زیورآلات مناسب لباس های رنگی

زیورآلات مناسب لباس های رنگی؛ هنگام انتخاب زیورآلات به رنگ‌ها توجه کنید

ظاهر و استایل افراد در دنیای امروز تأثیر بسیار زیادی در روابطشان دارند. نوع استایل شما در اولین دیدار بازتاب شخصیت شما است. زیورآلات نیز در استایل نقش قابل توجهی دارند. در نتیجه، هنگام انتخاب آن ها باید به تناسب آن ها با لباستان توجه داشته باشید. در ادامه شما را برای انتخاب زیورآلات مناسب لباس های رنگی راهنمایی خواهیم کرد.

زیورآلات متناسب با رنگ پوست شما

رنگ پوست شما مهم‌ترین عامل در انتخاب رنگ لباستان است. به طوری که اگر لباس متناسب با رنگ پوستتان انتخاب نشود ظاهرمناسبی نخواهد داشت. اگر رنگ پوست شما سفید، گندمی یا سبزه باشد باید رنگ متناسب را برای لباس‌هایتان انتخاب کنید. اگر سفید پوست هستید رنگ‌های قرمز، آبی کاربنی، زرشکی، سبز و سرمه‌ای بهترین انتخاب برای شما هستند. رنگ مناسب برای پوست گندمی، رنگ های نئونی، رنگ سفید و بنفش است. در آخر نیز برای افراد سبزه رنگ‌های نارنجی، قهوه‌ای و زرشکی را پیشنهاد می‌کنیم.

اما شیک پوشی و آراسته بودن شما به همینجا ختم نمی‌شود. انتخاب زیورآلات مناسب لباس های رنگی می‌تواند یکی از چالش‌های انتخاب استایل مناسب باشد. در ادامه در این مورد شما راهنمایی خواهیم کرد.

طیف رنگی لباس‌ها

قبل از انتخاب زیورآلات مناسب با رنگ‌های مختلف، بهتر است با طیف‌های رنگی مختلف آشنا شوید. همانطور که می‌دانید رنگ های قرمز، آبی و زرد رنگ‌های اصلی هستند. رنگ های اولیه باید با دقت با رنگ های ثانویه هماهنگ شوند تا جلوه‌ای بی‌نظیر در شما و ظاهرتان خلق کنند. رنگ های ثانویه از ترکیب دو  رنگ مکمل ساخته شده‌اند. رنگ‌های ثانویه عبارت اند از: سبز (زرد و آبی)، نارنجی (زرد و قرمز) و بنفش (آبی و قرمز). ترکیب هوشمندانه این رنگ ها کنار هم موضوعی است که به ظاهر بی‌نقص داشتن بسیار کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید  آشنایی برند زیورآلات پاندورا

زیورآلات مناسب لباس های رنگی

زیورآلات مناسب لباس های رنگی

برای ست کردن جواهرات با لباستان باید دقت کنید که از ایجاد هارمونی زیاد بین آنها جلوگیری کنید. انتخاب ست زیورآلات طلای زرد با لباس طلایی و براقتان فقط شما را شبیه ویترین می‌کند. سعی کنید توجه ها را به یک سمت جلب کنید؛ به زبان ساده‌تر اگر رنگ لباستان توجه‌ها را به خود جلب می‌کند پس زیورآلات ساده‌تری را انتخاب کنید. برای مثال اگر لباستان مشکی‌، خاکستری یا رنگ‌های خنثی است با خیال راحت به سمت زیورآلات درخشان بروید. یاقوت سرخ، یاقوت کبود، زمرد، سیترین و آمتیست، سنگ های قیمتی دارای جلوه و جذابیت خاصی هستند. آن ها می توانند به راحتی در  استایل و ظاهر شما جلوه گر باشند.

رنگ‌های قرمز تا طلایی می‌توانند در کنار رنگ‌های سردی همچون آبی و بنفش، عالی بنظر برسند. برای مثال، یک گردنبند سیترین از انواع زیورآلات مناسب لباس های رنگی است. این گردنبند به خوبی با یک تاپ بنفش، کت قهوه‌ای یا پیراهن قهوه‌ای روشن ست می‌شود.

سنگ‌های آبی قیمتی مثل تانزانیت آبی، توپاز آبی و یاقوت آبی از جذاب ترین زیورآلات آبی هستند. علاوه بر این، جواهرات طلا و مزین به سنگ‌های عقیق نیز محبوبیت زیادی دارند. این زویرآلات به خوبی با لباس‌های مشکی یا سفید ست می‌شوند.

زیورآلات مناسب لباس های رنگی

سنگ های قیمتی سبز سیر و آبی تیره در مقابل یک لباس زرد یا نارنجی جلب توجه می کنند. به هم زدن تعادل بین رنگ های سرد و گرم یکی از موضوعات اصلی در زیورآلات است. سعی کنید جواهرات را با پوشش تان هماهنگ کنید تا زیباترین مثال «جذب‌کننده تضادها» باشید.

بیشتر بخوانید  انتخاب زیورآلات زنانه؛ اصولی که قبل از خرید زیورآلات باید بدانید!

همه زیورآلات مناسب لباس های رنگی

در برخی موارد انتخاب زیورآلات متناسب با لباس‌های رنگی کار دشواری خواهد بود. ایجاد توازن بین رنگ لباس و جواهرات کار ساده‌ای نیست. در این مواقع انتخاب زیورآلات ساده مناسب خواهد بود. زیورآلات نقره ساده و بدون سنگ‌های قیمتی و یا زیورآلات استیل گزینه‌های راحتی برای ست کردن با لباس‌ها رنگی هستند.

سخن آخر

تناسب بین لباس‌های رنگی و زیورآلات یکی از مهم ترین اصولی است که باید رعایت کنید. گالری آرته لایف استایل انواع زیورآلات مناسب لباس های رنگی را ارائه می‌کنید. انواع زیورآلات ساده ومزین به صدف و مروارید، یا زیورآلات مزین به سنگ‌های قیمتی را می‌توانید از گالری تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *