جدیدترین مدل انگشتر مردانه

جدیدترین مدل انگشتر مردانه

انگشتر یکی از لوازم زینتی برای مردان و زنان است. انگشتر تاریخچه‌ای کهن دارد که حتی در تاریخ اسلام نیز توانسته است به یک جزء مهم تبدیل گردد. حلقه و یا انگشتر بیشتر از جنس فلزهای مختلف است که در مدل‌های متفاوتی موجود هستند. انگشترهای مردانه نیز، جزء اکسسوری‌هایی محسوب می‌شوند که آقایان برای شیک و جذاب‌تر کردن استایل خود، استفاده می‌کنند. در ادامه مقاله جدیدترین مدل انگشتر مردانه را بررسی می‌کنیم.

مدل‌های مختلف انگشتر مردانه

انگشترهای مردانه در مدل‌های متنوعی و با فلزهای مختلفی، طراحی و ساخته می‌شوند. در ادامه انگشترهای ترند و جدید مردانه را عنوان و بررسی می‌کنیم.

جدیدترین مدل انگشتر مردانه

1- انگشتر مردانه مدل اسکویید

انگشتر مردانه مدل اسکویید برای آقایان بسیار شیک و خاص است و جنس آن از استیل است. این مدل انگشتر جزء جدیدترین مدل انگشتر مردانه است که ترند شده است.

جدیدترین مدل انگشتر مردانه

2- انگشتر حلقه‌ای مردانه

یکی دیگر از مدل‌های انگشتر مردانه که اخیراً طرف‌دار زیادی پیدا کرده است، انگشتر حلقه‌ای مردانه است که از جنس استیل باکیفیت بوده و رنگ آن‌ها مشکی است. این مدل انگشترها ضد حساسیت هستند و با استفاده از این مدل انگشتر، یک تیپ اسپرت و بسیار خاص را پیدا می‌کنید. لازم به ذکر است که رنگ این مدل از انگشتر ثابت است و تغییر پیدا نمی‌کند. انگشترهای حلقه‌ای جزء جدیدترین مدل انگشتر مردانه هستند که به‌صورت ساده و طرح‌دار موجود هستند.

جدیدترین مدل انگشتر مردانه

3- انگشتر مردانه با نگین حدید

یکی از بهترین نگین‌ها برای انگشتر آقایان، در میان انواع نگین انگشتر مردانه، نگین حدید است. از خاصیت‌های این مدل انگشتر، این است که برای رفع گرفتاری بسیار کارآمد است. رنگ نگین این مدل انگشتر، سیاه و یا قهوه‌ای تیره است و به طور معمول بر پشت و روی نگین ذکری مخصوص نوشته می‌شود. بعضی از افراد هم معتقدند که استفاده از این سنگ کمک می‌کند تا انرژی‌های منفی از ما دور شوند.

بیشتر بخوانید  راهنمایی انتخاب گردنبند نقره مناسب با لباس

این مدل انگشتر جزء جدیدترین مدل انگشتر مردانه است و علاوه بر خاصیت‌های خوبی که دارد، زیبایی آن بی‌نظیر است و استایل شیک و خاصی را به شما می‌بخشد. اگر در طول روز از استرس زیاد و یا فشار عصبی زیاد رنج می­برید، توصیه می‌کنیم که از این انگشتر استفاده کنید.

نکات مهمی برای خرید انگشتر مردانه

در ادامه معرفی جدیدترین مدل انگشتر مردانه، چند مورد از نکات مهمی که برای خرید انگشتر مردانه باید رعایت کنید را بررسی می‌کنیم.

جدیدترین مدل انگشتر مردانه

1- انتخاب بر اساس سایز انگشتتان

اولین نکته‌ای که برای خرید انگشتر مردانه باید رعایت کنید، این است که بر اساس سایز انگشتان خود، انگشتر مورد نظرتان را انتخاب کنید. ابتدا باید مشخص کنید که برای کدام انگشت خود، قصد خرید دارید و سپس برای پیداکردن سایز انگشت خود مراحل زیر را طی کنید.

  • ابتدا دور انگشتی که قصد تهیه انگشتر برای آن دارید، یک کاغذ را لوله کنید.
  • سپس کاغذ را چسب کنید تا در حالت لوله، باقی بماند.
  • در این مرحله، بخش اضافی کاغذ لوله شده را با قیچی ببرید و آن را در حد یک انگشتر نگهدارید.
  • سایز لوله کاغذی به‌دست‌آمده را با استفاده از یک خط کش بررسی کنید. سایز دقیق انگشت شما، سایزی است که به دست می‌آید و می‌توانید با اطمینان، یک انگشتر با همان سایز خریداری کنید.

توجه داشته باشید زمانی که دستتان سرد است، انگشت خود را اندازه‌گیری نکنید و چندین بار مراحل سایزگیری را انجام دهید تا از نتیجه‌ای که به دست می‌آید، اطمینان حاصل کنید.

2- انتخاب بر اساس جنس رکاب انگشتر

در ادامه معرفی جدیدترین مدل انگشتر مردانه نکته دیگری که در هنگام خرید انگشتر مردانه باید رعایت کنید، انتخاب بر اساس جنس رکاب انگشتر است. رکاب انگشتر را با استفاده از جنس‌های مختلف، تولید می‌کنند. معمولاً رکاب‌های پلاتینی و نقره‌ای بیشتر موردتوجه آقایان قرار می‌گیرد. برای ساخت رکاب انگشتر از دو روش دستی و ماشینی استفاده می‌شود. همچنین مورد دیگری که در خاص و شیک بودن انگشتر تأثیرگذار است، طرح رکاب انگشتر است.

بیشتر بخوانید  آشنایی با خواص سنگ الکساندریت

جدیدترین مدل انگشتر مردانه

3- انتخاب بر اساس جنس فلز انگشتر

در ادامه معرفی جدیدترین مدل انگشتر مردانه یکی دیگر از نکات مهم خرید انگشتر مردانه، انتخاب بر اساس جنس فلز انگشتر است. انگشترهای مردانه را با انواع فلزات تولید می‌کنند؛ اما به طور معمول بیشتر از فلزاتی مثل آلیاژ نقره، فولاد و پلاتین استفاده می‌شود. به علت زیبایی نقره، این فلز یکی از گزینه‌های خوب برای اکثر افراد است.

خرید انگشترهای مردانه

یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش زیورآلات بسیار باکیفیت، فروشگاه آرته است. این فروشگاه زیورآلات و اکسسوری‌های بسیار زیبا را مطابق با مد و ترندهای روز، با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌کند. برای خرید جدیدترین مدل انگشتر مردانه می‌توانید از این فروشگاه ثبت سفارش کنید و خرید بسیار خوبی را داشته باشید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی جدیدترین مدل انگشتر مردانه پرداختیم و گفتیم که انگشترهای مردانه در مدل‌های مختلفی با طرح‌ها و جنس‌های متنوعی وجود دارند که در این مقاله 3 مورد از جدیدترین آن‌ها را بررسی کردیم. همچنین نکات مهمی که باید در هنگام خرید انگشتر مردانه باید رعایت کنید را عنوان کردیم. همان‌طور که گفتیم باید بر اساس سایز انگشتان خود، جنس فلز انگشتر و جنس رکاب، انگشتری که مد نظرتان است را خریداری کنید. برای خرید انواع دستبندها و گردنبندهای مردانه می‌توانید، از فروشگاه آرته لایف استایل تهیه کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *