گوشواره مناسب مدل مو

گوشواره مناسب مدل مو؛ راهنمای انتخاب گوشواره بر اساس مدل مو

زیورآلات تأثیر شگرفی رو استایل دارند. به طور کلی، جواهرات در دنیای مد و فشن جایگاه ویژه‌ای دارند. به حدی که تقریبا همه‌ی برندهای مطرح، بخشی از کالکشن‌های خود را به زیورآلات اختصاص می‌دهند. اکسسوری‌ها به تنهایی می‌توانند استایل کژوال شما را به استایلی کلاسیک تبدیل کنند. گوشواره‌ها از دسته زیورآلاتی هستند که به واسطه‌ی نزدیکی به صورت تأثیر بیشتری بر زیبایی شما دارند. در نتیجه، هنگام انتخاب‌ها باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشید. برای مثال باید به بالا تنه‌ی لباس خود، مدل آرایش صورتتان، رنگ و مدل‌های خود توجه کنید. مدل موهای شما از فاکتورهای مهمی است که باید هنگام انتخاب در نظر بگیرید. برای انتخاب گوشواره مناسب مدل مو خود، در ادامه با ما همراه باشید.

گوشواره مناسب موهای بلند

اگر خانمی با موهای بلند صاف هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در انتخاب گوشواره‌تان جسارت بیشتری نسبت به مدل مو به خرج بدهید. طرح‌هایی با ظاهری خاص که جلوه زیادی به استایلتان می‌دهند. اگر قصد دارید موهای خود را باز بگذارید، بهتر است گوشواره‌های کوچک و مینیمال مانند گوشواره‌های میخی را انتخاب کنید. در گالری نیز گزینه‌های متنوعی را برای انتخاب پیش رو دارید. برای مثال گوشواره نقره فرفره، از انواع گوشواره مناسب مدل مو بلند است.

اما اگر قصد دارید موهای خود را شنیون و جمع کنید، گزینه‌های متنوع‌تری را پیش روی خود دارید. شما با این مدل مو می‌توانید از انواع گوشواره‌های بزرگ و مجلل و یا کوچک و ساده استفاده کنید.

گوشواره مناسب مدل مو

اگر موهای بلند و فرفری دارید بهتر است از گوشواره‌های بزرگ‌تر استفاده کنید. موهای شما به خودی خود روی گوش‌های شما رو می‌پوشانند. اگر از گوشواره‌های کوچک مثل گوشواره‌های میخی استفاده کنید، پشت موهای شما پنهان خواهند شد. پیشنهاد ما به شما گوشواره‌های لوستری، آبشاری و منگوله دار است. البته این به این معنا نیست که گوشواره‌های مینیمال و ساده‌تر گوشواره مناسب مدل مو فر نیستند. فقط بدانید که اگر قصد دارید با زیورآلات، استایل خود را جلا ببخشید، بهتر است از گوشواره‌های بزرگ‌تر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  گوشواره مناسب برای عید نوروز را همین الان انتخاب کنید

گوشواره مناسب موهای مصری

با مدل موهای مصری و مدل‌هایی که تا روی شانه‌ هستند، ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر خواهید داشت. پس در این بین انتخاب با شما است که این ویژگی را تقویت کنید یا از میزان آن کم کنید. اگر قصد دارید این ویژگی را بارزتر کنید پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ گوشواره‌های ساده‌تر بروید. اما اگر تصمیم دارید که ظاهری کلاسیک‌تر داشته باشید، می‌توانید از گوشواره‌های مجلل استفاده کنید. گوشواره‌های گالری می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما عزیزان باشند.

گوشواره مناسب مدل مو

گوشواره مناسب مدل مو کوتاه

از آنجایی که فاصله‌ی گردن تا صورت افراد مو کوتاه خالی است، گزینه‌های بیشتری را برای انتخاب پیش رو دارند. این افراد می‌توانند انواع گوشواره‌های مینیمال، وینتیج، لوستری، آویز، مهره‌ای و … را انتخاب کنند. نکته‌ی مهمی که افراد مو کوتاه باید به آن توجه داشته باشند، مدل یقه‌ی لباس آن ها است.

گوشواره مناسب موهای رنگ شده

اگر موهای خود را رنگ کرده‌اید حتما به تناسب گوشواره‌ها و رنگ موهای خود توجه کنید. اگر از رنگ‌های فانتزی مثل صورتی و بنفش استفاده کرده‌اید به تناسب تناژ رنگی زیورآلات و موهای خود توجه کنید. اگر رنگ موهای تیره‌ای دارید دغدغه‌ی خاصی در انتخاب گوشواره نیز نخواهید داشت. گزینه‌های پیش روی شما برای انتخاب گوشواره بسیاری متنوع‌تر خواهد بود.

اگر موهای بلوند و روشنی دارید نیز باید نکاتی را هنگام انتخاب گوشواره در نظر بگیرید. بهترین گوشواره مناسب مدل مو شما، گوشواره‌های رنگی هستند. بهتر است کمتر است سراغ گوشواره‌های بی‌رنگ و خنثی بروید.

گوشواره مناسب مدل مو

سخن آخر

همانطور که همیشه گفته‌ایم زیورآلات نقش تأثیرگذاری در استایل شما دارند. در نتیجه، بهتر است هنگام انتخاب آن ها اصول و نکاتی را رعایت کنید. برای مثال هنگام انتخاب گوشواره مناسب باید به فرم صورت، اندازه‌ی گردن، رنگ پوست، یقه‌ی لباس و مدل موهای خود توجه داشته باشید. از آنجایی که گوشواره‌ها از نزدیک‌تری زیورآلات به صورت شما هستند، در انتخاب آن‌ها بیشتر دقت کنید.در این مقاله به یکی از تأثیرگذارترین این نکات پرداختیم. حال شما می‌توانید، بهترین گوشواره مناسب مدل مو خود را انتخاب کنید. گالری آرته لایف استایل انواع گوشواره نقره را متناسب با سلیقه‌ها و سنین مختلف طراحی کرده است. تمامی محصولات گالری توسط هنرمندان ماهر طراحی و ساخته می‌شوند. در نتیجه، علاوه بر زیبایی، ارزش بالایی نیز دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *