دستبند چرمی مردانه

دستبند چرمی مردانه

دستبند چرمی مردانه، یکی از زیباترین اکسسوری های مردانه محسوب می‌شود که این روزها در تمام جهان و در بین تمام سلایق، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و فروش بسیار بالایی نیز دارد. این نوع دستبندها، اصولاً شامل قسمتی چرمی در کنار قطعه پلاکی فلزی هستند. پلاک روی این دستبندها در اندازه‌ها و طرح‌های بسیار متنوع و شیک، توسط هنرمندان طراحی می‌شوند. هنرمندان در طراحی این مدل دستبندها، تمامی نکات ظریف زیبایی شناختی مربوط به زیورآلات را در نظر گرفته‌اند.

دستبند چرمی مردانه، که یکی از انواع متعدد دستبندهای مردانه است، به راحتی با تیپ‌های گوناگونی ست می‌شود و باعث شکیل‌تر شدن استایل شما خواهد شد. از آن جایی که تنوع رنگ‌ها را تا حدی در محصولات چرمی نیز داریم، می‌توانید رنگ دستبند خود را با رنگ کمربند چرمی و یا کفش چرمی خود، ست کنید و استایلی منحصر به فرد و جذاب داشته باشید.

اگر در فکر خرید هدیه‌ای مناسب و خاص هستید، این نوع دستبندها می‌توانند گزینه بسیار مناسبی پیش روی شما باشند.

دستبند چرمی مردانه

قیمت دستبند چرمی مردانه

قیمت دستبند چرمی مردانه به عوامل متعددی بستگی دارد که برخی از این عوامل عبارتند از:

  • نوع چرم استفاده شده
  • جنس فلز پلاک دستبند
  • مقدار چرم و فلزی که در ساخت دستبند مردانه استفاده شده است.
  • جنس و نوع قفل دستبند
  • نوع طراحی خاص روی پلاک دستبند
  • دست ساز بودن یا نبودن دستبندهای چرمی مخصوص آقایان

طبیعی است که با توجه به گران بودن چرم طبیعی، اگر در ساخت دستبند مردانه‌ای که انتخاب کرده‌اید از چرم طبیعی استفاده شده باشد، قیمت آن بالاتر از دستبندهایی خواهد بود که با چرم مصنوعی ساخته می‌شوند. هم چنین برخی از این نوع دستبندهای مردانه نیز با استفاده از پلاستیک فشرده و یا فوم به جای چرم طبیعی ساخته می‌شوند که در این صورت نیز قیمت تمام شده دستبند، بستگی به جنس همین مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن دارد. باید هنگام خرید دستبند چرمی توجه داشته باشید که جنس و نوع چرم به کار رفته در ساخت این دستبندها اهمیت بسیار بالایی دارند. چرم‌های بی کیفیت، اکثراً باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی می‌شوند و اغلب نیز با گذر زمان یا در تماس با آب پوسته پوسته شده و ظاهر بسیار بدی پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید  استفاده از زمرد در ساخت زیورآلات

دستبند چرمی مردانه

همچنین برای ساخت پلاک روی دستبندهای چرمی از فلزات مختلفی مانند طلا، نقره، استیل و… استفاده می‌شود. نوع فلز به کار رفته در ساخت این پلاک‌ها و مقدار فلزی که به کار رفته است «که بستگی به سایز و طرح پلاک روی دستبند دارد» از عوامل تأثیرگذار روی زیبایی ظاهری و البته قیمت دستبند انتخابی شما هستند. به طور کلی دستبند چرمی پسرانه و مردانه در طرح‌های بسیار گوناگون و با قیمت و کیفیت بسیار متنوعی در بازار عرضه شده است.

همچنین شما می‌توانید طرح روی پلاک این نوع دستبندها را سفارش دهید تا به طور اختصاصی برای شما طراحی و ساخته شوند. همچنین استفاده از ست زنانه و مردانه دستبندهای چرم نیز ایده جالب و شیکی برای زوج‌هایی است که به خاص بودن تیپ و استایل خود توجه زیادی دارند.

دستبند چرمی مردانه

سخن آخر

دستبند چرمی مردانه هدیه‌ای مناسب و خاص برای مناسبت‌های مختلف مانند هدیه عید، کادوی تولد، هدیه سالگرد ازدواج، کادوی سال روز آشنایی یا کادوی روز ولنتاین، سوغاتی و… است. با انتخاب و خرید این هدیه، یادگاری زیبایی را به دست عزیزانتان می‌سپارید تا همیشه با دیدن آن در دست خود، به یاد شما باشند. البته می‌توانید ترکیب‌های دوستانه یا زنانه و مردانه این نوع دستبندهای چرمی را انتخاب کنید تا دارای ست زیبا و شیکی شوید. همچنین می‌توانید با سفارش دادن طرحی خاص برای طراحی پلاک روی دستبند چرمی مورد نظر خود، اهمیت و ارزش این هدیه‌ی زیبا را چندین برابر کنید.

هنگام خرید دستبند چرمی مردانه، به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت دستبند، نوع و کیفیت چرم، جنس و عیار فلز به کار رفته در ساخت پلاک روی دستبند، کیفیت و نوع قفل دستبند و …. توجه کافی داشته باشید. بهتر است برای اطمینان بیشتر از فروشگاه‌ها و یا سایت‌های معتبر و مطمئن خریداری کنید تا محصولی با کیفیت و شیک را دریافت کنید. فروشگاه آرته لایف استایل که یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی محسوب می‌شود، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خرید این نوع محصولات باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *