انگشتر نقره زنانه مینیمال “طرح 1”

2,200,000 تومان

شناسه محصول: RIW-050 دسته:

انگشتر نقره زنانه مینیمال “طرح 1″ یک انگشتر جذاب و مخصوص خانم‌هایی است که به زیورآلات ظریف علاقه دارند. این انگشتر خاص و شیک هدیه‌ای مناسب برای انواع مناسبت‌ها نظیر تولد، روز زن، روز مادر، روز دختر و… است. انگشتر مینیمال ” طرح 1″ را به دوست، مادر، همسر، نامزد و دیگر عزیزان خود هدیه بدهید و مهر و عشق خود را به آن‌ها ابراز کنید. پیشنهاد ما به شما بانوان زیبا این است که این انگشتر شیک و جذاب را با دستبند نقره زنانه “از خود بطلب هر آنچه خواهی که توئی” ست کنید و همچون ستاره‌ای در میان جمع بدرخشید.

مشخصات انگشتر نقره زنانه مینیمال “طرح 1”

انگشتر مینیمال “طرح 1” از جنس نقره با عیار 925 و وزن آن 11 گرم است. این انگشتر خوش نقش و نگار فری سایز بوده و زیبایی و جذابیت ظاهری آن موجب محبوبیت فوق‌العاده آن در میان بانوان زیبارو و خوش‌استایل شده است. ظرافت باورنکردنی این انگشتر مینیمال یکی دیگر از دلایل جذابیت آن در بین خانم‌ها است.

خرید انگشتر مینیمال “طرح “1 از آرته لایف استایل

انگشتر نقره زنانه مینیمال “طرح 1” یکی از زیباترین و چشم‌نوازترین هدایایی است که می‌توانید آن را در مناسبت‌های مختلف به دیگران تقدیم کنید. شما عزیزان می‌توانید جهت ثبت سفارش خرید انگشتر مینیمال “طرح 1” به وب‌سایت گالری آرته لایف استایل مراجعه کنید. گالری آرته با نزدیک به ده سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت انواع زیورآلات دست‌ساز نقره و اکسسوری‌های زیبا و شیک زنانه و مردانه باکیفیت و با قیمتی مناسب فعالیت می‌کند.

ظرافت کم‌نظیر و خاص اکسسوری‌ها و جواهرات زنانه و مردانه آرته، در کنار تنوع بالای آن‌ها پاسخگوی تمام سلیقه‌ها و هر میزان بودجه‌ای است. با گالری آرته همراه باشید و از زیبایی استایل خود در هر جمعی لذت ببرید.

جنس

نقره ۹۲۵

وزن کلی

7 گرم

سایز

فری سایز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.