معنی انگشتر در هر انگشت

معنی انگشتر در هر انگشت؛ انگشتر در هر یک از انگشتان مفهوم جداگانه ای دارد

همه‌ی ما در طی روز از انواع انگشتر در انگشت‌های خود استفاده می‌کنیم. با این حال اطلاعی از معنی انگشتر در هر انگشتر نداریم. هر انگشتر در هر یک از انگشتان مفهوم و معنی جداگانه ای دارد. همه‌ی ما معمولاً فقط با مفهوم انگشت ازدواج آشنایی داریم. علاوه بر انگشتان، انگشتر در هر دست نیز مفهوم جداگانه ای دارد. در ادامه با آرته همراه باشید تا مفهوم انگشتر نقره زنانه در هر یک از انگشتانتان آشنا شوید. با اطلاع از این مفاهیم انتخاب هوشمندانه ای خواهید داشت.

انداختن انگشتر در انگشت کوچک

انگشتر در انگشت کوچک نشان دهنده‌ی ارتباط و رفتار شما با دیگران است. به این معنی که قدرت ارتباط اجتماعی شما را با دیگران نشان می‌دهند. انگشتر در هر انگشت مفهوم جداگانه ای دارد. افرادی که انگشتر را در انگشت کوچک خود می‌اندازند تمایل به ارتباط با جامعه دارند. آن‌ها معمولاً قدرت ارتباط اجتماعی زیادی با جامعه دارند. جالب است بدانید که از نظر طالع بینی نیز این انگشت نماد سیاره‌ی عطارد است.
انگشتر در هر انگشت

انداختن انگشتر در انگشت حلقه

همانطور که از نامش پیداست این انگشت نماد تعهد است. کسانی که ازدواج می‌کنند و یا به پارتنر خود تعهد دارند انگشتر را در این انگشت می‌اندازند. این انگشت آپولو نیز نام دارد. آپولو نماد خلاقیت و ابتکار است. علاوه بر این، آپولو نماد عشق و تعهد نیز است. انگشت حلقه با ماه، خلاقیت و زیبایی زمین مرتبط می‌باشد. حلقه در این انگشت نشان دهنده‌ی عشق و علاقه به همسر و پارتنر است. اگر به کسی تعهد دارید انگشتر را در این انگشت بیاندازید.

بیشتر بخوانید  سنگ لاجورد چیست؟

انگشتر در هر انگشت؛ انداختن انگشتر در انگشت وسط

انگشت وسط بزرگ‌ترین و جسورترین انگشت شماست. حلقه‌هایی که روی انگشت وسط پوشیده می‌شوند عموماً غیر معمول هستند. زیرا در مجاورت انگشت اشاره قرار دارند. این انگشت راحت‌ترین انگشت برای انگشتر است. برخی انگشتر در این انگشت را صرفاً به این دلیل که بسیار مرکزی، محکم و صادقانه است مردانه می‌دانند. در حالی که این باور غلطی است. انگشت میانی به دلیل موقعیت مرکزی خود نماد تعادل و مسئولیت است.

انداختن انگشتر در انگشت اشاره

صدها سال پیش انگشت اشاره رایج‌ترین محل حلقه مردانه بود. این انگشت وضعیت خانوادگی خاصی را نشان می‌داد و برای نخبگان محفوظ بود. همانطور که گفته شده انگشتر در هر انگشت مفهومی دارد. به طور کلی، انگشت اشاره نماد قدرت، جاه طلبی، اقتدار و رهبری افراد است. انگشترهای خانوادگی که نماد عضویت هستند در این انگشت انداخته می‌شوند.
انگشتر در هر انگشت

انگشتر در انگشت شست

انگشترهایی که در انگشت شست انداخته می‌شوند عموماً بزرگ و حجیم هستند. این انگشت نماد ثروت، نفوذ و اراده است. معمولاً آقایان انگشتر در این انگشت می‌اندازند. به این معنی که خانم‌ها کمتر به انداختن انگشتر در این انگشت علاقه مندند. حرکات انگشت شست با تعامل و دوستی مرتبط است. حلقه‌ای بپوشید که می‌خواهید مردم آن را دوست داشته باشند. انداختن انگشتر در این انگشت موجب افزایش اراده‌ی شما می‌شود.

سخن آخر

انگشتر در هر انگشت مفهوم و معنی جداگانه ای دارد. شما با پوشیدن انگشت در هر یک از انگشتان خود مفهوم و معنی جداگانه ای را به اطرافیان خود القا می‌کنید. این موضوع از نظر روان شناسی و طالع بینی نیز اثبات شده است. برای خاص بودن و جذابیت بیشتر انگشترهای گالری آرته لایف استایل انتخاب بسیار مناسبی هستند. انگشترهای گالری به صورت دست ساز توسط طراحان و هنرمندان خبره ساخته می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *