زیورآلات مناسب برای هدیه ولنتاین

زیورآلات مناسب برای هدیه ولنتاین؛ کادوی ولنتاین چی بخریم؟

ولنتاین در تقویم میلادی، چهاردهم فوریه و در تقویم ایرانی بیست‌ و پنجم بهمن ماه است. هدیه دادن در روز ولنتاین یکی از سنت‌های قشنگی است که بین عشاق رواج دارد و همین باعث شده تا ویترین فروشگاه‌ها در این روزها پر از هدایای مناسب برای ولنتاین باشد. خرید بهترین هدیه ولنتاین برای افراد از موضوعاتی است که به دنبال آن هستند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را در خرید زیورآلات مناسب برای هدیه ولنتاین با هر بودجه‌ای که دارید راهنمایی کنیم. اگر دغدغه خرید هدیه ولنتاین را دارید در ادامه با همراه باشید.

گردنبند مناسب برای هدیه ولنتاین

گردنبند از رمانتیک‌ترین هدیه‌هایی است که در روز ولنتاین می‌توانید به معشوقتان هدیه بدهید. خصوصا اگر استایل ویژه گردنبند هدیه دادن را بلد باشید. گردنبندی که در روز ولنتاین می‌خواهید هدیه بدهید از به‌یاد ماندنی‌ترین هدیه‌هایی می‌شود که همیشه در ذهن افراد می‌ماند. پس گردنبندی را انتخاب کنید که نظیر آن را به راحتی نتوانند پیدا کنند. گروه زیورآلات دست ساز آرته خاص‌ترین مدل‌های گردنبند را در دسترس شما عزیزان قرار داده تا بتوانید با هر سلیقه‌ای گردنبند مناسب برای خود را پیدا کنید. در ادامه قصد داریم تعدادی از خاص‌ترین مدل‌های گردنبند را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

گردنبند نقره زنانه به غیر نام تو کنج دلم هیچ نبوده از زیورآلات مناسب برای هدیه ولنتاین است. این گردنبند با جنس برونز با روکش طلا، و نقره با عیار 925 ساخته شده و از عقیق قرمز در آن استفاده شده است. وزن حدودی این گردنبند 10 گرم است. عقیق قرمز به کار رفته در این گردنبند ظاهری رمانتیک به آن داده که برای هدیه ولنتاین مناسب است.

بیشتر بخوانید  انگشتر پورتوفینو چیست؟

زیورآلات مناسب برای هدیه ولنتاین

گردنبند نقره مرا به خاطرت نگهدار از جنس نقره عیار 925 ساخته شده است. سنگ به کار رفته در این گردنبند زیرکونیوم بوده و با مروارید پوششی تزئین شده است. ترکیب رنگ سفید و نقره‌ای این گردنبند به آن ظاهری دلربا داده است.

اگر به دنبال طرح‌های ساده‌تر هستید زرق و برق موجود در سنگ و مروارید را دوست ندارید پیشنهاد بعدی ما به شما گردنبند نقره زنانه راه عشق است. گردنبند برنزی و با روکش طلا و نقره عیار 925 با وزن حدودی 10 گرم از ساده‌ترین و در عین‌حال جذاب‌ترین زیورآلات مناسب برای هدیه ولنتاین است که می‌توانید داشته باشید.

ست مناسب برای هدیه ولنتاین

اگر قصد دارید برای خرید زیورآلات مناسب هدیه ولنتاین هزینه بیش‌تری کنید، می‌توانید از بین نیم‌ست‌‌ها و ست‌های موجود یکی را انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما برای زمانی که به دنیال هدیه‌ای خاص و شیک هستید ست مرواریدی زنانه دلیار است. این ست شامل گردنبند، گوشواره و انگشتر شیک است. این ست از جنس نقره با عیار 925 ساخته شده و سنگ به کار رفته در آن زیرکونیوم و مروارید پوششی است.

ست گردنبند نقره زنانه دل تک و گوشواره نقره دل تک انتخاب بعدی‌ است که می‌توانید داشته باشید. جنس این ست از نقره عیار 925 بوده و سنگ به‌ کار رفته در آن  زیرکونیوم است. این گردنبند با سنگ نارنجی رنگی که دارد هدیه‌ای رمانتیک و شیک برای ولنتاین است.

ست زنانه عتیق حدید سومین پیشنهاد گروه زیورآلات دست‌ساز آرته برای زیورآلات مناسب برای هدیه ولنتاین است. این ست شامل گردنبند و گوشواره است. جنس این ست از برنز و روکش طلا است و سکه‌های به کار رفته در آن اورجینال پهلوی است. زنجیر این گردنبند از جنس استیل رنگ‌ثابت تهیه شده است. سنگ اونیکس مشکی به کار رفته در این ست زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

بیشتر بخوانید  انگشتر مناسب برای عید نوروز را زودتر انتخاب کن!

زیورآلات مناسب برای هدیه ولنتاین

زیورآلات مناسب برای هدیه ولنتاین؛ گوشواره

انتخاب گوشواره به عنوان هدیه ولنتاین ازدیگر انتخاب‌های خوبی است که می‌توانید داشته باشید. پیشنهاد گروه زیورآلات دست ساز آرته برای انتخاب گوشواره نیز پیشنهادهایی برای شما دارد.

گوشواره نقره طرح پروانه شو کد 2 با جنس نقره عیار 925 با صدف دست‌ ساز و وزن حدودی 12 گرم هدیه‌ای شیک و دخترانه است که طرفداران سبک مینیمال از هدیه گرفتن آن خیلی خوشحال می‌شوند.

پیشنهاد دوم زیورآلات مناسب برای هدیه ولنتاین گوشواره نقره عشق بازی است. این گوشواره ساخته شده از فلز برنز و با روکش طلا می‌باشد. سنگ به کار رفته در این گوشواره زیرکونیوم است که جلوه خاصی به آن داده است. این گوشواره با وزن حدوی 18 گرم گزینه مناسبی برای هدیه ولنتاین است.

سومین پیشنهاد گروه زیورآلات دست‌ساز آرته گوشواره نقره مستانه است. این گوشواره با جنس برنز و روکش طلا و نقره عیار 925 ساخته شده است. وزن حدودی این گوشواره 12 گرم است.

جمع‌بندی

در این مقاله زیورآلات مناسب برای هدیه ولنتاین را به شما عزیزان معرفی کردیم. پیدا کردن زیورآلات متناسب با سلیقه افراد که با بودجه آن‌ها همخوانی داشته باشد کار ساده‌ای نیست. اگر قصد دارید با بودجه کمی که دارید هدیه‌ای ارزنده برای معشوق خود بخرید، نگران نباشید. گالری آرته لایف استایل کار را برای شما آسان کرده است. جنس زیورآلات مجموعه آرته نقره است و همین باعث شده تا در عین حالی که هزینه کمی برای خرید زیورآلات پرداخت می‌کنید حس رضایت از خرید خود داشته باشید. همچنین سنگ‌های به کار رفته در این زیورآلان از نوع نیمه قیمتی است که امکان تهیه آن را برای همه افراد فراهم می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *