مدل‌ های انگشتر 2021

جدیدترین مدل‌ های انگشتر 2021

بسیاری از افراد به ترندها و جدیدترین کالشن های مد و فشن علاقه مند هستند. این افراد سعی می‌کنند همیشه براساس ترندها لباس و اکسسوری خود را انتخاب کنند. یکی از انواع اکسسوری ها که هر روز مدل های جدیدی از آن طراحی می‌شود انگشتر ها هستند. انتخاب درست این اکسسوری می‌تواند تأثیر مثبتی بر استایل فرد داشته باشد. به طور کلی تأثیر گذاری زیورآلات را بر روی استایل خود دست کم نگیرید. در این مقاله ما به اصولی برای انتخاب انگشتر و مدل‌ های انگشتر 2021 خواهیم پرداخت. با ما در ادامه در گالری آرته لایف استایل همراه شوید.

مدل‌ های انگشتر 2021

در این جا به مواردی از ترندهای استفاده از انگشتر خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید.

مدل‌ های انگشتر 2021

استفاده همزمان از چند مدل

یکی از مهم ترین ترندها برای انگشترها استفاده‌ی همزمان از چند مدل است. به این صورت که در یک دست و یا حتی یک انگشت از چند مورد از انگشترها استفاده می‌شود. این مدل استفاده در سال 2021 محبوبیت زیادی بین افراد داشته است. این سبک را می‌توانید برای هر مدل لباسی به کار ببرید. خواه استایل‌های خیابانی و هیپ هاپ و خواه استایل های کلاسیک. این مسئله بسته به انتخاب نوع انگشتر دارد.

مدل‌ های انگشتر 2021

استفاده از انگشترهای تخت

یکی از مدل های بسیار جذاب و تأثیرگذار انگشترهای تخت هستند. در بالا یکی از مدل‌های این انگشترها را به شما نمایش داده‌ایم. این مدل‌ های انگشتر 2021 به این صورت می‌باشند که روی آن ‌ها صاف است. همچنین فرقی ندارد که مزین به سنگ باشند و یا ساده و بدون تزئینات باشند. این مدل انگشترها در بسیاری موارد در سال 2021 به صورت همزمان استفاده می‌شوند. برای مثال در یک دست چند مورد از آن ها استفاده می‌شود. همچنین در مواردی استفاده از آن ها در یک انگشت با حلقه‌های ساده و باریک همراه می‌شود.

بیشتر بخوانید  خرید انگشتر خاص

مدل‌ های انگشتر 2021

استفاده از انگشترهای مینیمال

یکی از جذاب ترین ترندهای سال های اخیر سبک مینیمال است. این سبک به میزانی جذاب است که از آن در موارد متعددی استفاده می‌شود؛ خواه در تزئینات خانه و دفتر کار و خواه در دنیای مد و فشن. این سبک بیشتر مورد توجه جوانان و نوجوانان قرار گرفته است. اکسسوری های مینیمال بسیار ساده و ظریف می‌باشند. مدل‌ های انگشتر 2021 دارای طرح‌های خطی و هندسی هستند. شما می‌توانید از انگشترهای این سبک در استایل های روزمره و کژوال خود استفاده کنید. علاوه بر این از اکسسوری های سبک مینیمال در استایل های وینتج نیز بسیار زیاد استفاده می‌شود.

مدل‌ های انگشتر 2021

استفاده از انگشترهای بزرگ

یکی از ترندهای جدید و جالب 2021 اکسسوری های بزرگ هستند. انگشترهای بزرگ و پهن یکی از مدل‌ های انگشتر 2021 می‌باشند. امسال بسیاری از محصولات و اکسسوری های کالکشن برندهای قوی، بزرگ و پهن بوده است.

استفاده از انگشترهای ظریف

همیشه در هر زمان اکسسوری های ظریف جذاب بوده اند. این مدل ها محبوبیت زیادی بین علاقه مندان اکسسوری‌ها و زیورآلات دارند. در این بین انگشترهای ظریف محبوبیت بیشتری دارند. این انگشترها می‌توانند یا کاملا ساده باشند و یا مزین به نگین ها و گوهرهای ریز.

مدل‌ های انگشتر 2021

اکسسوری های مزین به مروارید

یکی از زیباترین خرجه کاری‌ها در زیورآلات مروارید ها هستند. استفاده از گوهر مروارید از دیرباز مورد توجه بسیاری از هنرمندان و طراحان اکسسوری بوده است. در انواع مدل‌ های انگشتر 2021 استفاده از آن ها به وفور دیده می‌شود. اکسسوری های مزین به مروارید را می‌توانید در موقعیت های مختلف و مراسم های گوناگون استفاده کنید. این اکسسوری‌ها در عین حال که می‌توانند ظاهری کلاسیک و مجلسی داشته باشند می‌توانند ظاهری مینیمال نیز داشته باشند.

بیشتر بخوانید  مدل های گوشواره نقره 2021

برای آشنایی بیشتر با مروارید ها می‌توانید به مقاله ی انواع مرواریدها و تفاوت‌هایشان سری بزنید.

اکسسوری های مزین به سنگ های قیمتی

یکی دیگر از خرجه کاری‌ها بسیار محبوب سنگ ها و گوهرهای قیمتی هستند. استفاده از آن ها در دنیای مد و فشن در موارد بسیاری دیده می‌شود؛ از لباس‌های مجلسی گرفته تا انواع اکسسوری ها. در مدل‌ های انگشتر 2021 نیز استفاده از آن ها به وفور دیده می‌شود. معمولا در اکسسوری های فصل های بهار و تابستان از سنگ های رنگارنگ استفاده می‌شود. به طور کلی سنگ های قیمتی به واسطه‌ی رنگارنگ بودن حال ‌و هوای تابستانی و بهاری بیشتری دارند. بالاتر به انگشترهای صاف اشاره کردیم. در بسیاری از انگشترهای صاف از انواع سنگ های قیمتی استفاده می‌شود.

در مقاله ی هرآنچه از خواص سنگ های طبیعی باید بدانید با انواع سنگ‌های طبیعی و قیمتی آشنا شوید. موارد بسیاری از انگشترها و اکسسوری‌های طراحی شده در گالری به انواع سنگ های قیمتی مانند سنگ عقیق، زیرکنیوم و صدف مزین شده‌اند. با ما همراه باشید تا با مواردی از آن ها بیشتر آشنا شویم.

انگشتر نقره زنانه “دلیار”

طرح انگشتر “دلیار” از سکه های دوره صفوی اقتباس شده است. این انگشتر خاص و زیبا یک انگشتر زیبای نقره است که می تواند نمادی از پیوند بین سنت و مدرنیته و دارای ویژگی هایی از جمله جذابیت در حین سادگی و درخشش در حین زیبایی نیز باشد. جنس این محصول نقره 925 عیار بوده و مزین به سنگ زیرکنیوم است.

مشاهده محصول

انگشتر نقره زنانه “مهتاب”

این انگشتر زنانه دارای طراحی مینیمال است. صدف‌های موجود در این انگشتر کاملا دست‌ساز هستند. انگشتر مهتاب دارای ابعاد 2.5 در 2.5 و وزن 8 گرم همراه با صدف‌ها است. نقره این انگشتر دارای عیار 925 است.

مشاهده محصول

بیشتر بخوانید  زیورآلات جواهر دوزی چیست؟

انگشتر نقره زنانه “پروانه شو کد 1”

این انگشتر از جنس نقره باکیفیت با عیار 925 ساخته شده است و دارای وزنی سبک تقریباً معادل با 9 گرم بوده که بر روی انگشت کاربران ایجاد خستگی و یا احساس سنگینی نمی‌کند. این انگشتر به صدف های باکیفیتی مزین شده است.

مشاهده محصول

سخن آخر

گاهی شما استایل و لباس های خود را انتخاب کرده اید اما وقتی در آیینه نگاه می‌کنید احساس کامل بودن نمی‌کنید. از طرفی هم متوجه نمی‌شوید که چه چیزی کم است. بهتر است بدانید که استایل شما برای تکمیل نیاز به اکسسوری های مناسب و به جا دارد. زیورآلات تکمیل کننده‌ی استایل شما می‌باشند. یکی دیگر از مواردی که جذابیت لباس‌ شما را چند برابر می‌کند استفاده از زیورآلات ترند است. شما می‌توانید با انتخاب انواع مدل‌ های انگشتر 2021 استایل به روز و ترندی داشته باشید.

گالری آرته برای طراحی کالکشن 2021 خود با ترندهای سال توجه زیادی داشته است. محصولات گالری توسط هنرمندان ماهر و مجرب طراحی شده و به صورت دستساز ساخته می‌شوند. مواد و متریال به کار رفته در محصولات ما از باکیفیت ترین و مرغوب ترین موارد می‌باشند. با خرید از گالری آرته لایف استایل استایلی خاص و منحصر به فرد داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *