گردنبند مخصوص پیراهن های دکلته؛ راهنمایی استفاده از گردنبند مناسب لباس دکلته

یکی از تأثیرگذارترین آیتم‌های استایلتان، زیورآلات شما هستند. به طور کلی زیورآلات نقره تکمیل کننده‌ی استایل شما هستند. در نتیجه، بهتر است قبل از خرید آن‌ها نکاتی را رعایت کنید. انتخاب درست اکسسوری می‌تواند استایل معمولی شما را به استایلی درخشان و جذاب‌تر تبدیل کند. گردنبندهای نقره یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین انواع زیورآلات هستند. اکسسوری‌های متنوعی در کمدهای خانم‌ها و آقایان وجود دارد. استفاده از انواع گردنبند نقره زنانه نیز اصولی دارد که رعایت آن‌ها خالی از لطف نیست. در این مقاله شما را جهت انتخاب درست گردنبند مخصوص پیراهن‌های دکلته و یقه باز راهنمایی خواهیم کرد. برای داشتن استایلی درخشان آرته لایف استایل را دنبال کنید.

گردنبندهای مناسب لباس‌های دکلته بر اساس طول

به طور کلی، پیراهن‌های یقه باز و دکلته آونتاژ خوبی برای استفاده از زیورآلات دارند. خانم‌هایی که این نوع یقه‌ها را ترجیح می‌دهند، انتخاب‌های بیشتری پیش رو دارند. البته، باز هم برخی از انواع زیورآلات را نباید با این نوع لباس ست کنید. در ادامه انواع مدل گردنبند زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد. موارد زیر می‌توانند بهترین انتخاب برای لباس‌های دکلته و یقه باز باشند.

گلوبند یا collar؛ گردنبند مخصوص پیراهن‌های دکلته

شاید از اسم این گردنبند تعجب کنید. در بین نسل‌های قدیمی نیز در مواردی به گردنبند، گلوبند گفته شده است. با این حال، گلوبند تنها نوعی گردنبند می‌باشد. گردنبندهایی که بین 30 تا 32 سانتی متر (12 تا 13 اینچ) طول دارند از این نوع هستند. گلوبندها کوتاه‌ترین انواع گردنبند هستند. آن‌ها چسبیده به گردن و بالای استخوان ترقوه هستند. طراحی آن‌ها در برخی موارد نازک و ساده و در برخی موارد ضخیم و مزین به انواع سنگ قیمتی است. گردنبندهای collar یکی از مواردی هستند که با لباس‌های دکلته و یقه باز همخوانی دارد. علاوه بر این، آن‌ها با لباس‌های یقه هفت نیز به خوبی ست می‌شوند.
گردنبند مخصوص پیراهن‌های دکلته

بیشتر بخوانید  انگشتر مردانه مشکی

گرنبند چوکر یا choker

گردنبند چوکر یکی از انواع گردنبند مخصوص پیراهن‌های دکلته است. طول گردنبندهای چوکر بین 35 تا 40 سانتی‌متر ( 14 تا 16 اینچ) می‌باشد. این مدل بالای گردن و دقیقاً زیر استخوان ترقوه قرار می‌گیرد. این گردنبند کمی از گلوبندها بلندتر هستند. گردنبندهای چوکر را می‌توانید همزمان با دیگر مدل‌ها نیز روی یکدیگر بپوشید. این مدل معمولاً با انواع یقه‌های لباس، مانند یقه هفت و یقه قایقی به خوب ست می‌شوند. طراحان برای ایجاد طراحی خاص در این زیورآلات از انواع مهره‌ها و سنگ‌های قیمتی استفاده می‌کنند.
گردنبند مخصوص پیراهن‌های دکلته

گرنبند پرنسس یا princess؛ گردنبند مخصوص پیراهن‌های دکلته

طول این گردنبند چیزی بین 43 تا 48 سانتی متر (17 تا 19 اینچ) می‌باشد. گردنبند پرنسسی روی استخوان ترقوه قرار می‌گیرد. این گردنبند به خوبی با انواع استایل‌های اسپرت و مجلسی ست می‌شود. آویز پرنسس را می‌توانید با مدل‌های دیگر مانند مدل چوکر همزمان، روی یکدیگر استفاده کنید. طراحان این گردنبند را با خرازی‌های متنوعی تزئین می‌کنند. مرواریدها، سنگ‌های قیمتی و آویزها مواردی از خرازی‌هایی هستند که طراحان معمولاً از آن‌ها استفاده می‌کنند. این گردنبندها انتخاب بسیار مناسبی برای پیراهن‌های دکلته است؛ زیرا خالی بودن شانه‌های شما را به خوبی پوشش می‌دهد.

گردنبندهای مناسب لباس‌های دکلته بر اساس مدل

انواع گردنبند علاوه بر اینکه از نظر طولی کاربردهای متفاوتی دارند؛ از نظر مدل و سبک طراحی نیز می‌توانند متفاوت باشند. انواع گردنبند مخصوص پیراهن‌های دکلته متفاوت می‌باشد و شما نمی‌توانید آن‌ها را با انواع یقه بپوشید. هر چند که انتخاب‌های شما برای لباس‌های دکلته زیاد است اما باز هم مواردی هستند که باید رعایت کنید. در ادامه مواردی از مدل‌های گردنبند را که می‌توانید با لباس‌های دکلته ست کنید معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید  جواهرات عجیب غریب سلبریتی ها؛ آشنایی با جواهرات خاص افراد معروف

گردنبند مهره‌ای

در طراحی این مدل از مرجان‌ها، بیک لایت و فیروزه استفاده می‌شود. مهره‌های درشت در این گردنبند در مرکز و مهره‌های کوچک‌تر در اطراف آن قرار می‌گیرند. در مواردی در مرکز کار نیز پلاک‌هایی با طرح‌های متنوع قرار می‌گیرد. گردنبند مهره ای یکی از انواع گردنبند مخصوص پیراهن‌های دکلته است. طول این مدل تقریباً بین 35 تا 60 سانتی متر می‌باشد. گردنبندهای مهره‌ای از نظر طولی در انواع مدل‌های چوکر، پرنسس و ضیافتی طراحی می‌شوند.

گردنبندهای lavaliere

طول این مدل تقریباً بین 36 تا 49 سانتی متر بوده و روی استخوان ترقوه قرار می‌گیرد. البته در مواردی این گردنبند در اندازه و طول‌های دیگری نیز طراحی می شود. در قسمت مرکزی گردنبندهای lavaliere سنگ‌ها و مهره‌ها به سبک لوستر طراحی می شوند. این گردنبند دارای ظاهری افسانه ای و زیبا می‌باشد. این مدل را می‌توانید به خوبی با لباس‌های دکلته ست کنید.
گردنبند پیراهن‌های دکلته

گردنبند BIB؛ گردنبند مخصوص پیراهن‌های دکلته

به طور کلی، ظاهر این گردنبند به دستبندها نزدیک است. گردنبند BIB پایین‌تر از استخوان ترقوه قرار می‌گیرد. این گردنبند حدوداً 39 تا 49 سانتی متر طول دارد. در طراحی این گردنبند از انواع سنگ‌های قیمتی، منجوق‌ها و مرواریدها استفاده می‌شود. این مدل دارای طراحی متنوع و بی نظیری می‌باشد. گردنبندهای BIB را می‌توانید به خوبی با لباس‌های دکلته و یقه باز ست کنید.
گردنبند مخصوص پیراهن دکلته

سخن آخر

انتخاب گردنبند مخصوص پیراهن‌های دکلته ممکن است در برخی موارد چالش برانگیز باشد. از آنجایی که بالا تنه‌ی لباس باز می‌باشد انتخاب گردنبند مناسب در تکمیل استایل شما بسیار تأثیرگذار است. هنگام خرید گردنبند برای لباس‌های دکلته باید طرح و طول گردنبند مورد نظرتان را در نظر داشته باشید. انتخاب گردنبند اشتباه ممکن است گردن و یا قد شما را کوتاه‌تر از چیزی که هست نشان دهد.
برای خرید بهترین گردنبند نقره مناسب با لباس‌های دکلته و یقه باز به بخش جواهرات زنانه مراجعه کنید. طراحان گالری متناسب با انواع استایل شما، گردنبندهای متنوعی را طراحی کرده اند. گردنبندهای گالری آرته لایف استایل تنوع بسیاری دارند. در نتیجه، شما حتماً در بین محصولات ما، اکسسوری مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *