تفاوت ست و نیم ست نقره

تفاوت ست و نیم ست نقره؛ آشنایی با زیورآلات نقره

زیورآلات نقره یکی از بهترین و محبوب‌ترین اکسسوری‌ها هستند. افراد زیادی را می‌بینیم که در روز از آن‌ها استفاده می‌کنند. یکی از رایج‌ترین زیورآلات نقره که افراد در طول روز از آن استفاده می‌کنند نیم ست‌ها و سرویس‌های نقره هستند. این اکسسوری‌ها یکی از متنوع‌ترین و جذاب‌ترین زیورآلات نقره می‌باشند. ست کامل و نیم ست شامل بخش‌های مختلفی می‌باشند. آن‌ها از ویژگی‌هایی برخوردارند که موجب تفاوت ست و نیم ست می‌شوند. به طور کلی این زیورآلات می‌توانند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای تکمیل استایل شما باشند. با ما همراه باشید تا با ویژگی‌ها و تفاوت‌های آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

اجزای ست و نیم ست

اساسی‌ترین تفاوت ست و نیم ست اجزای موجود در آن‌ها است. هر یک از آن‌ها از بخش‌های متفاوتی تشکیل می‌شوند. نیم ست نقره شامل دو تکه است. نیم ست‌ها معمولاً از دو بخش گوشواره و گردنبند تشکیل می‌شوند. در برخی موارد نیز شامل دو بخش دستبند و انگشتر هستند. این در حالی است که ست کامل 4 بخش دارد. ست نقره جات شامل انگشتر، گوشواره، گردنبند و دستبند می‌باشد. این ویژگی‌ها نیم ست نقره زنانه و سرویس کامل را از یکدیگر جدا کرده اند.
تفاوت ست و نیم ست

کاربرد ست و نیم ست

کاربرد این زیورآلات تا حدودی با یکدیگر متفاوت است. این یکی دیگر از مهم‌ترین تفاوت ست و نیم ست‌ها می‌باشد. عموماً از ست نقره زیورآلات برای مجالس و مهمانی‌های شلوغ، پرزرق و برق و خاص، نظیر عروسی استفاده می‌شود. در نتیجه کاربرد ست کامل تقریباً محدود است. نیم ست نقره اما کاربرد بیشتری دارد. از نیم ست‌ها نسبت به ویژگی‌های ظاهری می‌توانید هر زمان استفاده کنید. به این صورت که نیم ست نقره دخترانه را می‌توانید برای عروسی، تولد، جلسات مهم و حتی روزمره استفاده کنید.
نکته: البته در نظر داشته باشید که استفاده‌ی روزمره از نیم ست به ویژگی‌های ظاهری نیم ست بستگی دارد. نیم ست‌های مینیمال و کژوال انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره می‌باشند.

بیشتر بخوانید  اصطلاحات انواع زیورآلات (انواع گوشواره)

تفاوت ست و نیم ست؛ طراحی ست و نیم ست نقره

یکی دیگر از مهم‌ترین تفاوت‌ها در طراحی آن‌ها است. عموم ست‌های کامل از طراحی مشخصی پیروی می‌کنند. سرویس کامل زیورآلات معمولاً طراحی تجملاتی و پرزق و برق دارد. کمتر پیش می‌آید که یک سرویس کامل سبک مینیمال و کژوال داشته باشد. نیم ست‌های نقره عموماً طراحی متنوع تری دارند. اجزای نیم ست عموماً از طراحی‌های خاصی پیروی می‌کنند. آن‌ها در انواع سبک‌ها نظیر کلاسیک، مینیمال، وینتیج، راکر و… ساخته می‌شوند.
تفاوت ست و نیم ست

خرید اینترنتی ست و نیم نقره

هنگام خرید اینترنتی نیم ست و سرویس نقره باید برخی از نکات و ویژگی‌ها را حتماً در نظر بگیرید.
1- قبل از هر چیز بهتر است نسبت به تفاوت ست و نیم ست نقره آگاهی کافی داشته باشید. با آگاهی از آن‌ها بهترین انتخاب را خواهید داشت.
2- یکی دیگر از نکاتی که باید رعایت کنید اعتبار آنلاین شاپ است. حتماً به هنگام خرید اینترنتی به اعتبار و جو اعتماد سازی آنلاین شاپ مورد نظر خود توجه داشته باشید.
3- زمان خرید اینترنتی به تصاویر محصول موردنظر خود دقت کنید. قبل از خرید توجه داشته باشید که عکس‌های محصول واضح و مشخص باشند. دقت کنید که آنلاین شاپ ها از تمامی ابعاد محصول عکس گذاشته باشند.
4- در آخر نیز به یاد داشته باشید که ویژگی‌های محصول را با دقت بخوانید.
این موارد را حتماً قبل از خرید اینترنتی در نظر بگیرید تا بهترین و مطمئن‌ترین خرید را داشته باشید.
تفاوت ست و نیم ست

سخن آخر

در نتیجه، اصلی‌ترین تفاوت ست و نیم ست نقره بعد از اجزای آن، طراحی و تنوع آن‌ها است. به طور کلی نیم ست‌های نقره به نسبت سرویس کامل از تنوع بیشتری در طراحی برخوردارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نیم ست‌ها، به مقاله‌ی خرید نیم ست نقره مراجعه کنید.
تمامی محصولات موجود در گالری آرته لایف استایل به صورت دست ساز تهیه می‌شوند. طراحی این محصولات توسط هنرمندان خبره و ماهر ایرانی انجام شده و همیشه رگه‌هایی از اصالت ایرانی در آن‌ها دیده می‌شود. همچنین، تمام محصولات دارای ضمانت اصالت و کیفیت می‌باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *