ست کردن زیورآلات نقره

ست کردن زیورآلات نقره؛ اصولی لازم برای ست کردن زیورآلات با انواع استایل

بخش عظیمی استایل شما را زیورآلات و اکسسورها تشکیل می‌دهند. زیورآلات تکمیل کننده‌ی استایل‌های ساده و معمولی می‌باشد. شما تأثیرگذاری اکسسوری را می‌توانید در استایل سلبریتی‌ها در فرش‌های قرمز نیز مشاهده کنید. استایل جی‌جی حدید در مراسم مت گالا 2021 می‌تواند مثال مناسبی برای این اصل باشد. جی‌جی پیراهنی به نسبت ساده را انتخاب کرد. انتخاب درست اکسسوری‌های مناسب پیراهن ساده‌ی او را جذاب‌تر کرد. علاوه بر این، اکسسوری مناسب در استایل او باعث شد زیبایی لباس او نیز بیشتر به چشم آید. ست کردن زیورآلات نقره با لباس‌ها و استایل‌های مختلف اصولی دارد. در صورتی که شما بتوانید این اصول را به درستی رعایت کنید تأثیر آن را در پوشش خود خواهید دید.
ست کردن زیورآلات نقره

ست کردن زیورآلات با استایل مجلسی

انواع لباس‌های مجلسی و رسمی بین افراد مختلف محبوبیت زیادی دارند. از این لباس‌ها در مراسمات ویژه همچون عروسی، خواستگاری و سالگرد ازدواج استفاده می‌شود. لباس‌های رسمی همان پیراهن‌ها و یا کت و شلوارهای سنگدوزی و سوزن دوزی شده هستند. ست کردن زیورآلات نقره با لباس‌های این سبک، به میزان طرح‌ها و خرجکاری های لباس بستگی دارد. زمانی که در پیراهن شما از خرجکاری زیادی استفاده شده بهتر است از زیورآلات ساده‌تر استفاده کنید. علاوه بر این پیشنهاد می‌کنیم در این استایل از آرایش‌های غلیظ و سنگین نیز دوری کنید.
در صورتی که پیراهن شما ساده تر باشد گزینه‌های بیشتری را پیش رو خواهید داشت. این به انتخاب شما بستگی دارد که از زیورآلات سنگین استفاده کنید و یا خیر. این نکته را در نظر داشته باشید که در صورتی که بالاتنه‌ی لباس شما شلوغ است، انتخاب زیورآلات ساده‌تر بهتر می‌باشد.
ست کردن زیورآلات نقره

بیشتر بخوانید  گوهر مروارید، هدیه ای در طبیعت

ست کردن زیورآلات نقره با لباس‌های کژوال

یکی از محبوب‌ترین استایل‌ها بین نسل‌های مختلف استایل‌های کژوال و مینیمال می‌باشد. به طور کلی جوانان در سال‌های اخیر بیشتر سمت لباس‌های ساده تر رفته‌اند. انتخاب زیورآلات برای این سبک از پوشش ساده تر خواهد. شما با این نوع پوشش انتخاب‌های بیشتر و متنوع تری خواهید داشت. با این حال بهترین انتخاب برای این سبک زیورآلات ساده‌تر همچون مینیمال و وینتیج می‌باشند. در صورتی که فردی ریسک پذیر هستید بهتر است بدانید که استفاده از زیورآلات سنگین و بزرگ با این استایل‌ها مانعی ندارد.

ست کردن زیورآلات با لباس‌های تک رنگ و یا خنثی

در صورتی که لباس شما رنگی خنثی همچون مشکی، سفید و یا طوسی دارد در ست کردن زیورآلات نقره با لباس‌ها آزادتر هستید. شما می‌توانید انواع زیورآلات طلا، نقره، استیل، رنگی و… را انتخاب کنید. همچنین، در صورتی که لباسی بر تن دارید که تک رنگ می‌باشد بهتر است زیورآلاتی را انتخاب کنید که تکمیل‌کننده‌ی آن رنگ باشند. برای مثال در صورتی لباس نارنجی بر تن دارید می‌توانید از زیورآلات قرمز و یا زرد استفاده کنید. این مدل استایل، سبکی خاص و مدرن دارد. این سبک می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای استایل‌های مونوکروم باشد.
ست کردن زیورآلات نقره

ست کردن زیورآلات نقره با لباس‌های متضاد

در بعضی موارد افراد در رنگ بندی پوشش خود از رنگ‌های متضاد استفاده می‌کنند. ترکیب رنگی قرمز و آبی و یا قرمز و مشکی از ترکیبات متضاد و جذاب می‌باشند. هنگام انتخاب زیورآلات مناسب با این استایل، به سبک لباس خود نیز توجه داشته باشید. علاوه بر این، در نظر داشته باشید که اکسسوری شما نباید به نحوی باشد که در بین رنگ‌های لباستان ناپدید شود.

بیشتر بخوانید  استفاده از سنجاق سینه؛ راهنمای انتخاب انواع سنجاق سینه

سخن آخر

زیورآلات نقره در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی داشته اند. این زیورآلات در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف به بازار عرضه شده اند. قبل از خرید زیورآلات نقره باید با اصول اولیه‌ی ست کردن زیورآلات نقره با استایل‌های مختلف آشنا شوید. در این مقاله سعی کردیم تعدادی از مهم‌ترین این موارد را به شما ارائه کنیم. هنگام خرید اکسسوری حتماً این نکات را در ذهنتان داشته باشید.
در گالری آرته لایف استایل می‌توانید متناسب با استایل‌های مختلف زیورآلات خود را انتخاب کنید. محصولات گالری آرته به صورت دست ساز توسط هنرمندان باسلیقه طراحی و ساخته می‌شوند. ما در گالری با استفاده از مواد و متریال مرغوب سعی کرده‌ایم محصولی با دوام و باکیفیت به شما عزیزان عرضه کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *