دستبندهای مردانه

جدیدترین دستبندهای مردانه؛ محبوب‌ترین دستبندهای مردانه کدام‌اند؟

جدیدترین دستبندهای مردانه دارای تنوع بسیار زیادی هستتند. مدل های مختلفی برای دستبندهای چرمی پسرانه وجود دارد. امروزه استفاده از زیورآلات در میان مردان بیشتر رواج یافته است. دستبندهای آقایان بیشتر از جنس فلز، چرم، پارچه یا پلاستیک ساخته شود. گاهی در ساخت آن‌ها از چوب، سنگ و صدف نیز استفاده می‌شود. در گذشته دستبند از وسایلی مثل چوب، سنگ، هسته خرما و زیتون، پوست حیوانات و آج فیل ساخته می‌شد. مدل‌های دستبند اسپرت مردانه مورد استقبال بسیاری از آقایان هستند. آقایان معمولا در استایل های کژوال، روزمره و گاهی نیز کلاسیک از دستبندها استفاده می‌کنند.

انواع مدل‌های دستبند مردانه

دستبندهای آقایان چرم، مهره ای، فلزی و ترکیب چرم و فلز است. دستبندهای بافت از محبوب ترین و جدیدترین دستبندهای مردانه و پسرانه هستند. دستبندهای مهره‌ای به جهت سادگی ساخت، قیمت مناسب و تنوع بی‌نهایت رنگ، طرفداران زیادی دارند. دستبندهای چرمی به خاطر ظاهر لاکچری و شیکی که دارند از دیگر انواع دستبندها، محبوبیت بیشتری بین آقایان دارند. به علاوه، آن ها ماندگاری بیشتری نسبت به دیگر مدل‌ها دارند. دستبندها معمولا یکی از آیتم های استایل آقایان خوش سلیقه هستند.

دستبندهای مردانه

نکاتی که در برای ست کردن دستبند باید بدانید

  • با کمترین هزینه می‌توانید دستبندهای مردانه مهره‌ای با رنگ بندی های متفاوتی داشته باشید. می‌توانید این دستبندها را با استایل‌های کژوال و حتی کلاسیک ست کنید.
  • پیشنهاد می‌کنیم ترجیحا از یک دستبند نقره مردانه با سنگ‌های قیمتی در استایل خود استفاده کنید. در این صورت علاوه بر اصالت و زیبایی بیشتر، دیگر نگران تغییر رنگ دستبندتان نخواهید بود.
  • هنگام استفاده از دستبندها سلیقه به خرج دهید. برای مثال، دستبندهای مهره ای می‌توانند به‌صورت ردیفی کنار ساعت و یک دستبند چرم ظریف قرار گیرند. در نتیجه، شما استایلی کژوال و اسپرت خواهید داشت.
  • در برخی موارد دستبندهای مهره‌ای مزین به مهره هایی از جنس طلا و یا نقره هستند. این دستبندهای مردانه انتخاب بسیار مناسبی برای استایل‌های کلاسیک هستند.
  • در کنار دستبندهای مهره ای می‌توانید از گردنبندهای بلند مهره (به شکل تسبیح) ست دستبند استفاده کنید. البته به تناسب گردنبند با استایل خود توجه داشته باشید.
  • هنگام انتخاب دستبند حتما به سبک آن توجه داشته باشید. ترجیحا دستبندهای اسپرت را با استایل های کلاسیک ست نکنید. این ترکیب، ست مناسبی نخواهد بود.
بیشتر بخوانید  تفاوت سکه امامی و بهار آزادی در چیست؟

دستبندهای مردانه

دستبندهای پرطرفدار مردانه

گاهی اوقات از چوب، سنگ و صدف برای ساخت دستبند‌های مردانه استفاده می‌شود. به طور کلی، دستبندهای چرم، مهره‌ای و استیل در بین دیگر مدل‌ها، جذابیت بیشتری بین آقایان دارند. دستبند‌های اسپرت به دلیل تنوع رنگ، مدل و همچنین ظاهر شیکی که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستبند‌ها بسیار مقاوم هستند و با استایل های اسپرت به خوب ست می‌شوند. برای استایل‌های امروزی و مدرن مردانه، استفاده از دستبند مردانه اسپرت با ترکیبی از طلا، نقره یا چرم محبوب است. مزیت این دستبند‌ها سازگاری آنها با استایل‌های مختلف است. این مدل از دستبندها به دلیل رنگ‌های خنثی، می‌توانند با انواع مختلفی از لباس‌ها ست شوند.

انواع دستبندهای مردانه اسپرت

انواع مختلفی از دستبندهای مردانه اسپرت در بازار مد و پوشاک وجود دارد. ترکیب دستبند‌های چرمی با دستبند‌های مهره ای، ترکیب بسیار زیبایی با انگشتر و ساعت می‌سازد. مردانی که به تیپ خود توجه می‌کنند، غالباً در انتخاب لباس و پوشاک ماهر هستند. استفاده از نماد‌ها و عناصر مختلف مانند سال و ماه تولد، نام همسر از رایج‌ترین طرح‌های دستبندها هستند. گالری آرته لایف استایل نیز کالکشن های مختلفی از دستبندهای مردانه ارائه می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با نمونه‌هایی از دستبندهای گالری آشنا شوید.

سخن آخر

همانطور که گفته شد دستبندهای مردانه به لحاظ جنس و طرح انواع مختلفی دارند. اگر به ظاهر خود اهمیت می‌دهید توصیه می‌کنیم حتما نکات گفته شده را رعایت کنید. شما عزیزان می توانید در گالری آرته لایف استایل انواع دستبند های مردانه را با اطمینان خریداری کنید. آرته، انتخاب خوش سلیقه‌ها است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *