انگشتر نقره زنانه “مینیمال طرح 2”

2,950,000 تومان

شناسه محصول: RIW-051 دسته:

انگشتر نقره زنانه “مینیمال طرح 2” یکی از انواع زیورآلات زنانه محبوب و پرطرف‌دار است که با زیبایی خاصی که دارد، همگان را محو تماشای خود خواهد ساخت. اگر دوست‌دارید به شکلی متمایز و متفاوت وارد جمع شوید و توجه دیگران را به خود جلب کنید، این انگشتر جذاب و زیبا را فراموش نکنید. به‌علاوه می‌توانید این انگشتر شیک و چشم‌نواز را در مناسبت‌های مختلف مانند تولد، ولنتاین، روز زن، روز مادر، روز دختر، نامزدی، سالگرد ازدواج، یلدا، عید نوروز و…. به یک بانوی باسلیقه و شیک‌پوش هدیه بدهید و برق شادی و عشق را در چشمان زیبایش نظاره‌گر باشید.

مشخصات انگشتر نقره زنانه “مینیمال طرح 2”

انگشتر مینیمال طرح 2 از جنس نقره با عیار 925 و وزن آن 11 گرم است. این انگشتر خاص و زیبا فری سایز است. این انگشتر مینیمال بی‌همتا و منحصربه‌فرد را می‌توانید با گوشواره نقره “دلدار” ست کنید و سلیقه خاص و متفاوت خود را در انتخاب زیورآلات به دیگران نشان بدهید. آرته به شما کمک می‌کند که مانند ستاره‌ای در جمع ظاهر شوید و خاص و متفاوت بودن خود را با تمام وجود احساس کنید.

خرید انگشتر مینیمال “طرح “2 از آرته لایف استایل

انگشتر نقره زنانه “مینیمال طرح 2” می‌تواند یک هدیه خاص و فوق‌العاده برای بهانه‌های گوناگون باشد. شما عزیزان می‌توانید جهت ثبت سفارش خرید انگشتر مینیمال طرح 2 به وب‌سایت آرته لایف استایل مراجعه کنید. گالری آرته با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت انواع اکسسوری‌ها و زیورآلات دست‌ساز نقره زنانه و مردانه این امکان را به وجود آورده است که بتوانید به‌راحتی و متناسب با سلیقه و بودجه خود اقدام به خرید نمایید. با گالری بی‌نظیر آرته همراه باشید و از زیبایی و جذابیت خود در هر جمعی لذت ببرید.

سایز

فری سایز

جنس

نقره ۹۲۵

وزن کلی

حدود 11 گرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.