انگشتر مناسب برای عید نوروز

انگشتر مناسب برای عید نوروز را زودتر انتخاب کن!

انگشتر از آن دست زیورآلاتی است که زیبایی و جلوه خاصی به دستان شما می‌دهد. خانم‌ها جدا از این مسئله که در چه شغل و جایگاهی قرار دارند به استفاده از زیورآلات علاقه نشان می‌دهند. اما باید به این نکته دقت کنند که هر جایگاه و محیطی نوع خاصی از پوشش و زیورآلات را می‌طلبد. اگر در این مورد سردرگم هستید نگران نباشید ما در این مقاله قصد داریم تا به شما در انتخاب انگشتر مناسب برای عید نوروز که متناسب با سلیقه و موقعیت شما باشد کمک کنیم. پس با ما همراه باشید.

استایل کلاسیک

استایل کلاسیک از آن دسته استایل‌هایی است همانطور که از اسمش برمی‌آید هیچگاه از مد نمی‌افتد. در واقع در گذر زمان متوجه تغییرات محسوسی در این استایل نمی‌شوید. کلاسیک استایلی رسمی است با انتخاب‌های ساده و مینیمال که در عین حالی که شیک هستند، شما را فردی با وقار و بااعتمادبنفس نشان می‌دهد. زیورآلات متناسب با استایل کلاسیک نیز همانند لباس‌هایی که انتخاب می‌کنند در گذر زمان از مد نمی‌افتند و همیشه طرفدار دارند.

انگشتر مناسب برای عید نوروز استایل کلاسیک

انگشتر نقره زنانه عاشق از جنس نقره عیار 925 ساخته شده و در حدود 6 گرم وزن دارد. ظاهر ساده و مینیمال این انگشتر آن را متناسب با معیارهای استایل کلاسیک کرده است. طرح خاص و زیبای این انگشتر باعث شده تا هم هدیه مناسبی برای عزیزانتان باشد و هم انتخاب ویژه‌ای برای استایل خودتان.

انگشتر مناسب برای عید نوروز

استایل مینیمال

جنبش طرفداران طرح‌های مینیمال از سال 1960 میلادی شکل گرفت. هدف از شکل‌گیری این جنبش مقابله با مصرف‌گرایی و تجمل بوده است. شعار طرفداران این استایل «کمتر، کمتر است» بوده و همیشه به دنبال کمترین طرح و تجملات و همچنین استفاده از رنگ‌های خنثی مثل سفید، مشکی، خاکستری و کرم هستند.

بیشتر بخوانید  مدل گردنبند زنانه

انگشتر مناسب برای عید نوروز استایل مینیمال

انگشتر نقره زنانه هیچ کد 2 گزینه مناسبی برای طرفداران استایل مینیمال است. انگشتر زنانه طرح هیچ از نقره با عیار 925 ساخته شده و بسیار مناسب برای سلیقه و معیارهای افراد با استایل مینیمال است.

استایل ماکسیمال

استایل ماکسیمال نقطه مقابل استایل مینیمال است. در واقع طرفداران این سبک تجمل و طرح و رنگ را هر چه بیش‌تر در استایل خود به کار می‌برند. در استایل ماکسیمال شما مجاز به انتخاب هر طیف رنگی که دوست داشته باشید هستید و دست شما در انتخاب برای استایل ماکسیمال کاملا باز است. شما می‌توانید انوع طرح‌ها و اکسسوری‌ها را در کنار یکدیگر استفاده کنید، بدون اینکه نگران باشید اصول این استایل را رعایت نکرده‌اید.

انگشتر مناسب برای عید نوروز استایل ماکسیمال

انگشتر نقره زنانه طرح عشق آمد با وزن حدودی 7 گرم و ساخته شده با نقره عیار 925 گزینه بسیار مناسبی برای طرفداران استایل ماکسیمال است. طرح شلوغ این انگشتر آن را مطابق با استانداردهای استایل ماکسیمال کرده است.

انگشتر مناسب برای عید نوروز

استایل الگانت

استایل الگانت را می‌توان تا حدودی شبیه به استایل ماکسیمال دانست. اکسسوری‌ها و لباس‌های پر زرق و برق، پارچه‌های لمه و پولک‌دوزی از انتخاب‌هایی است که در این استایل طرفداران زیادی دارد.

انگشتر مناسب برای عید نوروز استایل الگانت

انگشتر نقره زنانه طرح پروانه شو با صدف دست‌ساز و نقره عیار 925 طرحی پر زرق و برق و صدف‌هایی که در آن سبب انعکاس نور شده است مطابق با معیارهای استایل الگانت است. طرح پروانه برجسته روی این انگشتر به زیبایی و طرح‌های آن افزوده است.

بیشتر بخوانید  زیورآلات مناسب برای هدیه ولنتاین؛ کادوی ولنتاین چی بخریم؟

استایل کلاسیک لولیتا

استایل لولیتا ترکیب زیبایی از فرهنگ غرب و شرق است. سبک لولیتا برگرفته از خرده فرهنگ ژاپنی و الهام گرفته از لباس‌های سبک ویکتوریایی است. سبک کلاسیک لولیتا سبکی فانتزی و دخترانه و همچنین پرهزینه و پرزرق و برق است.

انگشتر مناسب برای عید نوروز

انگشتر مناسب برای عید نوروز استایل کلاسیک لولیتا

پیشنهاد گروه زیورآلات آرته به طرفداران سبک کلاسیک لولیا انگشتر نقره زنانه نجوای عشق است. این انگشتر با نقره عیار 925 ساخته شده و در آن سنگ اونیکس به کار رفته است. با وزن حدودی 10 گرم و طرح خاص و زیبایی که این انگشتر دارد می‌تواند گزینه مناسبی برای انگشتر مناسب برای عید نوروز شما باشد.

سخن پایانی

در دنیای در حال رشد مد و فشن برای موفقیت باید همگام با آن پیش رفت. مردم برای خرید خود به سراغ فروشگاه‌هایی می‌روند که تنوع کارهایشان بالا باشد و برای هر سلیقه‌ای بتوانند موردی را پیشنهاد بدهند. فروشگاه زیورآلات دست ساز آرته از آن دست گالری آرته لایف استایل است که با اطمینان می‌توان گفت دست خالی از آن برنمی‌گردید. زیورآلات زیبا و باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه موجود در گالری آرته با نقره عیار 925 و سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی ساخته شده‌اند تا با هر بودجه‌ای بتوانید خریدی رضایت‌بخش داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *