گردنبند مناسب برای ایام نوروز

گردنبند مناسب برای ایام نوروز

نوروز از قدیمی‌ترین و زیباترین جشن‌های ایرانی است که همیشه توجه زیادی به آن شده‌ است. علاقه عمومی به نو شدن در نوروز باعث شده تا افراد سعی کنند همیشه بخشی از وسایل خود را نو کنند. این علاقه به نو شدن خصوصا در لباس و استایل دیده می‌شود. خرید لباس و کفش جدید نه تنها برای افراد در آستانه عید نوروز لذت بخش است؛ بلکه آن را خوش یمن نیز می‌دانند. صنعت مد همگام با این رسومات لباس، کفش و زیورآلات مناسب برای عید نوروز را به بازار عرضه می‌کند. در این مقاله قصد داریم گردنبند مناسب برای ایام نوروز را معرفی کنیم.

مسئله‌ای که در این بین مطرح می‌شود این است که مناسب به چه معنا است؟ آیا آنچه ارائه می‌شود برای همه افراد با همه سلیقه‌ها مناسب است؟ قطعا جواب این سوال‌ها منفی است.

اگر برای انتخاب زیورآلات و گردنبند مناسب برای ایام نوروز به مشکل برخورده‌اید و نتوانستید درست انتخاب کنید، توصیه ما به شما این است که به سراغ فروشگاهی بروید که با پیشنهادهای متعددی که دارد پاسخگوی نیاز همگان باشد. انتخاب زیورآلات مناسب هر استایل نیازمند رعایت اصولی اولیه و ساده است. با رعایت این اصول می‌توانید بهترین استایل را داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از این اصول را بررسی کنیم.

استایل کلاسیک

استایل کلاسیک خود را با انتخاب زیورآلات مناسب تکمیل کنید. استایل کلاسیک سبکی ساده، رسمی و شیک است که همیشه طرفداران خود را حفظ کرده است. اگر به دنبال زیورآلات مناسب برای ایام نوروز هستید، به شما توصیه می‌کنیم در انتخاب زیورآلات به سراغ مدل‌هایی بروید که متناسب با استایلتان باشد. انتخاب زیورآلاتی به جز استایل کلاسیک با سایر لباس‌ها و کفش‌های شما همخوانی نداشته و ظاهری عجیب به شما می‌دهد. پس بدون لحظه‌ای تردید به سراغ زیورآلات کلاسیک بروید که بیش‌ترین همخوانی را با استایل شما داشته باشد.

بیشتر بخوانید  زیورآلات مناسب روز مرد؛ برای روز مرد چه هدیه‌ای بخریم؟

انتخاب گردنبند

در انتخاب گردنبند مناسب برای ایام نوروز پیشنهاد ما به شما گردنبند نقره زنانه عتیق حدید است. این گردنبند با سکه طرح اورجینال پهلوی و قاب برنز روکش طلا و همچنین زنجیر استیل رنگ ثابت خیال شما را از ماندگاری آن راحت می‌کند. سنگ اونیکس به کار رفته در این گردنبند ظاهری شیک و خیره‌کننده به آن داده است.

اگر قصد خرید گردنبند نقره زنانه عتیق حدید را دارید خبر خوب برای شما این است که می‌توانید گوشواره نقره عتیق حدید را که ست این گردنبند است از گالری آرته لایف استایل با بهترین کیفیت خریداری کنید.

گردنبند مناسب برای ایام نوروز

استایل مینیمال؛ گردنبند مناسب برای ایام نوروز

استایل مینیمال که چند سالی است توجه زیادی را به خود جلب کرده و طرفداران زیادی دارد، طرفدار پر و پا قرص طرح‌های ساده است. ابتدایی‌ترین و در عین حال شیک ترین طرح‌ها را در استایل مینیمال می‌توانید مشاهده کنید. در استایل مینیمال تقریبا هیچ زرق و برقی به کار نمی‌رود و در موارد محدودی که تلفیق آن را با استایل ماکسیمال می‌بینیم تنها بخش کوچکی از آن زرق و برق دارد. در استایل مینیمال هیچ‌گاه پترن‌های شلوغ دیده نمی‌شود.

انتخاب گردنبند؛ گردنبند مناسب برای ایام نوروز

استایل مینیمال از آن دست استایل‌هایی است که چشم هیچ‌گاه از دیدن آن‌ها سیر نمی‌شود. در نتیجه می‌توانید در طولانی مدت از این گردنبندها استفاده کنید بدون آنکه نگران از مد افتادن آن‌ها باشید. پیشنهاد ویژه گروه زیورآلات دست ساز آرته به طرفداران سبک مینیمال گردنبند با صدف سنگ دلربا است که به صورت دست ساز ساخته شده است. این گردنبند با طرح هندسی‌ که دارد مطابق با اصول استایل مینیمال طراحی شده است.

بیشتر بخوانید  خرید اینترنتی زیورآلات نقره؛ نکاتی که هنگام خرید اینترنتی باید رعایت کنید

استایل کژوال؛ گردنبند مناسب برای ایام نوروز

کژوال استایلی است که راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. طرفداران سبک کژوال استایل خود را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که بتوانند در طول روز از آن استفاده کنند. این استایل که امروزه در بین جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است.

گردنبند مناسب برای ایام نوروز

انتخاب گردنبند

اگر این استایل را برای عید نوروز انتخاب کرده‌اید و به دنبال گردنبند مناسب برای ایام نوروز آن می‌گردید، پیشنهاد گروه زیورآلات دست‌ساز آرته گردنبند نقره زنانه ناردونه است. این گردنبند با استایل ویژه‌ای که دارد بسیار مناسب برای استفاده روزانه بوده و می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از آسیب دیدن گردنبند آن را استفاده کنید. سنگ مارگو و مروارید پوششی این گردنبند ظاهری جذاب به آن داده است.

استایل لولیتا

استایل لولیتا با رنگ‌های پاستیلی که رنگ لباس و زیورآلاتشان هم رنگ روشن هستند از استایل‌های مورد علاقه دختران نوجوان است. از آنجایی که عید نوروز را عید نو شدن و روشنایی می‌دانند انتخاب است استایل برای شما می‌تواند پیشنهاد مناسبی باشد.

گردنبند مناسب برای ایام نوروز؛ انتخاب گردنبند

گردنبند نقره زنانه چون تو دارم همه دارم طرح دورچین مروارید را می‌توان در دسته گردنبندهای مناسب برای عید نوروز قرار داد. این گردنبند از جنس برونز با روکش طلا است و وزن حدودی آن 8 گرم است.

استایل ماکسیمال

استایل ماکسیمال نقطه مقابل استایل مینیمال است و زیبایی را در افراط در رنگ‌ها و تجملات می‌داند.  افرادی که این استایل را برای خود انتخاب می‌کنند در واقع خود را محدود به استفاده از  طیف رنگی خاصی نمی‌کنند؛ بلکه شما آزاد هستید تا از هر نوع طیف رنگی دلخواه خود در این استایل استفاده کنید. در واقع این استایل برای  افرادی پیشنهاد می‌شود که جسارت زیادی در انتخاب رنگ‌ها در پوشش خود دارند.

بیشتر بخوانید  جدیدترین مدل‌های پیرسینگ 2022

گردنبند مناسب برای ایام نوروز

انتخاب گردنبند

گردنبند نقره زنانه احتمال آبی با جنس برونز و روکش طلا ساخته شده و سنگ به کار رفته در آن زیرکونیوم است. طرح ماکسیمال این گردنبند آن را برای طرفداران این استایل بسیار جذاب کرده است. اگر از طرفداران این استایل هستید این گردنبند مناسب برای ایام نوروز شما است.

استایل ویمسیکال

رنگ‌ها و پترن‌های به کار رفته در این گردنبند آن را به زیورآلاتی مناسب برای افرادی که عاشق رنگ‌ها هستند تبدیل کرده‌است. ترکیب بافت‌ها و رنگ‌های مختلف در این استایل باعث شده تا رنگ‌های روشن مثل آبی، صورتی و سبز را در کنار هم ببینید.

گردنبند مناسب برای ایام نوروز؛ انتخاب گردنبند

گردنبند نقره زنانه طرح نیمه گمشده پیشنهاد ویژه گروه زیورآلات دست ساز آرته به طرفدران سبک ویمسیکال است. زنجیر فیروزه این گردنبند با وزن حدودی 35 گرم مطابق با معیارهای سبک ویمسیکال است.

جمع بندی

در دنیای مد و فشن سبک‌ها و طرح‌های بسیار متفاوتی وجود دارد. هر یک از این سبک‌های ارائه شده طرفدارن پر و پا قرصی دارد که آن را از جمله بهترین و زیباترین انتخاب‌ها می‌دانند. اکنون با وجود این طرح‌های گسترده فروشگاهی حرف اول را می‌زند که با محصولاتش پاسخگوی نیاز همه این افراد باشد. فروشگاه زیورآلات دست‌ساز آرته با سال‌ها تجربه در زمینه تولید تخصصی زیورآلات دست ساز و تنوع بالای محصولات بهترین و با کیفیت‌ترین زیورآلات را در دسترس شما قرار داده است. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه گردنبند مناسب برای ایام نوروز که متناسب با استایل‌تان باشد را پیدا کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *