خرید نیم ست نقره

خرید نیم ست نقره

استفاده از زیورآلات از دیرباز مورد توجه افراد بوده است. در سال‌های اخیر نیز ست و نیم‌ست ها مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌اند. از آنجایی که قیمت طلا در این اواخر افزایش یافته است توجه به خرید نیم ست نقره نیز بیشتر شده است. به نحوی که بسیاری از افراد خرید نیم ست‌های نقره را به جای نیم ست‌های طلا ترجیح می‌دهند. البته نیم ست نقره جایگزین بسیار مناسبی است و ارزش بالایی دارد. شما می‌توانید آن ها را برای هدیه در مناسبت‌های مختلف برای عزیزانتان انتخاب کنید. در ادامه به بررسی بیشتر این دسته از زیورآلات خواهیم پرداخت. با ما برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید.

قیمت گذاری نیم ست زنانه

  • به طور کلی قیمت زیورآلات یکی از تأثیرگذارترین فاکتورها برای خرید است. بخش عمده‌ی هزینه‌ی زیورآلات نقره و طلا مربوط به مقدار استفاده از این فلزات گرانبها در محصول است. برای مثال هنگام خرید نیم ست نقره عیار نقره‌ی به کار رفته از موارد تأثیرگذار است. در ادامه به این مورد به شکل گسترده‌تری خواهیم پرداخت.

خرید نیم ست نقره

  • جواهرات به کار رفته در محصول از دیگر مواردی است که در قیمت گذاری آن ها تأثیر زیادی دارد. همانطور که می‌دانید سنگ‌های قیمتی اصل ارزش زیادی دارند. از این رو مواردی که به این گوهرها مزین شده‌اند قیمت بیشتری نیز خواهند داشت. در ادامه به این مورد نیز بیشتر خواهیم پرداخت.
  • یکی دیگر از مواردی که در قیمت نیم ست نقره مؤثر می‌باشد اجرت و مزد ساخت است. مواردی از زیورآلات که ظاهر بسیار شکیل‌تری دارند مزد ساخت بیشتری نیز شامل آن ها می‌شود. هنگام خرید نیم ست نقره در نظر داشته باشید که آن‌هایی که ساده‌تر می‌باشند قیمت کمتری نیز دارند.
  • در صورتی که می‌خواهید خریدی اقتصادی و به صرفه داشته باشید حتما این موارد را هنگام خرید نیم ست دخترانه لحاظ کنید. همچنین برای خرید به اعتبار و کیفیت فروشگاه نیز توجه داشته باشید. فروشگاه‌های معتبر علاوه بر کیفیت بالا، قیمت‌گذاری منصفانه‌تری نیز دارند.

خرید نیم ست نقره

عیار نقره‌ی به کار رفته در نیم ست نقره

هنگام خرید نیم ست نقره حتما باید به عیار نقره‌ی به کار رفته در آن توجه کنید. در بین عیار‌های نقره بهترین آن ها از نظر استحکام و درخشش نقره 925 عیار است. نام دیگر نقره 925 عیار نقره استرلینگ است. نقره استرلینگ آلیاژی است که بخش زیادی از آن از نقره تشکیل می‌شود. بخش کمی از آن نیز از فلزات دیگر نظیر مس و روی تشکیل می‌شود. به طور کلی از این عیار نقره در ساخت و طراحی زیورآلات به وفور استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید  ست کردن زیورآلات با لباس رنگی؛ زیورآلاتتان را به راحتی با لباستان ست کنید

به علاوه هنگام خرید حتما اصل بودن و یا نبودن آن را در نظر بگیرید. البته در مواردی مانند خرید اینترنتی نیم ست نقره تشخیص این مسئله دشوار است. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما برای خرید به یکی از فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

خرید نیم ست نقره

سنگ‌های قیمتی و آویزهای به کار رفته در نیم ست نقره

استفاده از انواع گوهر قیمتی و آویزها از سال‌های دور مورد توجه بسیاری از افراد بوده است. درخشش، تنوع، استحکام و فواید آن ها توجه بسیاری از هنرمندان را هنگام طراحی به آن ها در پی داشته است. سنگ‌هایی مانند سنگ فیروزه، مروارید و سنگ عقیق تنها تعدادی از پرطرفدارترین گوهرهای باارزش می‌باشد. هنگام خرید نیم ست نقره توجه به اصل بودن گوهرهای به کار رفته از اصلی‌ترین نکات خرید است.

علاوه بر توجه به اصل بودن آن ها باید به نوع اتصال آن ها به یکدیگر نیز توجه داشته باشید. نوع اتصال و مخراج کاری آن ها برای حفظ امنیت اکسسوری اهمیت زیادی دارد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم ترجیحاً سمت نیم ست‌هایی که از گوهر و آویزهای چسبی استفاده کرده‌اند نروید. این دسته از زیورآلات امنیت بسیار پایینی دارند.

البته این نکته لازم به ذکر است که سنگ‌ها و گوهرهای اصل بها و قیمت زیادی دارند. ممکن است به این گوهرها علاقه‌ داشته باشید ولی با قیمت آن ها مشکل داشته باشید. شما می‌توانید برای خرید نیم ست نقره از مواردی استفاده کنید که به گوهر نیمه‌قیمتی مزین شده‌اند؛ گوهرهایی مانند زیرکونیوم، گارنت سبز، قرمز و آمیتیس.

خرید نیم ست نقره

نیم ست نقره بر اساس استایل

علاوه بر قیمت از دیگر موارد تأثیرگذار بر روی انتخاب ست نقره جات هماهنگی با استایل فرد است. هنگام خرید نیم ست نقره حتما به هارمونی رنگ به کار رفته در محصول و همچنین طراحی آن توجه کنید. برخی از نیم ست‌ها مناسب استایل‌ شما نمی‌باشند. برای مثال اگر لباس شما لباسی رسمی است بهتر است از نیم ست‌ و ست نقره کلاسیک استفاده کنید. برای مهمانی‌ها نیز لزومی بر انتخاب زیورآلات پرزرق و برق نیست. شما باید بر اساس لباس خود تصمیم بگیرید. اگر لباس شما دکلته‌ای سنگ‌آرایی شده دارد استفاده از نیم ‌ست‌های سنگین پیشنهاد نمی‌شود. بهتر است از موارد ساده و تک نگین استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  خواص انگشتر نقره برای آقایان؛ چرا آقایان نقره را ترجیح می‌دهند؟

در صورتی که لباس شما بالا تنه‌ای ساده دارد استفاده از زیورآلات تجملاتی مانعی ندارد. هنگام انتخاب و خرید نیم ست نقره دخترانه به جواهرات به کار رفته در آن نیز توجه داشته باشید. در صورتی که لباس شما رنگ خنثایی دارد بهتر است از مواردی استفاده کنید که به سنگ‌های رنگی مانند قرمز مزین شده‌اند.

در آخر حتما به راحتی و آسودگی خود توجه داشته باشید. هیچ لزومی مبنی بر استفاده از نیم ست‌های سنگین و تجملاتی وجود ندارد. در صورتی که این موارد شما را به هر دلیلی اذیت می‌کنند سراغ موارد ساده‌تر بروید. لازم به ذکر است که در سال‌های اخیر زیورآلات ساده‌تر و مینیمال محبوبیت بیشتری داشته‌اند. در نتیجه با انتخاب آن ها علاوه بر راحتی، زیباتر و به روزتر خواهید بود.

خرید نیم ست نقره

نکات لازم برای خرید نیم ست نقره

در آخر به مواردی اشاره می‌کنیم که بهتر است برای خریدی باکیفیت از آن ها آگاه باشید:

همیشه بر روی نیم ست‌های نقره استرلینگ مارک و یا مهری در ابعاد بسیار کوچک درج شده است. در نتیجه هنگام خرید حتما به دنبال این علامت بر روی محصول بگردید. معمولا در گردنبندها این نشانه در قلاب محصول درج شده است. در انگشترها نیز این مارک در درون حلقه حک می‌شود.

اگر قصد خرید نیم ست نقره را دارید این نکته را حتما قبل از خرید در نظر بگیرد. زیورآلات دسته اول نقره استرلینگ درخشش و برق قابل توجهی دارند. در نتیجه نباید هیچ نشانه‌ای از لکه بر روی محصول دیده شود. در صورت دیدن چنین لکه‌ای بدانید که آن محصول دسته دوم است. وجود چنین چیزی در نیم ست نقره دسته دوم دلیل بر بی‌کیفیتی آن نیست. شما حتی می‌توانید به سادگی با انجام مراحلی لکه را پاک کنید. برای آگاهی از دیگر راهکارها برای تمیز کردن نقره به مقاله‌ی براق و تمیز کردن نقره در خانه سری بزنید.

بیشتر بخوانید  جواهرات عجیب غریب سلبریتی ها؛ آشنایی با جواهرات خاص افراد معروف

خرید نیم ست نقره

هنگام خرید نیم ست نقره از فروشگاهی که از اعتبار آن مطمئن نیستید حتما این نکته را به یاد داشته باشید. راهکارهای بسیاری برای تشخیص اصل بودن محصول وجود دارد. برای مثال: شما می‌توانید به سادگی با گذاشتن تکه یخی بر روی محصول این مسئله را تشخیص دهید. در صورتی که تکه یخ آب شود در محصول نقره به کار رفته است. اگر تکه یخ با سرعت زیادی آب شد درصد نقره‌ی موجود در آن زیاد است. با مراجعه به مقاله‌ی روش های عیارسنجی نقره و تشخیص عیار نقره واقعی مراجعه کنید.

سخن آخر

بسیار از افراد توان مالی خرید نیم ست‌های طلا را ندارند. از این رو به خرید نیم ست نقره روی می‌آورند. زیورآلات نقره علاوه بر کیفیت و دوام، زیبایی بسیار منحصر به فردی در طراحی دارند. این دسته از اکسسوری‌ها انتخاب بسیار مناسبی برای هدیه به عزیزانتان می‌باشند.

تمامی محصولات موجود در گالری آرته لایف استایل به صورت دست ساز تهیه می‌شوند. طراحی این محصولات توسط هنرمندان خبره و ماهر ایرانی انجام می‌شود و همیشه رگه‌هایی از اصالت ایرانی در آن ها دیده می‌شود. همچنین تمام محصولات دارای ضمانت اصالت و کیفیت می‌باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *