جواهرات-ترند-بین-سلبریتی‌ها

جواهرات ترند بین سلبریتی‌ها

در این مقاله از آرته می‌خواهیم در مورد جواهرات ترند بین سلبریتی‌ها در سال 2022 صحبت کنیم. همه ما می‌دانیم که افراد مشهور و سلبریتی‌ها جواهرات را همانند لباس‌های خاص دوست دارند. این امر در حالی است که جواهرات مدام در حال تغییر و منطبق شدن با دنیای مد و فشن هستند. معمولاً سبکی که افراد مشهور استفاده می‌کنند و مدل‌های جواهراتشان از میان خاص‌ترین‌ها هستند. بدون شک می‌توان گفت که افراد مشهور و سلبریتی‌ها بر جواهرات ترند بین سلبریتی‌ها و افراد یک جامعه تأثیر می‌گذارند. جواهرات در دنیای مد هرچه خاص‌تر و خاطره‌انگیزتر باشند، بیشتر موردتوجه و در معرض ترند شدن قرار می‌گیرند. سلبریتی‌ها اغلب وظیفه دارند تا با پوشیدن جواهرات از برندهای مشهور و با سبک‌های خاص آن‌ها را معرفی کنند و به ترند جدید دنیای مد تبدیل کنند.

جواهرات ترند و موردعلاقه سلبریتی‌ها

۱. ست جواهرات همسان

یکی از بزرگ‌ترین جواهرات ترند بین سلبریتی‌ها که تا به امروز می‌توانیم آن را ببینیم، پوشیدن ست‌های جواهرات مشابه است. چه یک ست گوشواره و یک انگشتر باشد یا یک گردنبند و یک دستبند، ما می‌توانیم ببینیم که چگونه افراد مشهور جواهرات کاملاً هماهنگ را انتخاب می‌کنند. جواهرات خاص به آن‌ها کمک می‌کند تا بهترین نسخه خود را در مراسم فرش قرمز و همچنین در سایر مناسبت‌های رسمی به نمایش بگذارند. ست‌های جواهرات برای انتخاب‌کردن و پوشیدن عالی به نظر می‌رسند؛ زیرا دقیقاً برای چنین مراسم‌هایی طراحی شده‌اند؛ بنابراین، می‌توانید یک ست خاص را انتخاب کنید و با لباسی که می‌پوشید، اظهارنظری جسورانه داشته باشید.

ست-جواهرات-همسان

۲. گوشواره حلقه‌ای

روند استفاده از گوشواره‌های حلقه‌ای بار دیگر به دنیای مد و ترند بازگشته است. در واقع این گوشواره‌ها بازگشت بزرگ‌تر و قدرتمندتری داشته‌اند. گوشواره‌های حلقه‌ای به شما این امکان را می‌دهند که آن‌ها را با لباس‌های غیررسمی یا با لباس‌های رسمی استفاده کنید. آن‌ها همچنین در اندازه‌های مختلف موجود هستند که به‌عنوان جواهرات ترند بین سلبریتی‌ها محسوب شدند. اگر می‌خواهید یک استایل خاص و جسورانه داشته باشید، می‌توانید از گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ‌تر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  جدیدترین دستبندهای مردانه؛ محبوب‌ترین دستبندهای مردانه کدام‌اند؟

گوشواره-حلقه‌ای

۳. گردنبندهای چندلایه

در دنیای جواهرات اخیراً روند استفاده از گردنبندهای چندلایه موردتوجه قرار گرفته است. اگر می‌خواهید به‌ظاهر خود بُعد و عمق بدهید، ممکن است به فکر پوشیدن گردنبندهای چندلایه باشید به همین دلیل گردنبندهای چندلایه از جواهرات ترند بین سلبریتی‌ها هستند. یکی از بهترین نکاتی که در مورد گردنبندهای لایه‌ای وجود دارد این است که می‌توانید به‌راحتی با بسیاری از جواهرات دیگر استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید گردنبندهای چندلایه را در سبک‌ها و اندازه‌های مختلف تهیه کنید. این گردنبندها می‌توانند به شما کمک کنند تا کلاسیک و منحصربه‌فرد به نظر برسید.

گردنبندهای-چندلایه

۴. گردنبند چوکر هندی

هند به‌عنوان تاج اصلی است که می‌توانید در دنیای جواهرات آن را پیدا کنید. در حال حاضر، این امر کاملاً مشهود است که تعداد زیادی از افراد مشهور مشتاق پوشیدن جواهرات هندی هستند. این جواهرات الهام گرفته شده از هند به افراد مشهور کمک می‌کنند تا متفاوت به نظر برسند به همین دلیل جواهرات هندی از جواهرات ترند بین سلبریتی‌ها محسوب می‌شود.

در میان قطعات موجود از جواهرات الهام گرفته از هند، گردنبندهای چوکر جایگاه برجسته‌ای را به خود اختصاص داده‌اند. با استفاده از یک گردنبند چوکر می‌توانید تناسب محکمی در استایلتان ایجاد کنید. این گردنبندها معمولاً از نقره یا طلا ساخته می‌شوند. همچنین می‌توان با مروارید و سنگ‌های قیمتی ظاهر و احساس گردنبندهای چوکر را بیشتر کرد. این روندی است که هرکسی که بخواهد ظرافت سختی را به مجموعه جواهرات بیاورد می‌تواند در نظر بگیرد.

گردنبند-چوکر-هندی

برخی از برندهای ترند بین سلبریتی‌ها

پس از مجموعه صبحانه در تیفانی، برند Tiffany & Co با قطعات نمادین خود مانند دستبندهای زنجیردار معروف راه خود را به قلب برخی از افراد مشهور هموار کرد. در واقع جواهراتی خاص برای سلبریتی‌هایی مانند لیلی کالینز، لوپیتا نیونگو، مارگو رابی، ال فانینگ، ریس ویترسپون و کیت بلانشت فراهم کرده است و جواهرات ترند بین سلبریتی‌ها از برند تیفانی محبوبیت بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید  سنگ‌های درمانی و خواص آن‌ها

Van Cleef & Arpels که به دلیل گردنبند بلند الحمرا معروف است، بخشی از جعبه جواهرات افراد مشهور است. این طرح نمادین در تکمیل استایل برخی از بزرگ‌ترین سلبریتی‌ها مانند ریس ویترسپون، کلودیا شیفر و بلیک لایولی دیده می‌شود.

برخی از برندهای ترند بین سلبریتی‌ها

شوپارد نیز برند موردعلاقه افراد مشهور است. باتوجه‌به اینکه ریحانا در بیرون از خانه همیشه دستبندهای Happy Hearts را می‌پوشد و آیملین والاد با این برند جواهرات برای معرفی قطعات Ice Cube Pure همکاری می‌کند، برند شوپارد از جواهرات ترند بین سلبریتی‌ها محسوب می‌شود.

این لیست بدون دستبند عشق Cartier هرگز کامل نمی‌شود. این قطعه نمادین که توسط یکی از خانه‌های جواهرات فرانسوی موردعلاقه ایجاد شده است، مچ‌های معروف بسیاری مانند کایلی جنر، آنجلینا جولی و کامرون دیاز را تزئین کرده است. علاوه بر این، ساخته‌های Juste un Clou آن‌ها نیز قطعاتی هستند که راه خود را به قلب افراد مشهوری مانند خواهران دی جی سیمی و هیز خدرا هموار کردند.

یکی دیگر از جواهرات خانه‌ای که باعث درخشش ستاره‌ها در پیچیده‌ترین رویدادها شد، هری وینستون است. از ناتالی پورتمن گرفته تا سوفیا ورگارا و جسیکا چستین و دیگر افراد مشهور از جواهرات ترند این برند استفاده می‌کنند.

برخی-از-برندهای-ترند-بین-سلبریتی‌ها

آخرین اما نه کم‌اهمیت‌ترین برند، برند لورین شوارتز در صحنه فرش قرمز هرگز بی‌توجه نمی‌ماند. این برند در کنار طراحی حلقه‌های نامزدی کیم کارداشیان و بیانسه، توانسته در بین جواهرات ترند بین سلبریتی‌ها جای خود را باز کند. طراحان این برند ذهن خلاقی در طراحی جواهرات دارند و در پشت برخی از قطعات پوشیده شده توسط کیم کارداشیان و بسیاری از افراد مشهور دیگر مانند جنیفر لوپز و کیت بلانشت نشانه خاصی وجود دارد.

بیشتر بخوانید  با زیورآلات برند مایکل کورس آشنا شوید

سخن آخر

اگر به دنبال‌کردن ترندهای جواهرات الهام گرفته از افراد مشهور علاقه‌مند هستید، این مقاله از وب‌سایت آرته لایف استایل می‌تواند کمک زیادی به شما کند. سلبریتی‌ها و افراد مشهور در ترند کردن جواهرات نش بسیار مؤثر و پر اهمیتی دارند. شما می‌توانید از میان جواهرات ترند بین سلبریتی‌ها یکی را انتخاب کنید و آن را با لباسی که می‌پوشید ست کنید تا عالی به نظر برسید. در کنار این جواهرات و برندهای ترند بسیاری از برندهای درحال‌رشد جواهرات هستند که سلبریتی‌ها را با خلاقیت‌های خیره‌کننده خود تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. استفاده سلبریتی‌ها از جواهرات خاص برندها تنها به این دلیل است که ستاره‌ها نمی‌توانند جلوی درخشش و در مرکز توجه بودن را بگیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *