ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی

ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی؛ سنگ‌های قیمتی با فنگ شویی چه ارتباطی دارند؟

متخصصان بر این باورند که علاوه بر عوامل درونی، محیط و اشیا نیز بر سطح انرژی و جذب سیگنال‌های مثبت موثرند. حتماً تجربه کرده‌اید که استفاده از بعضی وسایل باعث ایجاد آرامش در فضا می‌شوند. سنگ‌های قیمتی و زینتی و مرواریدها نیز می‌توانند موجب تعادل انرژی خانه شما شوند. اکثر این سنگ‌های قیمتی و مرواریدها، از طریق فرایندهای پویا در طبیعت شکل می‌گیرند؛ به همین دلیل می‌توانند برای فنگ شویی مناسب باشند. هر گوهر و سنگ قیمتی با توجه به خواصی که دارد، دارای انرژی خاصی نیز است. به طور کلی سنگ‌ها در فنگ شویی از عناصر بسیار مهم و تأثیرگذار هستند. بنابراین سنگ‌های قیمتی و مروارید، با انرژی عناصر که در فنگ شویی متمرکز هستند رابطه دارد. در ادامه به ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی خواهیم پرداخت.

برای دریافت فواید ارتعاشات سنگ‌های قیمتی نیازی به حرفه‌ای بودن و داشتن تخصص در زمینه فنگ شویی نیست. کافی است سنگ‌های قیمتی و مفید را به نحوی وارد زندگی خود کنید. برای مثال، از آن‌ها برای تزئین خانه خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید از زیورآلاتی که با این سنگ‌ها مزین شده‌اند، استفاده کنید.

ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی

فنگ شویی چیست؟

فنگ شویی یک سیستم متافیزیکی و شبه فلسفی باستانی چینی است. این سیستم سعی می‌کند بین فضای زندگی و محیط کار ما با عناصر طبیعت تعادل برقرار کند. به طور کلی این سیستم با بخش‌های مختلف زندگی روزمره‌ی ما سروکار دارد. ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی یکی از این موارد است. بر اساس این فلسفه، جهان از پنج عنصر آب، آتش، چوب، فلز و زمین تشکیل شده است. هر یک از این عنصرها، یکی از انرژی‌های اساسی را تشکیل می‌دهند؛ که تمام وقایع و فرایندها توسط آن شکل می‌گیرد.

فنگ شویی فلسفه‌ای فراتر از تغییر دکوراسیون اطراف شما بوده و در مورد جریان یافتن انرژی فضا و همچنین تغییر ارتعاش شخصی شما است.

ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی

ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی

آیا سنگ‌های قیمتی و مروارید با فنگ شویی رابطه دارند؟ استفاده از جواهراتی که مزین به سنگ‌های زینتی و یا مروارید شده‌اند، انرژی فنگ شویی افراد را تغییر می‌دهند؛ همان طور که بلورها و سنگ‌های قیمتی این کار را در خانه انجام می‌دهند. در واقع، بسیاری از افرادِ طرفدارِ فنگ شویی برای تقویت انرژی شخصی خود از سنگ‌های قیمتی خاص استفاده می‌کنند. در بسیاری از موارد نیز برای درمان افراد افسرده و بی انرژی از سنگ‌های قیمتی و مروارید استفاده می‌کنند تا سطح ارتعاش بالاتری پیدا کنند.

بیشتر بخوانید  نقره استرلینگ چیست؟

در ادامه لیستی از سنگ‌های قیمتی را معرفی می‌کنیم و به ارتباط آنها با فنگ شویی خواهیم پرداخت.

نقشه فنگ شویی

فنگ شویی

جدول فنگ شویی

جهت پیوستگی عنصر سنگ
شمال توازن و روح آب اوپال یا مروارید
شمال شرقی حرفه و شخصیت زمین آندالوزیت یا تورمالین
شرق حکمت و پرورش نفس چوب کهربا یا شبق
جنوب شرقی خانواده و اجتماع چوب کهربا یا شبق
جنوب خوشبختی و ارزشمند بودن آتش زبرجد یا آبسیدین
جنوب غربی موفقیت و شهرت زمین آندالوزیت یا تورمالین
غرب رابطه و مشارکت‌ها فلز آزوریت یا مرمر سبز
جنوب غربی خلاقیت و فرزندان فلز آزوریت یا مرمر سبز
متمرکز دستاوردها و حامیان زمین آندالوزیت یا تورمالین

سنگ عنصر فلز در فنگ شویی

فلز نماد استقامت و سختی است. با قراردادن اشیای فلزی در جهات گفته شده انرژی‌های مربوط به آن را به تعادل برسانید. همچنین استفاده از سنگ مخصوص عنصر فلز (آزوریت یا مرمر سبز) تأثیر به خصوصی در انرژی دارد. استفاده از این سنگ‌های زیبا به صورت ساده یا کار شده در اشیاء مختلف و زیورآلات، تأثیر زیادی بر زندگی شما دارد. به این شکل که به شما کمک می‌کند ساختار و مرزهایی را در زندگی برای خود مشخص کنید.

سنگ مناسب عنصر چوب؛ ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی

طبق اصول فنگ شویی، استفاده درست از چوب، علاوه بر زیبایی در افزایش انرژی مثبت زندگی شما نیز موثر است. عنصر چوب نشان دهنده‌ی رشد، گسترش و حیات در زندگی است. در نتیجه، پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر استفاده از چوب در دکوراسیون خانه‌ی خود، از سنگ مربوط به آن یعنی کهربا یا شبق نیز به عنوان زیورآلات استفاده کنید. اثرات ماورایی و درمانی بسیاری برای این سنگ زیبا بیان شده و موجب حفظ تعادل بدن می‌شود.

سنگ مناسب عنصر آب

آب در فنگ شویی نماد رفاه و فراوانی است. علاوه بر تمامی فوایدی که دارد، صدای آب جاری موجب کاهش استرس و ایجاد آرامش می‌شود. طبق اصول فنگ شویی، سنگ عنصر آب یعنی اوپال یا مروارید، از دیگر عناصر تأثیرگذار و بااهمیت در جریان انرژی است. با استفاده از مروارید در زیورآلات، این حس خوب را همراه خود داشته باشید.

فنگ شویی سنگ‌ها؛ معرفی سنگ‌های قیمتی و مروارید

زمرد

رنگ سبز زمرد با منطقه Family نقشه فنگ شویی ارتباط دارد و از شادی داخلی و هماهنگی کلی پشتیبانی می‌کند. زمرد با چاکرای سرتاجی و قلب در ارتباط بوده و افراد را به سمت مهربانی هدایت می‌کند. ارتعاشات قوی سنگ زمرد، انرژی منفی را دور می‌کند.

بیشتر بخوانید  خرید اینترنتی زیورآلات نقره؛ نکاتی که هنگام خرید اینترنتی باید رعایت کنید

ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی

یشم

از دیگر موارد ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی به سنگ یشم می پردازیم. یشم جواهری است که در بسیاری از فرهنگ‌ها، مخصوصاً در آسیا، گرامی داشته می‌شود. بیشتر به دلیل دوام، زیبایی و ویژگی‌های محافظتی این سنگ قیمتی، از آن استفاده می‌شود.

یشم اغلب در نمادهای معنی دار مانند لاک پشت برای زندگی طولانی یا هلوهای دوتایی نشان دهنده موفقیت فرخنده حک شده است. ارتعاشات موجود در این سنگ تأثیرات مثبتی از جمله آرامش بخشی به دستگاه عصبی، جذب موفقیت و افزایش اعتماد به نفس دارد. محیط اطراف خود را پاکسازی کرده و به آن انرژی می‌دهد. این سنگ در حکاکی‌های مختلف در درمان فنگ شویی، محبوب‌ترین انتخابی است که استفاده می‌شود.

ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی

آمتیست؛ ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی

رنگ بنفش آمتیست با منطقه ثروت در نقشه فنگ شویی ارتباط دارد. این سنگ سلطنتی چاکرای تاج را نیز فعال می‌کند تا فراوانی معنوی، شکوفایی و سخاوت واقعی را به زندگی افرادی که از آن استفاده می‌کنند، دعوت کند. سنگ آمتیست انرژی منفی را می گیرد و انرژی مثبت می دهد. آمتیست سنگ آرامش اعصاب است و فشارهای عصبی را می کاهد؛ و در این زمینه نسبت به بقیه سنگ‌ها بیشترین اثرگذاری را دارد.

ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی

سیترین

سیترین جواهر پایداری است که انرژی منفی را حفظ نمی‌کند و می‌تواند خود را «پاک» نماید. بنابراین سیترین توانایی متعادل کردن انرژی در افراد را دارد و موجب ثبات درونی بیشتری می‌شود. رنگ‌های زرد و نارنجی با عنصر زمین در جدول مرتبط هستند و افراد را بیشتر به انرژی های این عنصر متصل می‌کنند. در ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی، سنگ سیترین محبوبیت زیادی بین افراد دارد.

این سنگ به تقویت اعتماد به نفس و جریان مثبت و پر انرژی در داخل و اطراف بدن کمک کند. سیترین همچنین در بهبود سیستم گوارشی و تقویت استقامت فیزیکی فرد کمک شایانی می‌کند.

ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی

الماس

وضوح و درخشش این گوهر زیبا به عنصر فلز در جدول مرتبط است. الماس، یکی از سخت‌ترین عناصر روی زمین بوده که می‌تواند شیشه را ببرد. گفته می شود که الماس گرفتگی های چاکرای تاج و گرفتگی های شخصیت فرد باز می کند. همراه داشتن این سنگ زینتی انرژی های بدن را تقویت می کند.

گارنت

گارنت به عنوان یک سنگ مقدس برای پاکسازی شناخته می‌شود. در فرهنگ‌های آسیایی، رنگ قرمز برای محافظت و تغییر شکل به کار برده می‌شود.

بیشتر بخوانید  تفاوت ست و نیم ست نقره؛ آشنایی با زیورآلات نقره

یاقوت کبود؛ ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی

یاقوت کبود آبی چاکرای گلو را برای کمک به برقراری ارتباط فعال می‌کند. این سنگ زیبا پریشانی را رفع می کند و در جذب ثروت و خواسته های مادی موثر است.

ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی

یاقوت قرمز

رنگ قرمز یاقوت با انرژی آتش در ارتباط است و به شما در گسترش کار و خلاقیت کمک می‌کند.

هماتیت

کلمه هماتیت از کلمه یونانی Greek به معنای خون است. به این دلیل که رنگ آن امکان دارد که از خاکستری به قرمز تیره یا قرمز روشن تغییر کند. هماتیت به ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای اول کمک می کند و به سنگ شهامت، قدرت، استقامت و نشاط شناخته می شود.

ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی

پیریت

پیریت سنگی پر انرژی بوده که مناسب برای سنگ‌های دیگر در فنگ شویی نیز است. این سنگ بسیار شبیه طلا بوده و در اشکال منظم هندسی چند وجهی یافت می‌شود.

ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی

آمونیت

آمونیتی که برای اهداف فنگ شویی مناسب است، عموماً آمونیتی است که شبیه حلزون است.

الماس سیاه

این سنگ از سنگ های قیمتی بسیار کمیاب محسوب می شود. الماس سیاه را تنها در نزدیکی آب ها می توانید پیدا کنید. این سنگ در ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی، از موارد بسیار تأثیرگذار است. رنگ سیاه با عنصر آب ارتباط دارد. رنگ سیاه نماد خرد، تبار و عمق دانش است.

ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی

مروارید

مرواریدها یک انتخاب عالی برای انرژی بیشتر در مورد عنصر آب هستند. از این گوهر جذاب نیز در انواع زیورآلات نظیر گوشواره نقره و انگشتر نقره مردانه استفاده می شود. این گوهر موجب برقراری تعادل بیشتر در زندگی افراد دارای خلق و خوی آتشین می‌شود. سنگ قمر یکی از سنگ‌هایی است که در کنار مروارید انرژی خالص و قدرتمندانه‌ای ایجاد می‌کند.

کلام پایانی

سنگ‌های قیمتی و مروارید از زمان قدیم به عنوان تقویت کننده‌های انرژی و محافظان مورد استفاده قرار گرفته‌اند. بین سنگ‌ها و مروارید با فنگ شویی رابطه مستقیمی وجود دارد. ما نیز در این مقاله به ارتباط سنگ قیمتی با فنگ شویی پرداختیم. شما بعد از خواندن این مقاله در گالری آرته لایف استایل قادر خواهید بود با استفاه از سنگ‌ها و گوهرهای مختلف انرژی زا، به خود و محیط اطرافتان هدیه دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *