گردنبندهای زنانه جز اکسسوری هایی هستند که اغلب بانوان به آنها علاقه دارند. انتخاب مدل گردنبند زنانه برای هر شخص متفاوت است. در زمان‌های دور اکثر خانم‌ها از گردنبندهای سنگین و بزرگ استفاده می‌کردند. اما در حال حاضر مدل‌های زیادی از گردنبندهای زنانه در فروشگاه‌ها وجود دارند که افراد می‌توانند به راحتی گردنبند مورد پسند خود را، انتخاب کنند.

انواع مدل گردنبند زنانه

گردنبندهای زنانه انواع بسیار مختلفی دارند. در ادامه به چند نمونه از مدل‌های گردنبند زنانه اشاره خواهیم کرد.

مدل گردنبند زنانه

گردنبند زنجیری

این نوع گردنبند جز ساده‌ترین انواع آن است و با هر لباس با هر رنگ و طرحی ست می‌شود. البته از ریزترین تا درشت‌ترین نوع زنجیر، دسته بندی می‌شوند.

گردنبند زنانه مرواریدی

گردنبند مرواریدی یکی از جذاب‌ترین و شیک‌ترین مدل‌ها در بین گردنبند های زنانه است که طرفداران خاص پسند به سراغ آن می‌روند. مرواریدها با نخ مخصوصی به هم وصل می‌شوند و ظاهری کلاسیک دارند. در زیر نمونه‌هایی از گردنبندها مرواریدی که در فروشگاه آرته لایف استایل قابل سفارش هستند مشاهده می‌کنید.

مدل گردنبند زنانه

گردنبند آویز

این مدل گردنبند زنانه را می توان یکی از پر طرافدار ترین انواع گردنبند دانست. نقطه کانونی این گردنبندها آویز آن است؛ پس سایز زنجیر خیلی مهم نیست. این گردنبندها هیچ وقت از مد نمی‌افتند، زیرا هر ساله طرح‌های بسیار جذاب‌تری را به کلکسیون خود اضافه می‌کنند.

گردنبند زنانه لاکت

حتماً از سال‌ها پیش، در سریال‌های خارجی یا حتی در بین یادگاری‌های پدر بزرگ و مادر بزرگتان گردنبندهایی را دیده باشید که در آن عکس افرادی را می‌گذاشتند؛ این گردنبندها را لاکت می‌نامند. این نوع گردنبند زنانه یک زنجیر نازک با یک آویز کوچک دارد که می‌توانید در درون آن عکس افراد مهم زندگی‌تان را بگذارید.

بیشتر بخوانید  عیارهای مختلف طلا به چه معناست؟

گردنبند زنانه مهره ای

گردنبند مهره‌ای از چندین مهره با اندازه‌های مختلف تشکیل شده است. معمولاً بزرگ‌ترین مهره‌ها در مرکز گردنبند قرار می‌گیرند. هر چه که مهره‌ها به کناره نزدیک می‌شوند از قطرشان کاسته می‌شود. اغلب این گردنبندها را با فیروزه یا بیک لایت می‌سازند.

مدل گردنبند زنانه

سخن آخر

انتخاب مدل گردنبند زنانه در هنگام خرید، برای اشخاص مختلف متفاوت بوده و هر شخص بر اساس سلیقه‌ی شخصی خود، انواع خاصی از این مدل‌ها را می‌پسندد. خوشبختانه امروزه تنوع زیادی در انواع جواهرات زنانه وجود دارد که در انتخاب دست بانوان را باز گذاشته است. از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما نهایت تشکر را داریم و امیدواریم که این مطالب برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *