انگشتر نقره زنانه شیک

انگشتر نقره زنانه شیک

حتماً برای شما پیش آمده است که با دیدن یک فرد در مهمانی، ادارات یا حتی خیابان جذب او شوید و از دیدن استایل زیبایش به وجد بیایید. آیا می دانید دلیل جذاب بودن آنها، توجه به جزئیات در تیپ ظاهریشان است؟ برای داشتن یک استایل جذاب و شیک، باید برای کوچکترین جزئیات در ظاهرتان اهمیت بیشتری قائل شوید. مدل لباس و رنگ آن، اکسسوری ها و حتی زیورآلاتی که استفاده می‌کنید، می‌توانند تأثیر زیادی بر روی افزایش جذابیت ظاهری شما بگذارند. در بین بانوان این امر از اهمیت بیشتری برخوردار است. استفاده از یک انگشتر نقره زنانه شیک، می‌تواند بر زیبایی بانوان بیافزاید.

انگشتر نقره زنانه شیک

از میان جواهرات زنانه، انگشترها جز یکی از پرطرفدارترین زیورآلات به شمار می‌روند. در میان انواع انگشترها، آن‌هایی که بار معنایی داشته باشند، از ارزشمندی بیشتری برخوردار می‌شوند. مانند حلقه نامزدی و ازدواج یا حتی انگشترهایی که به عنوان یادگاری از دیگران هدیه می‌گیرید. نقره یکی از انعطاف پذیرترین فلزات به شمار می‌آید، زیرا جواهر سازان می‌توانند نقره را به اشکال مختلفی در آوردند. نقره از طلا و پلاتین ارزان‌تر است و در مقابل آن دو از مقاومت بالاتری در برابر خط و خش برخوردار است.

انگشتر نقره زنانه شیک

انگشترهای نقره در طرح‌های مختلفی ساخته و به بازار عرضه می‌شوند که به دلیل زیبایی و درخشش این فلز طرفداران زیادی دارند. خرید یک انگشتر نقره زنانه شیک می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای بانوان شیک پسند باشد. رنگ سفید این انگشترها در کنار انواع نگین و یا در طرح‌های ساده زیبایی خاصی را به ارمغان آورده است و چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید  اصطلاحات انواع زیورآلات (انواع گوشواره)

سابقه‌ی بلند مدت استفاده از انگشتر نقره

از سال‌ها قبل استفاده از نقره دربین زنان رواج داشته است، زیرا در بعضی از ادیان به استفاده از آن سفارش شده است. به عنوان مثال در دین اسلام به استفاده از انگشتر نقره با نگین عقیق بسیار سفارش شده است. همچنین در دین یهودیت نقره به عنوان فلز مورد علاقه یهودیان مطرح شده است. با این حال در دوران قدیم ارزش و خواص این فلز به اندازه‌ی امروز مشخص نبود. امروزه دانشمندان با تحقیق و بررسی در مورد نقره، به نتایج جالبی دست پیدا کرده‌اند.

خواص استفاده از انگشتر نقره

حتماً برایتان پیش آمده که از یک موضوع به شدت ناراحت و عصبی شده‌اید. هنگام عصبانیت گردش خون در بدن افزایش پیدا می‌کند و چهره فرد قرمز می‌شود. استفاده از یک انگشتر نقره زنانه شیک، به دلیل خاصیت آرام بخشی که در فلز نقره وجود دارد، سوخت و ساز بدن فرد را تنظیم کرده و باعث آرامش فرد می‌شود. به همین جهت به افرادی که دچار فشار خون بالا هستند، پیشنهاد می‌کنند که از انگشترهای نقره استفاده کنند.

انگشتر نقره زنانه شیک

موضوع جالب‌تر این که انگشترهای نقره به خوبی می‌توانند عملکرد غدد درونی بدن را، به شما نشان دهند. مثلاً اگر بعد از یک مدت استفاده از انگشتر نقره اطرافش به رنگ سیاه متمایل شد، بدانید که غدد درونی بدن شما فعالیت خوبی ندارند؛ زیرا مواد ترشحی از غدد چربی روی پوست دچار تغییر شده‌اند و این تغییر موجب تغییر رنگ در انگشتر شده است. جالب است بدانید که اگر رنگ انگشتر نقره شما به سمت سفیدی تغییر پیدا کرد کلیه‌های شما دچار مشکل شده است.

بیشتر بخوانید  زیورآلات نقره

سخن آخر

بیشترین دلیل محبوبیت استفاده از زیورآلات نقره مخصوصاً یک انگشتر نقره زنانه شیک، درخشش و حالت آینه وار آن است. همین عامل کافی است تا بتوانید اکثر لباس‌های خود را با آن ست کنید زیرا انعکاس رنگ لباس شما در انگشتر نقره نمایان می‌شود. برای جلوه‌ی بیشتر انگشتر نقره زنانه بهتراست از لباس‌هایی استفاده کنید که رنگشان در تضاد با نقره باشد. لباس‌های تیره به همراه زیورآلات نقره‌ای بسیار تماشایی می‌شود.  به عنوان یک قانون کلی هر چقدر که رنگ لباس‌های شما با انگشترنقره تان تضاد بیشتری داشته باشد، باید از انگشتر نقره زنانه شیک بزرگتری استفاده کنید تا جلوه‌ی بیشتری از خود نشان دهد. شما می‌توانید برای خرید انواع انگشتر نقره به فروشگاه معتبر آرته لایف استایل سر بزنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *