تشخیص نقره اصل با وزن

چرا برخی مدل‌های زیورآلات ترند می‌شوند؟

ممکن است شما هم برای خرید جواهرات و زیورآلات، دوست داشته باشید از نمونه‌ جواهرات ترند شده مطلع بشوید. این‌که چه عاملی در ترند شدن یک جواهر نقش دارد بسیار مهم است. معمولا نوع سنگ، طراحی و رنگ‌ آن‌ها می‌توانند از عواملی باشند که به ترند شدن جواهرآلات کمک می‌کند.

سنگ‌های ترند 2020

شاید شما هم گمان کنید سنگ‌هایی ترند می‌شوند که گران قیمت باشند و به همین دلیل سنگ‌هایی مثل یاقوت و الماس، تنها سنگ‌هایی باشند که ترند می‌شوند؛ اما باید گفت که در سال‌های جدید، بیشتر صنعتگران از تصورهای غالبی و کلیشه‌ای فاصله گرفتند و به جای استفاده از طرح‌های قدیمی و سنگ‌هایی چون الماس، از سنگ‌های دیگر استفاده می‌کنند.

سنگ‌های ترند2022

رنگ های مختلف

جواهراتی که در سال‌های اخیر به عنوان ترند انتخاب می‌شوند، رنگ‌های متفاوتی دارند. این جواهرات به شکل قطعه سنگ‌های کوچک با رنگ‌های مختلف در کنار هم قرار گرفته‌اند. به این ترتیب در رنگ‌بندی‌های ترند شده، کم‌تر مشاهده می‌کنید که رنگ‌های تک زرد و سفید استفاده شده باشند.

مروارید

مروارید از دیرباز طرفداران خاص خودش را داشته است. به همین دلیل یکی از مدل جواهرات ترند شده جواهرات مزین شده با مروارید در ابعاد بزرگ و حتی گوشوار‌های تک لنگه مروارید است.

ترکیبات محتلف

برخلاف گذشته، در سال‌های جدید جواهرات ترند شده، محدود به یک نوع سنگ نیستند. بلکه مجموعه‌ای از اکسسوری‌های متفاوت در این نوع جواهرات ترند شده استفاده می‌شود.

زیورالات دریایی

یکی از مدل‌هایی که در سال‌های اخیر مورد توجه برندهای مطرح جواهرآلات بوده، زیورآلاتی هست که با صدف ساخته می‌شوند. مجموعه جواهرات مزین شده با صدف چون گوشواره و گردنبند، برای کسانی که به دریا علاقه‌مند هستند، به یک ترند تبدیل شده است و می‌تواند برای مهمانی‌ها و مجالس، انتخاب خوبی باشد.

بیشتر بخوانید  الماس صورتی چیست؟

زیورآلات دریایی

مدل جواهرات ترند شده

برای برخی از مردم، جواهرات ترند شده، اهمیت بسیار بالایی دارند. بنابراین ممکن است برای‌شان سؤال پیش بیاید، جواهراتی که ترند می‌شوند چه مدلی‌هایی دارند. در ادامه به برخی از این مدل‌ها اشاره می‌کنیم.

یک گوشواره

در این سال‌ها گوشواره‌های تک، بسیار رایج شده است. اغلب این گوشواره‌ها اندازه متوسط تا بزرگی دارند که جذابیت آن را دو چندان می‌کند.

سایز بزرگ گردنبند

گردنبندهای بزرگ نیز یک نمونه از جواهرات ترند شده سال 2022 است. طراحان 2022 فرض را بر این گذاشته‌اند که هر چه گردنبند بزرگ‌تر باشد، جذابیت بیشتری خواهد داشت. برای همین به میزان بالایی تولیدات جواهرات ترند شده، به ساخت گردنبندهای بزرگ با سنگ‌های ریز و ظریفی است که وزن کمی هم دارند، اختصاص داده شده است.

گردنبند چوکر

از سال ۲۰۲۰ گردنبند‌های چوکر طرفداران زیادی پیدا کرد. اغلب چوکرهای طراحی‌شده بزرگ هستند و در میان مردان و زنان محبوبیت بالایی دارند.

گردنبند چوکر

طرح حیوانات

یکی از طرح‌هایی که امسال بسیار مورد توجه قرارگرفته است، جواهراتی با طرح حیوانات است. این جواهرسازان با کار کردن طرح‌های حیوانات و حشرات، توانسته است دل افراد طبیعت دوست را به دست بیاورد و محبوبیت زیادی به دست بیاورد.

استفاده از طرح کره سه‌بعدی

کره‌های سه‌بعدی متقارن همیشه طرفداران زیادی داشته‌اند؛ اما در سال جدید رنگی‌بندی‌ها و اندازه‌های متفاوت و طرح‌های متنوع‌تری نیز پیدا کرده‌اند. گوشواره‌های نامتقارن که کره‌هایی با سایزهای متفاوت دارند، در سال‌های اخیر بسیار پرفروش بوده است.

دستبندهای بزرگ

برندهای معروف سعی در طراحی زیورآلات بزرگ کرده‌اند و در همین راستا، به ساخت دستبندهایی با سایز بزرگ پرداخته‌اند. اگر چه دستبندهایی با طراحی ظریف هم هنوز طرفداران خاص خود را دارد، اما در سال 2022 این نوع دست‌بند هم مورد توجه قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید  اکسسوری نقره

گردنبند کارتیر

این مدل گردنبند سال‌ها است که طرفداران بسیاری دارد؛ اما با این وجود در سالی که گذشت بیشتر از هر زمان دیگری از زنجیرهای کارتیر به میزان بسیار بیشتری در طراحی جواهرات ترند، دیده شده است. همین مسئله باعث شد افرادی که تا به امروز با این مدل گردنبند و دستبند آشنایی نداشتند، نیز با آن آشنا شوند.

گردنبند کارتیر

گوشواره حلقه‌ای

شاید برای شما هم گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ، از جمله نوستالژی‌ها به حساب بیاید، اما با این وجود هنوز هم گوشواره‌های حلقه‌ای، از جواهرات ترند شده سال هستند.

در سال 2022 این مدل گوشواره‌ها در ردیف پرفروش‌ترین مدل‌های گوشواره قرار گرفتند و هنوز هم با ارائه طرح‌های جدیدتر و متفاوت‌تر، دوستداران طلا علاقه زیادی به خرید این مدل کلاسیک دارند.

شاید یکی از دلایل پر طرفدار بودن این مدل گوشواره‌ها این است که به راحتی با استایل شما ست می‌شوند و برای ست شدن با هر نوع لباسی مناسب هستند. شما می‌توانید گوشواره حلقه‌ای را با یک لباس اسپرت ست کنید و یا به عنوان اکسسوری و کامل‌کننده لباس مجلسی خود بیندازید.

گردنبند چندلایه

گردنبندهای چندلایه‌ای، سال‌ها است که مورد توجه بسیاری از سلایق بوده است. با وجود این‌که ممکن است برای برخی‌ها سنگین بوده و تمایلی به پوشیدن آن نداشته باشند، اما هم‌چنان به طرفداران این مدل اضافه می‌شود. به دلیل متفاوت بودن لایه‌های مختلف این گردنبند، دست شما در انتخاب تعداد گردنبند، وزن و مدل آن باز است، همین مسئله آن را برای استفاده تمام سلایق مناسب کرده است. تفاوت طول لایه‌های گردنبند را می‌توان به دلخواه تغییر داد. از طرفی دست شما در خرید چند گردنبند به صورت جدا و استفاده به شکل لایه‌ای یا خرید یک ست کامل گردنبند برای استفاده در کنار هم باز است.

بیشتر بخوانید  راهنمای انتخاب بهترین سنجاق سینه مردانه

گردنبند چند لایه

خرید جواهرات ترند شده

یکی از سوالاتی که برای افراد دوستدار جواهرات ترند شده مطرح می‌شود این است که چطور به این جواهرات دسترسی داشته باشند. معمولا جواهرفروشی‌های بزرگ سطح شهر که سابقه‌ی زیادی در خرید و فروش جواهرات دارند، می‌توانند به شما مجموعه‌ای از اکسسوری‌های جذاب و زیبا و ترند شده را معرفی بکند. شما می توانید از میان آن‌ها دست به انتخاب جواهر مورد علاقه‌ی خود بزنید. البته در گالری آرته لایف استایل نییز می‌توانید به برخی جواهرات ترند نقره و جواهردوزی شده دست پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *