گوشواره مناسب استایل مجلسی

گوشواره مناسب استایل مجلسی؛ مدل‌های گوشواره متناسب مهمانی‌ها و مراسم ها

گوشواره مناسب استایل مجلسی؛ انواع مدل‌های گوشواره متناسب مهمانی‌ها و مراسم‌ها زیورآلات یکی از آیتم‌های تأثیرگذار هر استایلی است. برای مثال یک گوشواره می‌تواند استایل ساده‌ی شما را به استایلی جذاب و خاص تبدیل کند. هنگام انتخاب گوشواره باید پارامترهایی را در نظر بگیرید. هنگام انتخاب باید فرم کلی صورتتان را در نظر بگیرید. گوشواره‌ها در کنار صورت قرار می‌گیرند و روی فرم آن می‌توانند تأثیرات مثبت و منفی داشته باشند. یکی دیگر از پارامترها انتخاب زیورآلات بر اساس استایل شما است. برای مثال نباید برای استایل‌های مجلسی و رسمی زیورآلات اسپرت را انتخاب کنید. در این مقاله شما را برای انتخاب گوشواره مناسب استایل مجلسی راهنمایی کرده ایم.

گوشواره‌های مناسب با استایل‌های مجلسی

تعدادی از گوشواره‌ها مناسب مراسمات، مهمانی‌ها و استایل‌های مجلسی هستند. همانطور که اشاره کردیم سبک زیورآلات شما باید با سبک لباس‌ها و استایلتان همخوانی داشته باشد. در صورتی که این نکته را رعایت نکنید بی نظم به نظر خواهید رسید. در ادامه گوشواره‌هایی را کنار لباس‌های مجلسی مناسب‌اند معرفی خواهیم کرد.

گوشواره دانگل یا آویز

گوشوارهای آویز یکی از محبوب‌ترین انواع مدل گوشواره نقره زنانه هستند. انواع این مدل طول متنوعی دارند. این مدل گوشواره مناسب استایل مجلسی بوده و انتخاب بسیار مناسبی برای مهمانی‌های شب و مراسم ها است. هنگام استفاده از گوشواره آویز پیشنهاد می‌کنیم موهای خود را ببندید. زیرا ممکن است در بین موهای شما گیر کند. این گوشواره انتخاب مناسبی برای صورت‌های مربعی، دایره‌ای، بیضی و مثلثی است.

گوشواره مناسب استایل مجلسی

گوشواره حلقه ای

این مدل از گوشواره‌های همه پسند بوده و انتخابی بسیار ساده و راحت است. گوشواره حلقه ای مناسب شکل‌های مختلف صورت هستند. این گوشواره در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی طراحی می‌شود. مدل‌های مینیمال و ساده‌ی آن را می‌توانید به راحتی با استایل‌های کژوال و روزانه‌ی خود ست کنید. طراحی آن در مواردی مزین به انواع سنگ‌های قیمتی و نوشته‌های تسعلیق است. این طرح‌ها مناسب‌های استفاده‌ی روزانه نیستند. این مدل یکی دیگر از انواع گوشواره مناسب استایل مجلسی است.

بیشتر بخوانید  زیورآلات مناسب برای هدیه ولنتاین؛ کادوی ولنتاین چی بخریم؟

گوشواره لوستری

گوشواره لوستری یکی از مدل‌های قدیمی و مرسوم در خاورمیانه است. از سال 1920 این گوشواره وارد عرصه‌ی مد و فشن غرب شد. پس از سال‌ها هنوز این گوشواره در فشن شوهای مختلف دیده می‌شود. همانطور که از نامش پیداست برای طراحی گوشواره لوستری از لوسترها الهام گرفته شده است. این مدل درخشش و ظاهر پرزرق و برقی دارد. در نتیجه، می‌توانید آن را به خوبی با استایل‌های مجلسی ست کنید. گوشواره لوستری مزین به انواع سنگ‌های قیمتی بوده و در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شود.

گوشواره مناسب استایل مجلسی

گوشواره میخی؛ گوشواره مناسب استایل مجلسی

این گوشواره‌ها طراح و مدل‌های بسیار متنوعی دارند. برخی از آن‌ها ظاهری مینیمال و ساده دارند. این مدل را می توانیاز طرفی این گوشواره‌ها آویز خاصی ندارند و اصلاً دست و پاگیر نیستند. برخی از مدل‌های گوشواره میخی مزین به انواع سنگ‌های قیمتی، مرواریدها و الماس‌ها هستند. این مدل را می‌توانید به راحتی با لباس‌های مجلسی خود ست کنید. گوشواره‌های میخی طرح توپ یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این طرح است. این مدل نیز انتخاب بسیار مناسبی برای مراسم‌ها و مجلس‌های مختلف است.

گوشواره نخی یا بخیه ای؛ گوشواره مناسب استایل مجلسی

زنجیر این گوشواره به پشت آن اضافه شده است. زنجیر آن از سوراخ گوش شما رد می‌شود. گوشواره بخیه ای از جنس‌های مختلف در مدل‌و طول‌های مختلف طراحی می‌شود. تزئینات این گوشواره متنوع بوده و در آن‌ها از انواع خرجکاری ها و سنگ‌های قیمتی استفاده می‌شود. این گوشواره نیز یکی از گزینه‌های پش روی شما برای ست کردن با لباس‌های مجلسی است. برای اینکه زنجیر این گوشواره در بین موهای شما گیر نکند بهتر است موهایتان را پشت سرتان جمع کنید.

بیشتر بخوانید  در دید بودن زیورآلات؛ چگونه زیورآلاتی انتخاب کنیم که نمایان باشند؟

گوشواره اهرم دار

گوشواره اهرمی از محبوب‌ترین جواهرات در بین اروپاییان است. این مدل یکی از انواع گوشواره مناسب استایل مجلسی است. این گوشواره در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شود. در طراحی آن‌ها از انواع سنگ‌های قیمتی استفاده می‌شود. گوشواره‌های اهرم دار به واسطه‌ی ضخامتی ساختارشان امنیت بالایی دارند.

سخن آخر

گوشواره‌ها یکی از اکسسوری‌های جذاب و محبوب بین افراد هستند. هنگام انتخاب گوشواره بهتر است اصولی را در نظر بگیرید. سبک استایل شما در مدل گوشواره ای که انتخاب می‌کنید اهمیت زیادی دارد. گالری آرته لایف استایل برای تمامی سنین و استایل‌های متفاوت افراد گوشواره‌های متنوعی را تولید کرده است. شما می‌توانید از بین انواع گوشواره نقره گالری گزینه‌ی مناسب با استایلتان را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *