ست کردن زیورآلات با لباس

ست کردن زیورآلات با لباس رنگ خنثی؛ استایل خاص خود را داشته باشید!

ست کردن انواع زیورآلات با لباس ‌های رنگ خنثی برای امری مهم و ضروری محسوب می‌شود. اگر روش های صحیح ست کردن زیورآلات را با استایل‌های متفاوت خود بدانید استایلی بسیار جذاب خواهید داشت. رنگ‌های مشکی، سفید، قهوه‌ای، زیتونی، سورمه‌ای و خاکستری و…  از سری رنگ‌های خنثی هستند. این رنگ‌‌ها اگر با طرح‌های متنوع مثل بافت برجسته و زیورآلات متناسب ست شوند ترکیبی بسیار شیکی را ایجاد می‌کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا با اصول ست کردن زیورآلات با لباس‌ رنگ خنثی با انواع زیورآلات آشنا شوید.

رنگ‌های خنثی کدام‌اند؟

رنگ های خنثی شامل رنگ های خاکستری، طوسی، دودی، کرم، پژ، شیری و … هستند. این رنگ ها سنگینی و جذابیت بسیاری دارند. در سال های اخیر نیز این رنگ‌ها مورد توجه بسیاری از طراحان مد و علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفته‌اند. عموما خانم ها هستند که به زیورآلات علاقه مند هستند. با این حال آقایان نیز باید بتوانند زیورآلات را با لباس های مختلف رنگ خنثی ست کنند.

همانطور که می‌دانید رنگ‌های خنثی در لباس‌های مجلسی، کلاسیک و کژوال به وفور استفاده می شوند. زیرا شما می توانید در موقعیت‌های مختلف از آن ها استفاده کنید. علاوه بر این، رنگ‌های خنثی مزیت قابل توجهی نیز دارند. به این صورت که می‌توان به راحتی آن ها را با رنگ‌های مکمل ست کرد. در نتیجه، ست کردن زیورآلات با لباس رنگ خنثی ساده تر می‌شود.

ست کردن زیورآلات با لباس

ست کردن زیورآلات با لباس؛ تقسیم‌بندی رنگ‌های خنثی

به طور کلی، رنگ‌های خنثی در دو دسته رنگ‌های روشن و تیره تقسیم‌بندی می شوند. ست کردن زیورآلات به لباس‌هایی که رنگ خنثی دارند اصولی دارد. برای مثال بهتر است از قانون رنگ‌های متضاد استفاده کنید. قانون متضاد می‌گوید رنگ‌های روشن را با رنگ‌های تیره ست کنید. یکی دیگر از قانون‌های کاربردی رنگ‌های مکمل است. برای مثال اگر لباس شما به رنگ دودی است از زیورآلات رنگ مکمل استفاده کنید. این اصول به شما برای داشتن استایلی جذاب تر کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  ایجاد حساسیت پوستی؛ چه عواملی موجب حساسیت پوستی به زیورآلات می‌شود؟

ست کردن زیورآلات با لباس رنگ خنثی نیاز به خلاقیت دارد. به طور کلی، اگر رنگ‌های خنثی را انتخاب می‌کنید برای ست کردن گزینه‌های بیشتری را پیش رو دارید. پیشنهاد می کنیم سعی کنید در یکی از آیتم‌های استایل خود از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. اگر بدون در نظر گرفتن هماهنگی رنگ ها استایل خود را انتخاب کنید، استایل نامنظم و شلوغی خواهید داشت. زیورآلات نقره‌ای، طلایی، مسی و رنگارنگ در جنس‌ها و طرح‌های متنوعی طراحی می‌شوند. این زیورآلات یکی از گزینه‌های مناسب برای ترکیب با لباس‌های به رنگ خنثی هستند. رنگ های خنثی در کنار زیورآلات نقره ای و سفید ترکیب جذاب تری را می سازند.

زیورآلات سفید برای ست کردن زیورآلات با لباس رنگ خنثی بسیار مناسب است. زیورآلات سفید علاوه بر نقره، شامل طلای سفید و استیل نیز می‌شوند. رنگ سفید هم برای لباس و هم برای زیورآلات استفاده می‌شوند و آیتم‌هایی منحصر به فرد و جذاب را ایجاد می‌کنند. زیورآلات سفید همیشه خاص و متفاوت هستند. این زیورآلات بر خلاف زیورآلات زرد رنگ با لباس های رنگ خنثی به خوبی ست می‌شوند.

ست کردن زیورآلات با لباس

مواقعی که می‌خواهید لباس‌هایی با رنگ خنثی بپوشید، از زیورآلات سفید رنگ و ساده استفاده کنید. با این کار استایلی بسیار شیک و باکلاس خواهید داشت. در ست کردن زیورآلات با لباس رنگ خنثی سلیقه افراد بسیار دخیل است. ترجیحا برای داشتن استایلی اصولی و زیبا بهتر است از اصول و قوانین مد و فشن پیروی کنید.

سخن آخر

همانطور که گفتیم، برای ست کردن زیورآلات با لباس رنگ خنثی بهتر است از قانون متضاد یا مکمل استفاده شود. سعی کنید در استایل‌های متفاوت خود چرخه‌ی رنگی را در نظر بگیرید. با استفاده از چرخه‌ی رنگی، از رنگ‌هایی که همخوانی دارند استفاده کنید. انواع زیورآلات خاص با رنگ‌های متنوع در گالری آرته لایف استایل موجود است. تمامی محصولات گالری ساخته‌ی دست هنرمندان خوش ذوق این مجموعه است. با زیورآلات متنوع آرته زیبایی ظاهر خود را دو چندان کنید. اعتماد شما اعتبار ما است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *