زیورآلات نقره ای یا طلایی

زیورآلات نقره ای یا طلایی؟ رنگ مناسب شما چیست؟

مسلماً پرمصرف‌ترین رنگ‌ها در زیورآلات نقره‌ای یا طلایی است. اغلب افراد برای انتخاب زیورآلات یکی از این دو رنگ را انتخاب می‌کنند. درواقع هر فردی بر اساس سلیقه خود، زیورآلاتی با رنگ طلایی و یا نقره‌ای را انتخاب می‌کند. گاهی اوقات هم، افراد بر اساس رنگ مو، استایل و باتوجه ‌به مدل لباسی که دارند و یا رنگ پوستشان، انتخاب بهتری دارند. اگر شما نمی‌دانید که بر اساس چه معیارهایی زیورآلات نقره ای یا طلایی را انتخاب کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

معیارهای انتخاب زیورآلات

در ادامه به بررسی معیارهایی می‌پردازیم که برای رنگ مناسب شما در انتخاب زیورآلات کمک می‌کند.

1- انتخاب زیورآلات بر اساس رنگ پوست

استفاده از زیورآلات مناسب یکی از اصول مهمی است که استایل فرد را تغییر زیادی می‌دهد و ظاهر فرد را شیک می‌کند. اما اگر بر اساس معیارها، انتخاب درستی نداشته باشید زیورآلات انتخابی شما، جذابیتی نخواهند داشت. در انتخاب جواهرات، رنگ پوست شما نقش مهمی دارد. در نتیجه باید متناسب با رنگ پوست خود، زیورآلات نقره‌ای یا طلایی را انتخاب کنید.

برای تشخیص رنگ پوستتان باید به رگ‌های مچ دستتان نگاه کنید:

  • اگر رنگ رگ‌های روی مچ دستتان بنفش یا آبی است، رنگ پوست شما در طیف رنگ سرد قرار دارد.
  • اما اگر رنگ رگ‌های روی مچ دستتان سبز بود، رنگ پوستتان در طیف رنگ گرم قرار دارد.

باتوجه‌ به این موارد گفته شده، اگر پوست بدن شما دارای تن گرم است، زیورآلات طلایی‌ رنگ مناسب پوست شما است. اما اگر رنگ پوست بدنتان در طیف رنگ‌های سرد قرار دارد، زیورآلات نقره‌ ای رنگ مناسب شما است.

بیشتر بخوانید  گوهر مروارید، هدیه ای در طبیعت

زیورآلات نقره ای یا طلایی

2- انتخاب زیورآلات بر اساس رنگ مو

از دیگر معیارها برای انتخاب زیورآلات نقره‌ای یا طلایی انتخاب بر اساس رنگ مو است. اگر رنگ موهایتان تیره است، بهتر است زیورآلات نقره را انتخاب کنید. ولی اگر رنگ موهایتان روشن است، انتخاب زیورآلات طلایی مناسب‌تر است.

3- انتخاب زیورآلات بر اساس رنگ لباس

از دیگر معیارهایی که برای انتخاب زیورآلات مناسب باید رعایت کنید، انتخاب بر اساس رنگ لباس است. بیشتر خانم‌های خوش سلیقه می‌دانند که برای شیک‌تر شدن استایلشان، لازم است از اکسسوری‌هایی استفاده کنند که طرح و رنگ آن با لباسی که می‌پوشند، متناسب باشد. به‌عنوان‌مثال، اگر یقه لباستان باز است، از گردنبندهای بلند و آویز دار استفاده کنید.

یا اگر رنگ لباس شما نارنجی و یا در دسته رنگ‌های گرم قرار دارد، بهتر است زیورآلات طلایی را استفاده کنید. اما اگر رنگ لباستان در طیف‌های رنگ سرد است مثل آبی و سبز، بهتر است زیورآلات نقره‌ای را برای استایل خود انتخاب کنید.

4- انتخاب زیورآلات بر اساس استایل

یکی دیگر از معیارها برای انتخاب زیورآلات نقره‌ای یا طلایی انتخاب بر اساس تیپ و یا استایلی است که دارید. اگر تیپ پرزرق و برقی دارید و یا تیپ مشکی زده‌اید، بهتر است زیورآلات نقره‌ای رنگ را انتخاب کنید. اما اگر تیپ و استایل کلاسیکی دارید، زیورآلات طلایی‌رنگ برای شما انتخاب مناسبی است.

لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید به یک مهمانی و یا شام دوستانه بروید، به‌هیچ‌عنوان لازم نیست یک گوشواره درخشان و طرح‌دار از گوش‌هایتان آویزان کنید. همچنین اگر در یک جلسه رسمی حضور دارید، باید طرح گوشواره‌هایتان ساده باشد. گوشواره با رنگ نقره‌ای، می‌تواند برای شما در جلسات رسمی مناسب باشد.

بیشتر بخوانید  مدل انگشتر

زیورآلات نقره ای یا طلایی

خرید زیورآلات

اگر قصد دارید زیورآلات باکیفیت، با طرح‌های بسیار شیک و زیبا تهیه کنید، باید به مراکز خرید معتبری مراجعه کنید که اطمینان داشته باشید زیورآلات اصل را به فروش می‌رسانند. برای خرید زیورآلات نقره ‌ای یا طلایی می‌توانید فروشگاه آرته را انتخاب کنید. این فروشگاه زیورآلات بسیار زیبا را با طرح‌های به‌روز و با قیمتی مناسب عرضه می‌کند.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی زیورآلات نقره‌ای یا طلایی پرداختیم. همان‌طور که گفتیم، برای اینکه استایل بسیار جذاب و مناسبی داشته باشید، بهتر است بر اساس معیارهایی، زیورآلات خود را انتخاب کنید که در این مقاله به بررسی این معیارها از جمله انتخاب بر اساس رنگ مو، انتخاب بر اساس رنگ لباس، انتخاب بر اساس استایل و انتخاب بر اساس رنگ پوست پرداختیم. اگر قصد دارید استایل زیبا و جذابی داشته باشید، نکات گفته شده در این مقاله را رعایت کنید. شما می‌توانید برای خرید انواع زیورآلات از فروشگاه آرته لایف استایل ثبت سفارش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *