انگشتر مردانه مشکی

زیورآلات و بدلیجات در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. یکی از زیورآلاتی که بین خانم‌ها و آقایان طرف‌دار بسیاری دارد و در طرح‌ها و مدل‌های مختلف ساخته می‌شود و انگشتر است. یکی از رنگ‌های پرطرف‌دار در بین رنگ‌های انگشتر، رنگ مشکی است که به‌ویژه در بین مردها انگشتر مردانه مشکی محبوبیت خاصی دارد. حتی این محبوبیت در دنیای مد هم حایز اهمیت است و بسیاری از طراحان با استفاده از فلزات، سنگ‌های قیمتی و کریستال‌های باکیفیت انگشترهای مشکی مردانه طراحی و تولید می‌کنند.

ترکیب انگشتر استیل، طلا، نقره، برنج و دیگر فلزاتی که در ساخت انگشتر استفاده می‌شود با چرم مشکی یا سنگ یا کریستال‌های قیمتی مشکی یکی از ترندهای سال ۲۰۲۱ است که آقایان استقبال خوبی از آن کردند. رنگ مشکی نمادی از قدرت، حکومت و شوق است. به همین خاطر انگشتر مردانه مشکی از گذشته تابه‌حال محبوبیت خاصی دارد.

رنگ مشکی نماد حکومت و قدرت

شنیده‌اید که می‌گویند رنگ مشکی، رنگ عشق است! علاوه‌برآن، مشکی رنگی است که نماد قدرت و حکومت است. همچنین به‌خودی‌خود نوعی صلابت در این رنگ نهفته است. از گذشته تا کنون انگشتر مردانه مشکی بسیار پرطرف‌دار بوده است؛ به همین دلیل انگشتر مشکی از جنس تنگستن و تیتانیوم یکی از پرفروش‌ترین حلقه‌های ازدواج مردانه در جهان به شمار می‌رود. در گذشته‌ها نیز سربازان و رزمندگان انگشتری با عقیق مشکی به دست می‌کردند تا قدرت حکومت خود را به رخ بکشند.

انگشتر مردانه مشکی استیل

سادگی همیشه قشنگی و جلوهٔ مخصوص به خود را دارد. البته بعضی افراد طرح‌های پرجلوه و شلوغ را دوست دارند؛ اما عده‌ای معتقدند که زیبایی در سادگی است و دیر‌تر از مد می‌رود. انگشترهای مردانه مشکی با جنس استیل بیشتر در طرح‌های ساده تولید و به بازار عرضه می‌گردند. به دلیل براقی جنس استیل و طرح سادهٔ آن، انگشتر جلوهٔ خاص خود را نشان می‌دهد. البته اگر پر نقش باشد آن‌قدر جلوه ندارد.

بیشتر بخوانید  دستبند پهن مرواریدی

انگشتر مردانه با نگین مشکی

یکی از انواع انگشتر مردانه مشکی، انگشترهایی است که با نگین مشکی تزئین شده‌اند و رنگ مشکی در آن‌ها غالب است. این نوع انگشتر با فلزی براق مانند استیل، نقره و طلا ساخته می‌شود و با نگین یا سنگ بزرگ مشکی یا تعدادی نگین کوچک مشکی طراحی شده می‌شود.

سنگ سیاه یکی از سنگ‌های پرطرف‌دار در صنعت جواهرسازی و انگشترسازی است. سنگ یا نگین مشکی انواع مختلفی دارد. از جمله عقیق سیاه (اونیکس) که اغلب برای جواهرات مردانه به کار می‌رود. حدید سیاه نیز یک مدل سنگ است که دارای انرژی مثبت فراوان است و در زمان استرس و نگرانی بسیار مفید است‌. الماس سیاه هم که از کربن تشکیل شده است و گونه‌ای باارزش و گران‌بها از سنگ‌های قیمتی مشکی است.

رینگ مردانه مشکی

اغلب ما حلقه یا همان رینگ را نشانه و نماد ازدواج می‌دانیم و خاستگاه اصلی حلقه‌های ازدواج را یونانیان باستان و اروپا می‌دانیم. البته این موضوع کاملاً درست نیست! در اصل حلقه‌ای که در ازدواج تمام زن و شوهران دست هم می‌کنند برگرفته از حلقهٔ مهر در آیین میتراییسم است. میترا (ایزد مهر و محبت و پیمان) که ایزد بزرگ این آیین است در بیشتر نقش‌های به‌جامانده از آن در دست او حلقه بوده و ریشه کاملاً ایرانی دارد.

رینگ مشکی همان حلقه ساده مشکی است که گاهی طرح‌های ساده یا نوشته ساده‌ای روی آن حک می‌شود. امروزه حلقه‌ها فقط به نشانه و نماد ازدواج و پیوند بین افراد نیستند و نوعی زیورآلات معمولی به‌حساب می‌آیند.

انگشتر مردانه مشکی با اشکال مختلف

برخی از انگشترهای مشکی مردانه در طرح‌های منحصربه‌فردی ساخته می‌شوند. مثلاً به شکل سر حیوان یا خود حیوان (مار) یا صلیب یا شکل‌های هندسی که طرف‌دارهای خاص خود را دارند.

بیشتر بخوانید  خرید زیورآلات نقره؛ چرا زیورآلات نقره محبوب هستند؟

انگشتر کارتیر مشکی

کمتر کسی وجود دارد که علاقه‌مند و دنبال‌کننده دنیای مد باشد؛ ولی نام انگشتر کاتیر برایش ناآشنا باشد. یکی از پرطرف‌دارترین اکسسوری‌ها، به دلیل طرح‌های ساده و جذاب آن که با تمام استایل‌ها هماهنگ و ست می‌شود، طرح کارتیر است. انگشتر کارتیر مشکی را می‌شود در تمامی استایل‌های مجلسی و اسپرت استفاده کرد و یک استیل منحصربه‌فرد برای خود ساخت.

سخن آخر

در این مقاله در مورد تاریخچه رنگ مشکی و انگشتر مردانه مشکی و انواعی از طرح‌ها و مدل‌های آن صحبت کردیم. برای این که بتوانید انگشتر مردانه مشکی موردپسند خود را با اطمینان از اصالت و جنس و طرح آن خریداری کنید می‌توانید از سایت آرته لایف استایل دیدن کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *