درآوردن انگشتر گیر کرده

درآوردن انگشتر گیر کرده؛ چگونه انگشتر گیر کرده در انگشت را درآوریم؟

گاهی به دلایل مختف ممکن است انگشتر در انگشت شما گیر کرده و درآوردن آن مشکل شود. یکی از رایج‌ترین این دلایل، خرید انگشتر کوچک‌تر از انگشت است. به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید انگشتر نقره زنانه ، سایز انگشت خود را مشخص کنید. ما شما را برای اندازه گیری سایز انگشتر مناسب خود در مقاله‌ی نحوه اندازه گیری سایز زیورآلات و بدلیجات در خانه به طور مفصل راهنمایی کرده ایم. در صورتی که انگشتر نقره در انگشتتان گیر کرد، هیچ جای نگرانی نیست. راه‌هایی برای در آوردن انگشتر گیر کرده وجود داره که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

در آوردن انگشتر بدون استفاده از ابزار

در برخی موارد انگشتر گیر کرده به راحتی و بدون انجام کار خاصی در می‌آید. به فرض، انگشتر شما در یکی از انگشتان دست چپتان گیر کرده است. کافی است انگشتر را با انگشت اشاره و شست خود بگیرید و به طرفین بپیچانید. همانطور که انگشتر را می‌پیچانید، آن را به بیرون بکشید. توجه داشته باشید که اگر انگشتر به راحتی در نمی‌آید لازم نیست آن را به زور درآورید. اگر برای درآوردن آن زیاد تلاش کنید، انگشت شما ورم خواهد کرد. در این صورت نه تنها فایده ای ندارد، بلکه درآوردن آن نیز دشوارتر می‌شود.
درآوردن انگشتر گیر کرده

درآوردن انگشتر گیر کرده با استفاده از کرم

اگر انگشتر به سادگی در نیامد هیچ جای نگرانی نیست؛ راهکارهایی وجود دارد که انگشتر را به راحتی در می‌آورد. استفاده از کرم‌های مرطوب کننده و وازلین‌ها یکی از ساده‌ترین راهکارها است. انگشتر گیر کرده را به کرم آغشته کنید و به راحتی انگشتر را در آورید. این راه حل از راهکارهایی است که با حداقل آسیب، انگشتر را از انگشت شما در می‌آورد.

بیشتر بخوانید  بج سینه

درآوردن انگشتر با انواع شوینده‌ها

شوینده‌ها از دیگر موردهایی هستند که می‌توانید برای درآوردن انگشتر استفاده کنید. شوینده را دور انگشتر مورد نظر بمالید و انگشتر گیر کرده را به راحتی درآورید. هنگام انتخاب ماده شوینده برای درآوردن انگشتر گیر کرده در نظر داشته باشید که حساسیت نداشته باشید. ترجیحاً از موادی نظیر شامپو و یا آب صابون استفاده کنید.
درآوردن انگشتر گیر کرده

دستان خود را به بالا ببرید

زمانی که انگشتر در انگشت گیر کند جریان خود نیز کاهش می‌یابد. در نتیجه، به مرور موجب ورم انگشت می‌شود. برای برگرداندن جریان خود به بالا، چند دقیقه دست خود را بالاتر از شانه‌هایتان قرار دهید. این کار باعث می‌شود جریان خون به سمت بالا برود. در نتیجه ورم انگشت کاهش می‌یابند و انگشتر به راحتی در می‌آید. اگر انگشتر در نیامد، پیشنهاد می‌کنیم انگشتر مورد نظر را به کرم و یا ماده شوینده آغشته کنید.

درآوردن انگشتر گیر کرده با استفاده از آب یخ

اگر دقت کرده باشید، انگشتری که در روزهای گرم سال اندازه است، در روزهای سرد کمی گشاد است. سرما موجب کوچک شدن انگشتان شما می‌شود. در نتیجه، شما می‌توانید با خنک کردن انگشت خود، انگشتر گیر کرده را درآورید. به مدت چند دقیقه انگشت خود را درون آب یخ فرو کنید. با این کار، انگشت شما منقبض شده و کمی کوچک می‌شود. پس از این می‌توانید انگشتر گیر کرده را به راحتی درآورید.
درآوردن انگشتر گیر کرده

جلوگیری از گیر کردن انگشتر

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که موجب گیر کردن انگشت در انگشتر می‌شود؛ استفاده از انگشترهای کوچک است. پس، حتماً قبل از خرید از سایز انگشت و انگشتر مطمئن شوید تا درگیر درآوردن انگشتر گیر کرده نشوید. شما می‌توانید در خانه به راحتی سایز انگشت خود را مشخص کنید. کافی است یک نخ و یا کاغذ را درون انگشت خود بپیچید. سپس، با استفاده از یک خط کش محل برخورد آن‌ها را اندازه گیری کنید.

بیشتر بخوانید  تفاوت نقره ایرانی و خارجی: آیا نقره کشورهای مختلف متفاوتند؟

سخن آخر

پس از اینکه انگشتر را درآوردید، سایز آن را متناسب با انگشت خود تغییر دهید و سپس استفاده کنید. همانطور که گفتیم درآوردن انگشتر کار دشواری نیست و هیچ جای نگرانی نیست. با این حال، بهتر است انگشتر متناسب بخرید که هر بار درگیر در آوردن آن نشوید.
شما عزیزان می‌توانید انگشتر متناسب با سایز انگشت خود را از گالری آرته لایف استایل تهیه کنید. محصولات گالری دست ساز است. در نتیجه، جای نگرانی برای اندازه بودن انگشتر نیست. امکان ثبت سفارش طرح‌های ویژه برای هر یک از شما عزیزان وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *