خاص‌ترین زیورآلات برای هدیه دادن

خاص‌ترین زیورآلات برای هدیه دادن؛ چه هدیه‌ای بهتر است بخریم؟

افرادی در زندگی ما هستند که، جایگاه ویژه و خاصی دارند، برایمان عزیزند و ما دوستشان داریم. به همین خاطر ما به این افراد زندگی‌مان محبت­های خاص می‌کنیم، چه به‌صورت کلامی و یا تقدیم هدیه به آن­ها. در این بین زیورآلات از آن دست هدیه‌هایی است که خانم‌ها بسیار دوست دارند. این هدیه می‌تواند برای مادر، خواهر، همسر و یا یک دوست باشد؛ بنابراین باید شما توجه داشته باشید که خاص‌ترین زیورآلات برای هدیه دادن را انتخاب کنید.

هدیه دادن و هدیه گرفتن باعث ترشح هورمون «سروتونین» می‌شود؛ این هورمون تنظیم‌کننده حالات روحی‌ در مغز افراد است. مناسبت‌هایی مثل روز ولنتاین، عید نوروز، روز تولد، شب یلدا، سالروز آشنایی، نامزدی و ازدواج از جمله موقعیت‌هایی هستند که با چند روز قبل از نزدیک شدن به آن‌ها، برایتان دغدغه‌ای به وجود می‌آید که هدیه‌ای مناسب و باارزش که شخص مقابلتان را شگفت‌زده و خوشحال کند؛ پیدا کنید. بنابراین ازآنجایی‌که بیشتر افراد به زیورآلات علاقه زیادی دارند، خاص‌ترین زیورآلات برای هدیه دادن، انتخاب بسیار مناسبی است.

زیورآلات خوب و خاص برای هدیه دادن

1- سنگ ماه تولد

یکی از بهترین گزینه‌ها و همچنین خاص‌ترین زیورآلات برای هدیه دادن، خرید زیورآلاتی است که دارای سنگ ماه تولد هستند. این هدیه می‌تواند به‌عنوان کادوی تولد یا دیگر مناسبت‌ها باشد. این کار خاصی است که فرد مورد نظرتان از طریق آن اهمیت و جایگاه ویژه‌اش را دررابطه‌با شما می‌فهمد.

2- زیورآلات ساخته شده با چرم

یکی دیگر از خاص‌ترین زیورآلات برای هدیه دادن گردنبند‌ها و یا دستبند‌هایی هستند که با چرم و طلا ساخته شده‌اند. این‌گونه محصولات این فرصت را به شما می‌دهند تا کلمه و یا جمله‌ای را که می‌خواهید روی آن بنویسید. توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید برای آقایان، دستبند نقره مردانه بخرید، از سایز دست آن‌ها مطلع شوید.

بیشتر بخوانید  زیورآلات برند بولگاری؛ کلکسیون‌های برند بولگاری

برای خرید طلا به‌عنوان هدیه برای آقایان، طرح‌هایی مانند شکل‌های مربعی و مستطیلی و یا نشان فروهر می‌توانند از گزینه‌های انتخابی مناسبی برای هدیه دادن باشند. زیورآلاتی که با چرم ساخته شده‌اند نیز، موارد خوبی برای مردان هستند. انواع دستبند‌های طلا سنگی، مهره‌ای، دستبند طلابافت، دستبند طلا، زنجیری کارتیه و… نیز برای کادو دادن طلا به آقایان گزینه‌های مناسبی هستند.

خاص‌ترین زیورآلات برای هدیه دادن

3- زیورآلات ساخته شده از طلا برای خانم‌ها

یکی دیگر از خاص‌ترین زیورآلات برای هدیه دادن زیورآلات ساخته شده از طلا است که هدیه‌ای بسیار مناسب برای خانم‌ها است. می‌توانید به خانم‌ها، زیورآلاتی مانند گردنبند و یا گوشواره، آویز، پابند و یا دستبند هدیه دهید.

همچنین اگر می‌دانید که خانم، طرح خاصی از یک نوع گوشواره را دارد، می‌توانید دستبند و یا گردنبند مشابه آن طرح را به او هدیه دهید تا با آن ست شود. پیشنهاد می‌کنیم که باسلیقه طرف مقابلتان آشنا باشید؛ مثلاً خانم طلا‌های ظریف دوست دارد، یا طلا‌های سنگین می‌پسندد و یا این­که به سنگ جواهر مخصوصی مثل مروارید، الماس و سنگ‌های دیگر علاقه خاصی دارد. اگر قصد دارید که با کمترین قیمت، هدیه طلا بخرید، می‌توانید پلاک‌های سبک یا آن‌هایی که شامل طلا با دیگر فلزات می‌شوند، خریداری کنید.

مثلاً دستبند‌های سنگی و یا دستبند‌های چرمی که قطعه طلای باریکی دارند را می‌شود با قیمت بسیار مناسبی خریداری کرد. علاوه بر موارد گفته شده، انواع آویز‌های طلا که وزن بسیار سبکی نیز دارند از گزینه‌های مناسبی برای خرید طلا هستند.

بیشتر بخوانید  محل مناسب برای نگهداری از زیورآلات را در اولویت قرار دهید

اگر قصد دارید که حتماً طلای چشمگیر و درشتی را خریداری کنید و درعین‌حال از قیمت پایینی هم برخوردار باشد، باید طلای آبکاری شده را بررسی کنید، به این خاطر که قیمت طلای خالص خیلی بالاتر است. بعضی از زیورآلات از جنس فلز‌های دیگری مثل نقره ساخته شده‌اند و روی آن‌ها یک‌لایه روکش طلا کار شده است که برای هدیه طلا با قیمت ارزان گزینه‌های بسیار خوبی هستند.

توجه داشته باشید که اگر قصد دارید به کودکی هدیه دهید، زیورآلاتی را انتخاب کنید که سبک باشد. به این دلیل که زیورآلات سنگین باعث اذیت کودک می‌شود.

خاص‌ترین زیورآلات برای هدیه دادن

4- زیورآلات ساخته شده از نقره

یکی دیگر از خاص‌ترین زیورآلات برای هدیه دادن نقره است. نقره از جمله فلزاتی است که نسبت به سایر فلزات، ارزشمندتر و بادوام‌تر است. علاوه بر این در مقایسه با طلا، کم‌هزینه‌تر نیز است. مزیت دیگر این نوع فلز این است که ضد حساسیت است؛ در نتیجه نقره جات گزینه خوبی برای هدیه دادن هستند.

نقره خواص درمانی زیادی دارد و باعث افزایش انرژی، حس نشاط و همچنین تمرکز افکار برای انسان می‌شود. نقره فلزی است که از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است. برای ساخت زیورآلات، نقره را با مس، آلیاژ می‌کنند و به‌راحتی از آن در ساخت زیورآلاتی با طرح‌های متفاوت مثل دستبند، ست و نیم‌ست و همچنین انگشتر نقره زنانه استفاده می‌کنند.

نکته‌ای که در خرید نقره باید به آن توجه کنید، این است که روی قطعه فلز باید S925  را نوشته شده باشد S به معنای استرلینگ و ۹۲۵ نیز بیانگر عیار آن است.

 5- زیورآلات ساخته شده از استیل

استیل یکی از خاص‌ترین زیورآلات برای هدیه دادن است. زیورآلات ساخته شده از استیل، تنوع زیادی دارند و شامل انگشتر، گردنبند، پابند، دستبند و گوشواره است. در بین زیورآلات استیل، دستبند‌ها بسیار انتخاب خوبی هستند اما گردنبند و انگشتر هم طرف‌داران بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید  انواع نقره ایرانی و خارجی؛ کدام نقره بهتر است؟ خارجی یا ایرانی؟

این نوع زیورآلات ساخته شده از استیل، به دلیل روکش رادیومی که دارند، باعث درخشان شدن بیشتر آن‌ها می‌شوند و دارای خاصیت ضد حساسیت و ضدزنگ هستند؛ بنابراین بهترین انتخاب برای افرادی است که پوست حساسی دارند. از دیگر مزایای زیورآلات ساخته شده از استیل، رنگ ثابت آن‌ها است که موجب می‌شود این هدیه، دوام بیشتری داشته باشد.

خاص‌ترین زیورآلات برای هدیه دادن

خرید زیورآلات؛ خاص‌ترین زیورآلات برای هدیه دادن

اگر قصد دارید هدایای مناسب و زیبا برای عزیزان خود خریداری کنید؛ می‌توانید زیورآلات ساخته شده از جنس‌های مختلف را برای هدیه انتخاب کنید. برای خرید انواع زیورآلات، می‌توانید گالری آرته لایف استایل را انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی آرته با ارائه بهترین و شیک‌ترین انواع مختلف زیورآلات با مدل‌های جدید، مطابق مد روز، خرید مطمئن و رضایتمندانه‌ای را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی خاص‌ترین زیورآلات برای هدیه دادن پرداختیم. همان‌طور که گفته شد، زیورآلات مختلف با جنس‌های متفاوت وجود دارد که می‌توانید باتوجه‌به سلیقه طرف مقابل  در مورد ظریف و یا سنگین بودن زیورآلات، بهترین و خاص‌ترین زیورآلات را هدیه دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *