انگشتر نقره زنانه “مینیمال طرح 4”

2,200,000 تومان

شناسه محصول: RIW-053 دسته:

انگشتر نقره زنانه “مینیمال طرح 4 با طراحی خاص، زیبایی را در نهایت سادگی نشان می‌دهد. انگشترهای مینیمال به‌طورکلی به جای درخشش بیش از حد بر ظرافت، طراحی ساده تاکید دارند که همین سادگی باعث شده است تا این انگشترهای مینیمال به یکی از عناصر محبوب در تکمیل استایل در دنیای مد و فشن تبدیل شود. انگشتر زنانه “مینیمال طرح 4” به دلیل طراحی با جزئیات کم و ظرافتی که دارد می‌تواند مکملی عالی برای استایل‌های مختلف مانند مینیمال، کژوال و حتی استایل‌های کلاسیک و مدرن باشد. طراحان ما در گالری آرته لایف استایل، این انگشتر مینیمال را به نحوی طراحی کرده‌اند که علاوه بر زیبایی بیشتر به دستان شما، جلوه‌ای خاص و منحصربه‌فرد نیز به کل استایل شما می‌دهد.

ویژگی‌های انگشتر نقره زنانه “مینیمال طرح 4”

انگشتر نقره “مینیمال طرح 4” با عیار 925، نمادی از ظرافت و زیبایی در سادگی است. طراحی مینیمال این انگشتر با دو منحنی براق که به هم نزدیک می‌شوند، حس حرکت و جریان را به دستان شما منتقل می‌کند. طراحی منحصربه‌فرد انگشتر مینمال جلوه‌ای مدرن و هنری دارد که به دلیل سادگی، به‌راحتی با هر استایلی هماهنگ می‌شود. یکی از ویژگی‌های انگشتر نقره “مینیمال طرح 4”، فری سایز بودن آن است که این ویژگی باعث می‌شود تا انگشتر به‌راحتی برای افراد مختلف قابل استفاده باشد. همچنین می‌توانید با ترکیب این انگشتر و گوشواره نقره “مینیمال” استایل خود را به‌زیبایی تکمیل و درخشان کنید.

خرید انگشتر نقره زنانه “مینیمال طرح 4” از آرته لایف استایل

انگشتر نقره “مینیمال طرح 4” برای کسانی که به دنبال زیورآلات ساده اما خاص هستند، بهترین گزینه است. درصورتی که می‌خواهید حس سادگی و زیبایی را به استایل خود بدهید و به دستانتان جلوه‌ای مدرن و شیک ببخشید، بهترین انتخاب برای شما این انگشتر نقره زنانه با طراحی منحصربه‌فرد گالری آرته لایف استایل است.

جنس

نقره ۹۲۵

سایز

فری سایز

وزن کلی

7 گرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.