گوشواره مخصوص لباس مجلسی

گوشواره مخصوص لباس مجلسی؛ انتخاب بهترین گوشواره برای مجالس

گوشواره نقره از دسته زیورآلاتی که تأثیر قابل توجهی روی استایل و زیبایی صورت دارد. از آنجایی که نزدیک‌ترین اکسسوری به صورت است رابطه‌ی مستقیمی با فرم صورت شما دارد. به علاوه، با استایل شما رابطه‌ی نزدیکی نیز دارد. همانطور که ست کردن لباس زمستانی با تابستانه نامتناسب است، ست کردن زیورآلات مجلسی با استایل اسپرت نیز ناموزون است. این نکته در حالت عکس نیز صدق می‌کند. درست است که در مواردی ایجاد پاردادوکس در استایل بسیار زیبا است. اما ایجاد پارادوکس اصولی دارد که رعایت آن‌ها دشوار است. معمولاً طراحان مد و فشن این سبک را به کار می‌گیرند. در ادامه انواع گوشواره مخصوص لباس مجلسی را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

گوشواره لوستری

گوشواره‌های لوستری یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین گوشواره‌ها در خاورمیانه هستند. این مدل یکی از بهترین گزینه‌ها برای ست کردن با لباس مجلسی است. با اینکه سال‌ها پیش به بازار عرضه شد، هنوز هم مورد توجه بسیاری از طراحان مد و فشن است. این گوشواره از انواع گوشواره‌های آویز است. در طراحی آن از انواع سنگ‌های قیمتی و خرجکاری ها استفاده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم هنگام استفاده از این مدل‌ها موهای خود را ببندید. زیرا به دلیل خرجکاری هایی که دارد ممکن است بین موهای شما گیر کند.
گوشواره مخصوص لباس مجلسی

گوشواره بخیه‌ای؛ گوشواره مخصوص لباس مجلسی

این مدل دارای زنجیری است که از سوراخ گوش رد می‌شود. این گوشواره در مدل‌ها و طراح‌های بسیار متنوعی طراحی می‌شود و همیشه مورد پسند قرار می‌گیرد. مدل‌هایی که مزین به انواع سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی هستند مناسب ست کردن با لباس‌های مجلسی‌اند. این گوشواره در قالب طرح‌های مینیمال و ساده‌تر نیز طراحی می‌شود که خیلی مناسب لباس مجلسی نیستند. گوشواره‌های بخیه ای هیچ قفلی ندارند. با این حال از امنیت بالایی برخوردارند.
گوشواره مخصوص لباس مجلسی

بیشتر بخوانید  محبوب‌ترین انواع سنجاق سینه زنانه

گوشواره حلقه ای

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های گوشواره، طرح‌های حلقه ای هستند. این گوشواره‌ها از دیرباز مورد توجه بوده اند. گوشواره‌های حلقه ای یکی دیگر از انواع گوشواره مخصوص لباس مجلسی هستند. این گوشواره معمولاً به صورت دایره ای طراحی می‌شود. با این حال در قالب شکل‌های دیگری نظیر مثلث و مربع نیز وجود دارد. گوشواره حلقه ای گاهی بدون هیچی خرجکاری ساخته می‌شود. در مواردی نیز مزین به انواع سنگ‌های قیمتی، مرواریدها و حتی نوشته‌های نستعلیق نیز می‌باشد. گوشواره نقره حلقه ای عاشق از نمونه گوشواره‌های حلقه ای مزین به خط نستعلیق در گالری آرته است.
گوشواره مخصوص لباس مجلسی

گوشواره کاف؛ گوشواره مخصوص لباس مجلسی

برای استفاده از این گوشواره نیازی به سوراخ کردن گوش نیست. گوشواره‌های کاف روی غضروف لاله‌ی گوش قرار می‌گیرند. این طرح بیشتر در کنار موهای بسته و یا کوتاه جلوه‌ی بیشتری دارد. این گوشواره را نیز می‌توانید با لباس‌های مجلسی خود به خوبی ست کنید. گوشواره‌های کاف در طرح‌های مختلفی ساخته می‌شوند. مدل‌هایی که خرجکاری خاصی ندارند مناسب استایل‌های کژوال و مینیمال هستند.
گوشواره مخصوص لباس مجلسی

گوشواره باجران

این گوشواره از طرح‌های بسیار جدید دنیای مد و فشن است. با اینکه مدت زمان زیادی نیست که وارد بازار شده محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این گوشواره یکی از انواع گوشواره مخصوص لباس مجلسی و کلاسیک است. گوشواره باجران دارای دو نقطه‌ی اتصال با گوش است. یکی از آن‌ها در قسمت بالایی لاله گوش و دیگری در قسمت پایینی لاله گوش قرار می‌گیرد. این دو نقطه اتصال به وسیله‌ی زنجیری به یکدیگر نیز وصل می‌شوند.

سخن آخر

با یک نگاه کلی متوجه می‌شوید که گوشواره‌های مزین به سنگ‌های قیمتی و خرجکاری‌ها هستند انتخاب مناسبی برای لباس مجلسی‌اند. البته این به این معنی نیست که نمی‌توانید گوشواره‌های ساده‌تر و مینیمال را با لباس‌های مجلسی خود ست کنید. در این مقاله تعدادی از مدل‌های گوشواره مخصوص لباس مجلسی را معرفی کردیم. شما عزیزان می‌تواند انواع گوشواره‌های متناسب با لباس مجلسی از گالری آرته لایف استایل تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *