دستبند مناسب برای عید نوروز

دستبند مناسب برای عید نوروز؛ برای سال نو چه دستبندی بخریم؟

هر ساله بسیاری از ایرانیان به مناسب عید نوروز لباس‌های خود را نو می‌کنند. هر ساله نیز ترندها و مدهای جدیدی وارد بازار می‌شوند. افراد نیز تلاش می‌کنند تا حد امکان نیز با این ترندها و مدها همخوانی داشته باشند. زیورآلات نیز از مهم‌ترین آیتم‌هایی هستند که در سال نو، مدل‌ها و ترندهای جدیدی را روانه‌ی بازار می‌کنند. در این بین دستبندها جایگاه ویژه‌ای در بین زیورآلات دارند. به طور کلی دستبندها در بین آقایان و خانم‌ها محبوبیت بالایی دارند.  در این مقاله تعدادی از انواع دستبند مناسب عید نوروز را معرفی کردیم.

استایل وینتج

طرفداران استایل وینتج علاقمند به پوشیدین لباس‌های سبک خاصی هستند که ممکن است امروزه از نظر برخی افراد از مد افتاده باشند. از جهت دیگر برخی تصور می‌کنند که استایل وینتج یعنی پوشیدن لباس‌های کهنه و مندرس در صورتی که اصلا این گونه نیست. طرفداران این استایل درباره‌ی کالای ارزشمند و قیمتی است که از زمان‌های دور به ما رسیده و قرار است، با دیدنش به یاد خاطرات گذشته بیفتیم. طرفداران استایل وینتج باید این نکته را مدنظر داشت باشند که نباید تنها به لباس‌های مرسوم در دوره خاصی اکتفا کنند؛ بلکه می‌توانند استایل‌های متفاوت را با هم ترکیب کنند و همچنین از سبک کلاسیک پیروی کنند تا مطمئن باشند لباس‌ها و جواهراتشان از مد افتاده می‌شوند.

دستبند مناسب عید نوروز ویژه استایل وینتج

پیشنهاد ویژه گروه زیورآلات دست ساز آرته برای دستبند مناسب عید نوروز به طرفداران استایل وینتج دستبند نقره زنانه در سینه هیچ نیست جز آرزوی تو است. این دستبند از نقره عیار 925 ساخته شده است. وزن حدودی این دستبند 35 گرم است. اگر دست‌های خیلی ظریفی ندارید و به دنبال زیورآلاتی هستید که از سبک‌های ساده فاصله داشته و در عین حال شیک و خاص باشد این دستبند برای شما مناسب است.

بیشتر بخوانید  سنگ اوپال چیست؟ با انواع سنگ قیمتی اوپال آشنا شوید

دستبند مناسب عید نوروز

استایل کژوال

استایل کژوال گستره وسیعی از مدل‌ها، لباس‌ها و اکسسوری‌ها را در بر می‌گیرد. در واقع تنها موردی که می‌توان گفت در سبک کژوال وجود ندارد لباس‌های رسمی است که نزدیک به کلاسیک هستند. شما با انتخاب استایل کژوال در واقع راحتی را برای خود انتخاب کرده‌اید، به گونه‌ای که برای فعالیت‌های روزمره محدودیتی نداشته باشید. ویژگی جالبی که این استایل دارد این است که لباس‌ها و وسایل را محدود به جنسیت خاصی نمی‌کند و دست شما برای انتخاب باز است.

دستبند مناسب عید نوروز ویژه استایل کژوال

پیشنهاد ویژه گروه زیورآلات دست‌ساز آرته برای دستبند مناسب نوروز به طرفداران استایل کژوال، دستبند نقره سکه صفوی طرح 1 است. سنگ حدید به کار رفته در این دستبند و همچنین سکه صفوی که در مرکز آن قرار دارد با وجود اینکه استایلی شیک به آن داده است ظاهری ساده دارد. طرح ساده این دستبند آن را برای استفاده روزانه مناسب کرده و لازم نیست نگران خراب شدن و آسیب دیدن آن باشید.

استایل الگانت؛ دستبند مناسب عید نوروز

استایل الگانت انتخاب افرادی است که شیک پوشی برایشان خیلی مهم است. این افراد که عموما سخت‌پسند در انتخاب‌های خود هستند دوست دارند در میان جمع بدرخشند. استفاده از لباس‌ها و زیورآلات گران قیمت و پرزرق و برق از خصوصیات اصلی این استایل است. رنگ‌هایی مثل طلایی و نقره‌ای در این استایل کاربرد زیادی دارد. در این استایل توجه زیادی به این موضوع می‌شود که ظاهر فرد همیشه  آراسته باشد، اما برخلاف سلیقه‌ای که در لباس پوشیدن دارند، هیچ گاه توصیه به آرایش زیاد نمی‌کنند. افرادی که از این استایل پیروی می‌کنند علاقه به استفاده از زیورآلاتی ظریف اما پر تلالو دارند.

بیشتر بخوانید  با زیورآلات زنان عرب آشنا شوید

دستبند مناسب عید نوروز

دستبند مناسب عید نوروز ویژه استایل الگانت

پیشنهاد ویژه گروه زیورآلات دست ساز آرته برای دستبند مناسب عید نوروز به طرفداران استایل الگانت دستبند زنانه عاشق است. این دستبند از جنس برنز با روکش طلا ساخته شده و با وزن حدودی 14 گرم  طرح خاص و درخشانی که دارد با استانداردهای استایل الگانت سازگار است.

استایل مینیمال

استایل مینیمالیست که مدتی است طرفدارن زیادی پیدا کرده است از نظر زیبایی شناسی به ساده‌سازی جنس، رنگ‌ها و طراحی‌ها تمایل دارد. افرادی که به دنبال استفاده از استایل مینیمال هستند از لباس‌های ساده و بدون تزیین استفاده می‌کنند. طرفداران استایل مینیمال با شعار کمتر، کمتر است سعی دارند با تجمل‍‌گرایی مقابله کنند. در انتخاب اکسسوری این افراد به استفاده از جواهرات با رنگ‌های طلایی و کیف‌های ساده و با کیفیت تمایل دارند. رنگ و طرح‌های ساده لباس‌ها و وسایل در استایل مینیمالیست به شما این اجازه را می‌دهد تا با ترکیب آن‌ها باهم بتوانید استایل‌های متعددی بسازید.

دستبند مناسب عید نوروز ویژه استایل مینیمال

پیشنهاد ویژه گروه زیورآلات دست‌ساز آرته به طرفدارن استایل مینیمال دستبند نقره ماه تولد خرداد است. این دستبند با نقره عیار 925 ساخته شده و در آن سنگ حدید هفت‌رنگ به کار رفته است. اره‌کاری های این دستبند تماما با دست انجام شده و با وزن حدودی 4 گرم طرحی ظریف و ساده دارد که با استانداردهای استایل مینیمال سازگاری دارد.

دستبند مناسب عید نوروز

سخن پایانی

دنیای گسترده مد و فشن به گونه‌ای پیشرفت می‌کند تا پاسخگوی نیاز همه افراد با هر سن و سال و سلیقه‌ای که دارند باشد و فروشگاهی در بین رقبا از همه موفق‌تر است که تنوع و کیفیت محصولاتش از سایرین بیش‌تر باشد. فروشگاه زیورآلات دست ساز آرته با تنوع بالا و کیفیت عالی محصولات و همچنین سال‌ها تجربه در زمینه تولید تخصصی زیورآلات دست‌ساز  سعی دارد رضایت خاطر شما عزیزان را جلب کند تا مطابق با سلیقه‌تان بتوانید دستبند مناسب عید نوروز را پیدا کرده و خریدی رضایت بخش داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *