش قطر انگشتر خود را اندازه گیری کنید. در مقاله نحوه اندازه گیری سایز زیورآلات در خانه می توانید با راه های اندازه گیری زیورآلات مختلف بیشتر آشنا خواهید شد.
انتخاب انگشتر مردانه

انتخاب انگشتر مردانه بر اساس استایل

یکی دیگر از مهم ترین اصول، همخوانی استایل و زیورآلات شما است. اگر استایل کلاسیکی دارید انگشترهای اسپرت و مینیمال انتخاب درستی نیستند. هنگام انتخاب انگشتر نقره مناسب استایل کلاسیک انگشترهای مزین به سنگ های قیمتی درست‌‌ترین انتخاب هستند. به علاوه، اگر استایلی کژوال و راحت دارید به هیچ وجه سراغ انگشترهای کلاسیک نروید. این انگشترها برای استایل های کژوال انتخاب درستی نبوده و ظاهر خوبی ندارند. هنگام انتخاب انگشتر نقره مردانه برای استایل های روزمره، طرح های ساده و مینیمال ترجیح مناسبی هستند.

راه های اطمینان از کیفیت هنگام انخاب انگشتر مردانه

با استفاده از آهنربا

بهترین نقره برای زیورآلات نقره، نقره استرلینگ است. یکی از اصلی ترین ویژگی های نقره استرلینگ این است این نقره جذب آهن نمی شود. در نتیجه، با استفاده از این ویژگی می توانید اصل بودن یا نبودن نقره ی به کار رفته در زیورآلات خود را تشخیص دهید.

بیشتر بخوانید  انواع مرواریدها و تفاوت‌هایشان

نوشته های روی نقره

یکی دیگر از راه های تشخیص اصل بودن نقره، نوشته های روی انگشتر نقره است. قبل از انتخاب انگشتر مردانه نقره حتما به نوشته های داخلی آن نیز نگاهی بیاندازید. عموما عیار نقره ی به کار رفته داخل انگشتر مردانه حک شده است.
انتخاب انگشتر مردانه

آزمایش تکه یخ

یکی دیگر از ساده ترین راه ها استفاده از تکه یخ است. اگر نقره ی به کار رفته اصل باشد، تکه یخ را زودتر آب می کند. زیرا نقره رسانایی گرمای بالایی دارد و موجب آب شدن تکه یخ می شود.
این سه مورد تعدادی از راه های تشخیص اصل بودن نقره هستند. برای آشنایی با راه های دیگر به مقاله روش های عیار سنجی نقره و تشخیص عیار نقره واقعی مراجعه کنید.

سخن آخر

هنگام انتخاب انگشتر مردانه بهتر است به این اصول توجه داشته باشید تا بهترین را انتخاب کنید. اصل بودن، سایز و سبک انگشتر اساسی ترین نکاتی هستند که قبل انتخاب باید رعایت کنید. در این مقاله تا حدی شما را با این اصول آشنا کردیم. انواع انگشتر نقره مردانه را می توانید به راحتی از بخش جواهرات مردانه گالری تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *