بهترین طراحان طلا و جواهر

بهترین طراحان طلا و جواهر در دنیا؛ با بهترین‌ها آشنا شوید

بهترین طراحان طلا و جواهر در دنیا

استفاده از جواهرات، همیشه بخشی از تاریخ بشر بوده است و در عصر حاضر همینطور است. طلا و جواهرات یکی از تأثیرگذارترین آیتم‌ها در دنیای مد و فشن هستند. اکثریت فروشندگان و طراحان طلا و جواهرات مردان هستند. به طور متوسط از هر ۱۰ نفر در صنعت طلا جواهر یک زن موثر و کارآمد وجود دار د. طراحی کلاسیک، ظریف و شکیل از ویژگی‌های اساسی است که باعث می‌شود یک برند طراحی جواهرات، به قله شهرت برسد. در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی بهترین طراحان طلا و جواهر در دنیا بپردازیم.

برندهایی مانند کارتیه، بولگاری، شوپارد، ون‌کلیف، آتور، کاستیس، تادرید و… ناشی از تلاش یک یا دو دهه‌ای یک طراح گمنام هستند. این طراحان طلا و جواهر به واسطه هنر و تلاش توانسته اند در کمتر از یک دهه در میان غول‌های صنعت جواهرسازی دنیا برای خود نامی دست و پا کنند. یک دهه‌ی گذشته را می‌تواند دوران طلایی طرح و ایده برای طراحان جواهر معرفی کرد. معروف ترین سبک های جواهرات در صد سال اخیر حاصل خلاقیت طراحان زیادی بوده است. طراحان معروف با ایده‌های خود تحولات زیادی در عرصه مد به وجود آورده اند.

بهترین طراحان طلا و جواهر

میکی موتو، طراح مرواریدهای خاص

میکی موتو یک کمپانی طراحی طلا است که در جواهرات خود از مرواریدهای لوکس و خاص استفاده می‌کند. این کمپانی در اواخر قرن نوزدهم توسط میکی موتو کوکیچی بنیان‌گذاری شد. میکی موتو کوکیچی برای اولین بار، مروارید را دستکاری کرد و وارد دنیای طلا و جواهرات کرد. اولین مغازه میکی موتو در سال ۱۸۹۹ در توکیو باز شد و بعدها این برند به لندن، پاریس، نیویورک، بمبئی و دیگر شهرهای بزرگ دنیا هم گسترش پیدا کرد. او اولین جواهرساز ژاپنی بود که در تمام جهان شناخته شد.

بیشتر بخوانید  انتخاب زیورآلات نقره؛ با رعایت این نکات در مجالس بدرخشید

بهترین طراحان طلا و جواهر

بولگاری، طراحی از قلب ایتالیا؛ بهترین طراحان طلا و جواهر

بولگاری یک برند لوکس ایتالیایی طلا و جواهر است که ساعت، عطر، انواع زیورآلات و حتی هتل طراحی می‌کند. سوتریوس بولگاریس، طلاساز یونانی که در سال ۱۸۸۱ به رم مهاجرت کرد و این برند را ساخت و در قرن بیستم به یک برند بین‌المللی تبدیل شد. سوتریوس بولگاریس یکی از قوی‌‌ترین طراحان طلا و جواهر دنیا است. بولگاری بیشتر از همه چیز به کارهای معمارگونه‌اش با طلا و ترکیب آن با فلزات سنگین شناخته می‌شود. بولگاری را در تمام جهان به الماس‌ها و سنگ‌های قیمتی و رنگارنگ آن می‌شناسند. یکی از نمادین‌ترین طراحی‌های این برند کلکسیون «سرپنتی» است. این مجموعه جواهر و ساعت به شکل مار طراحی شده‌اند و بیشترشان با الماس صیقل داده شده دارند.

بهترین طراحان طلا و جواهر

پیاژه، طراح ساعت‌های متفاوت و خاص؛ بهترین طراحان طلا و جواهر

پیاژه یک برند لوکس ساعت‌ساز است که ژرژ پیاژه آن را در سال ۱۸۷۴ تاسیس کرد. این برند در ابتدا به خاطر ساعت‌های لوکس و خاصش معروف شد. این طراح به خاطر ساخت ساعت‌هایی که الماس و جواهرات مختلف رویشان داشتند معروف شد. در طول سال‌های قرن بیستم، پیاژه شروع به طراحی طلا و جواهر  با قطعات الماس کرد. طراحی‌های او از هالیوود الهام گرفته بود و ستاره‌های زیادی هم از آن‌ها استفاده می‌کردند. در سال ۲۰۰۸، پیاژه ششمین جواهرساز لوکس دنیا بود. قطعات مختلف این برند را معمولا در جشن‌ها و فرش قرمز روی گردن یا دست سلبریتی‌ها می‌شود دید. پیاژه یکی از معروف‌ترین طراحان طلا و جواهر در جهان است.

بهترین طراحان طلا و جواهر

کارتیه، ترکیب فلز و الماس با سبکی خاص

لوی فرانسوآ کارتیه از بهترین طراحان طلا و جواهر است که بیشتر از صد و پنجاه سال پیش این برند را تأسیس کرد. در قرن بیستم این برند تبدیل به یکی از مهم‌ترین طلا و جواهرسازی‌های دنیا شد که تقریبا همه جای دنیا شعبه داشت. کارتیه طراحی‌های کلاسیکی دارد که در آن‌ها الماس را با فلزات گرانبها مثل نقره و طلا ترکیب می‌کند. طراحی ها و جواهرات او خیلی خاص و جذاب هستند. در سال ۱۹۱۴، کارتیه اولین جواهر «پنتر بروچ» را  طراحی کرد. پنتر بروچ یک پلنگ بسیار معروف است. این پلنگ نمادین کارتیه با الماس‌های صیقل داده شده پوشانده شده است. این طراحی جذاب هر سال به روز می‌شود. کارتیه معمولا در رویدادهای سیاسی و جهانی مهم حضور دارد‌.

بیشتر بخوانید  آشنایی با زیورآلات در دهه 1970 میلادی

سخن آخر

در این مقاله با چند نفر از بهترین طراحان طلا و جواهر در دنیا آشنا شدیم. این طراحان خوش ذوق از دهه‌های مختلف عبور کردند. تا به امروز نیز افراد زیادی در سر تا سر جهان طراحی‌هایشان را دوست دارند. این‌ افراد، سازنده بهترین انواع گوشواره نقره، ساعت‌ها، گردنبند نقره زنانه و مردانه، دستبندها و انگشتر نقره مردانه و زنانه دنیا هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *