گردنبند مناسب یقه گرد

گردنبند مناسب یقه گرد؛ اصولی که هنگام انتخاب گردنبند برای یقه‌ی گرد باید بدانید

قبل از خرید زیورآلات نقره باید تا حدودی با اصول و نکات لازم آشنا باشید. یکی از نکاتی که هنگام انتخاب زیورآلات باید رعایت کنید توجه به مدل یقه‌ی لباس است. مدل یقه‌ی لباس شما روی ظاهر گردنبند شما بسیار تأثیرگذار است. در صورتی که گردنبند نامناسبی را انتخاب کنید، مدل لباس و گردنبندتان خراب شده و یا دیده نمی‌شود. یکی از محبوب‌ترین یقه‌های لباس، یقه‌ی گرد است. بسیاری از طراحان لباس به این مدل علاقه مند هستند. در این مقاله شما را برای انتخاب گردنبند مناسب یقه گرد راهنمایی کرده ایم. با ما همراه باشید تا بهترین‌ها را انتخاب کنید.

دلیل اهمیت انتخاب گردنبند متناسب با یقه

انتخاب گردنبند نامناسب با یقه‌ی لباس تأثیر منفی روی استایلتان دارد. شما اگر بهترین لباس را هم انتخاب کنید ولی گردنبند شما ناموزون باشد، ظاهر خوبی نخواهید داشت. برای مثال؛ ممکن است قد شما از چیزی که هست کوتاه‌تر به نظر برسد. علاوه بر این انتخاب گردنبند نامناسب ظاهری نامرتب و شلخته دارد. در نتیجه بهتر است به هنگام خرید حتماً گردنبندی مناسب با یقه لباستان را برگزینید.

گردنبند مناسب یقه گرد

هنگام انتخاب گردنبند برای لباس‌های یقه گرد، محل قرار گیری یقه‌ی لباس نیز تأثیر گذار است. در صورتی که یقه‌ی لباستان به گردنتان نزدیک باشد محدودیت‌هایی در انتخاب گردنبند خواهید داشت. برای مثال؛ نمی‌توانید گردنبندهای چوکر را برای این مدل یقه گرد انتخاب کنید. اما به طور کلی گردنبندهایی که مناسب یقه‌های گرد هستند بسیار متنوع هستند. افرادی که این مدل یقه را انتخاب می‌کنند گزینه‌های بیشتری را برای انتخاب پیش رو دارند. در صورتی که یقه‌ی لباستان حداقل 5 سانتی متر با گردن شما فاصله داشته باشد، محدودیتی در انتخاب نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید  10 مدل از انواع پیرسینگ گوش + مراقبت های بعد از پیرسینگ

گردنبندهای چند رشته؛ یکی از انواع گردنبند مناسب یقه گرد

این گردنبند یکی از مدل‌هایی است که می‌توانید به راحتی با لباس‌های یقه گرد خود ست کنید. علاوه بر این، گردنبندهای رشته ای در سال 2021 جزو محبوب‌ترین ترندها بودند. طراحی این مدل به نحوی است که چند گردنبند که از نظر طولی متفاوت بوده و به هم متصل هستند. جنس گردنبندهای چند رشته بسیار متنوع هستند. در طراحی این گردنبندها از انواع سنگ‌های قیمتی، مروارید، صدف و انواع آویزها استفاده می‌شود.
گردنبند مناسب یقه گرد

گردنبندها مهره ای

انواع گوهرهای قیمتی و نیمه قیمتی مانند مرجان‌ها، بیک لایت و فیروزه در طراحی این گردنبندها به کار می‌رود. مهره‌های بزرگ‌تر در مرکز و مهره‌های کوچک‌تر در اطراف این گردنبند قرار می‌گیرند. این مدل یک از انواع گردنبند مناسب یقه گرد است. در مواردی نیز برای زیبایی بیشتر از برخی آویزها یا مهره‌های متنوع در مرکز کار استفاده می‌شود. طول این مدل عموماً بین 35 تا 60 سانتی متر است. آن‌ها از نظر طولی در انواع چوکر، پرنسس و ضیافتی طراحی می‌شوند. گردنبند مهره ای متناسب با مهره‌های به کار رفته و طولش می‌تواند به راحتی با استایل‌های مختلف ست شود.

گردنبندهای LARIAT

گردنبندهای Lariat یکی از مدل‌های محبوب است که ظاهر آن به شکل Y می‌باشد. Lariat ها برای لباس‌های یقه گرد گزینه‌های بسیار مناسبی هستند برای افرادی که گردن کوتاهی دارند. این مدل باعث می‌شود گردن فرد از چیزی که هست، بلندتر به نظر برسد. این مدل گردنبند زیبا یکی از انواع گردنبند مناسب یقه گرد است. در انتهای این نوع گردنبندها، گره ای در مرکز قرار دارد. همین ویژگی در این گردنبند شخصیتی درام به شما می‌بخشد.
گردنبند مناسب یقه گرد

بیشتر بخوانید  دلایل محبوبیت الماس؛ 5 دلیلی که موجب محبوبیت الماس در دنیا شده است

سخن آخر

موارد فوق تعدادی از بهترین مواردی هستند که می‌توانید به راحتی با لباس‌های یقه گرد خود ست کنید. هنگام خرید گردنبند نقره برای لباس‌های یقه گردتان این موارد را در بین انتخاب‌های خود در نظر داشته باشید. هنرمندان گالری آرته لایف استایل انواع گردنبند مناسب یقه گرد را در طرح‌های مختلف و متنوع ارائه می‌کنند. علاوه بر این، شما امکان ثبت زیورآلات مختلف را با طرح‌های دلخواهتان نیز دارید. زیورآلاتی خاص و ویژه که فقط شما آن‌ها را دارید. هنرمندان گالری با رعایت تمامی جزئیات محصولی باکیفیت و جذاب را در اختیار شما خواهند گذاشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *