بهترین جنس دستبند برای آقایان

بهترین جنس دستبند برای آقایان؛ انتخاب شما کدام است؟

دستبند یکی از زیورآلات برای آقایان است که استفاده از آن استایل ساده آن­ها را آراسته و زیباتر می‌کند و نه‌تنها به‌عنوان یک محور تکمیل‌کننده لباس است بلکه مطمئناً بخشی از جذابیت ظاهر فرد را به خود اختصاص داده است، جنس دستبندی که یک مرد از آن استفاده می‌کند تأثیر به سزایی در جلوه دستبند دارد، در ادامه در گالری آرته لایف استایل با انواع بهترین جنس دستبند برای آقایان آشنا خواهیم شد.

دستبند چرم

یکی از انواع بهترین جنس دستبند برای آقایان، چرم است. دستبند‌های چرم بسیار شیک و جالب هستند و در شکل‌های مختلف در کنار تزئینات متفاوت از نقره، طلا و استیل یا به‌صورت ساده به بازار عرضه می‌شوند، دستبند‌های چرم یک سبک کلاسیک محبوب و پرطرف‌دار هستند و عده زیادی از آقایان خواستار داشتن این نوع دستبند هستند. این جنس از دستبند بسیار شیک و جزء اکسسوری‌های جذاب در مردان است. شما عزیزان می‌توان انواع دستبند چرم مردانه را از قسمت دستبند نقره مردانه ببینید و طرح موردعلاقه‌ی خود را داشته باشید.

  • دستبند چرم ساده؛ بهترین جنس دستبند برای آقایان

استفاده از دستبندهای چرم ساده در استایل‌هایی که در لباس‌هایشان از رنگ‌های تیره و خنثی استفاده می‌کنند و محافظه کار هستند بسیار شیک و جذاب است و پیشنهاد می‌شود. اگرچه دستبندهای چرم اسپورت هستند اما در استایل‌های رسمی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند.

  • دستبند چرم آویز دار

بسیاری از دستبندهای چرم که در بازار وجود دارد دارای آویزهایی از جنس‌های مختلف: طلا، استیل، نقره و … هستند. آقایان باتوجه‌به استایل خود می‌توانند هر مدلی را که خواستند تهیه کنند، مثلاً یک شخص با تیپ اسپرت می‌تواند از دستبندهای چرم طرح‌دار، بافت و… استفاده کند. دستبندهای چرم با آویزهایی از جنس طلا و نقره نسبت به  سایر انواع بدلیجات گران‌تر هستند. خرید این نوع دستبند چرم فرصت خوبی برای نشان‌دادن سلایق افراد است.

  • دستبند چرم اسم

یکی از مدل‌های محبوب دستبندهای چرم، دستبند چرم اسم است که جوانان زیادی طبق اسم خود آن را خریداری می‌کنند و یا برای هدیه به افراد دیگر آن را تهیه می‌کنند.

بیشتر بخوانید  انواع نقره ایرانی و خارجی؛ کدام نقره بهتر است؟ خارجی یا ایرانی؟

بهترین جنس دستبند برای آقایان

دستبند زنجیری؛ بهترین جنس دستبند برای آقایان

یکی از بهترین دستبندها برای آقایان، دستبند‌های فلزی زنجیری شکل هستند که جلوه جذابی روی دست آقایان دارند، این دستبندهای زنجیری در مدل نقره و فلزی برای آقایان استفاده بیشتری نسبت به طلا دارد چراکه مردان معمولاً پوست تیره‌ای دارند و استفاده از طلا روی پوست تیره جلوه چندان جذابی ندارد. مردان با تیپ و استایل اسپرت و باتوجه‌به سبک و سلیقه خود می‌توانند از این دستبندها استفاده کنند.

دستبند راک اند رول

یکی از استایل‌های مردان و زنان، راک اند رول است که بعضی افراد آن را می‌پسندند و طبق آن پیش می‌روند. مردان با استایل راک اند رول، نیاز به دستبندهای راک اند رول دارند تا استایل خود را کامل کنند، این مدل دستبند یک مدل پهن با طرح‌هایی از جمجمه‌های نقره‌ای با چشمان سرخ و یا عقرب است که روی آن طراحی شده است. همان‌طور که گفته شد این مدل دستبند با هر مدل استایلی همخوانی ندارد مثلاً استایل‌های رسمی نمی‌توانند از این جنس دستبند استفاده کنند.

بهترین جنس دستبند برای آقایان

دستبند طلا

از انواع بهترین جنس دستبند برای آقایان، دستبند‌های جنس طلا هستند که همواره در مد حضور داشته و افراد معروفی همچون جانی دپ هم از این جنس دستبند در شکل‌های مختلف استفاده می‌کند، طلا یک فلز ارزشمند است و استفاده از آن حس قدرت خاصی به آقایان می‌دهد، برای استایل‌های رسمی کت‌وشلوار، دستبندهای جنس طلا یکی از بهترین گزینه‌های پیشنهادی است. انواع مختلفی از دستبند‌های طلا وجود دارد که هر فرد باتوجه‌به سبک و سلیقه و استایل خود می‌تواند آن را خریداری کند، یک دستبند چرم که پلاکی از طلا داشته باشد، گزینه مناسب و ایده‌آلی برای خرید به‌صرفه و جذاب یک دستبند مردانه است.

بیشتر بخوانید  راهنمایی انتخاب گردنبند نقره مناسب با لباس

دستبند چوبی

یکی دیگر از انواع بهترین جنس دستبند برای آقایان، دستبند‌های چوبی هستند و با قیمت مناسبی که دارند می‌توانند گزینه خوبی برای خرید یک دستبند جالب و به‌صرفه باشند. یکی از انواع آن‌ها دستبندهایی با مهره‌های چوبی هستند که فوق‌العاده ساده هستند و برای استایل‌های شلوغ مناسب هستند، این مهره­ها در رنگ مشکی جذابیت بیشتری دارند و افراد بیشتری را جذب خود می‌کنند.

بهترین جنس دستبند برای آقایان

سخن آخر

دستبند به‌عنوان یک اکسسوری جذاب طرف‌داران زیادی در مردان و زنان دارد. در این مطلب بهترین جنس دستبند برای آقایان مورد بررسی قرار گرفت و در مورد بعضی از بهترین­‌های آن‌ها بحث کردیم که آقایان می‌توانند برای خرید هرکدام از این دستبند‌ها به اکسسوری فروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *