انگشتر نقره زنانه “مینیمال طرح 9”

2,950,000 تومان

شناسه محصول: RIW-058 دسته:

انگشتر نقره زنانه “مینیمال طرح 9” یکی از زیباترین و لوکس‌ترین انواع زیورآلات زنانه است که به دلیل طراحی خاص و بی‌نظیر آن، جلوه‌ای بسیار خاص و تماشایی دارد. این انگشتر زیبا مناسب هدیه به بانوانی است که به زیورآلات ظریف و خاص علاقه دارند. می‌توانید این هدیه جذاب و بی‌همتا را به مناسبت تولد، ولنتاین، روز مادر، روز زن و… به یک بانوی زیبارو و باسلیقه تقدیم کنید. همچنین می‌توانید آن را با دستبند نقره زنانه مرواریدی “مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید” ست کنید و از زیبایی این دو در کنار هم لذت ببرید.

خصوصیات انگشتر نقره زنانه “مینیمال طرح 9”

انگشتر مینیمال طرح 9 از جنس نقره با عیار 925 و وزن آن 10 گرم است. این انگشتر نفیس فری سایز است و زیبایی انگشتان شما را چندین برابر می‌کند. انگشتر مینیمال طرح 9 موردپسند بانوانی است که به زیورآلات نقره خاص و ظریف علاقه‌مند هستند.

خرید انگشتر مینیمال طرح 9 از آرته لایف استایل

انگشتر مینیمال طرح 9 یکی از زیباترین و چشم‌نوازترین هدایایی است که می‌توانید آن را در مناسبت‌های مختلف به دیگران تقدیم کنید. شما عزیزان بایستی جهت ثبت سفارش خرید انگشتر مینیمال طرح 9 به وب‌سایت آرته لایف استایل مراجعه کنید. گالری آرته با نزدیک به ده سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت انواع زیورآلات دست‌ساز نقره و اکسسوری‌های زنانه و مردانه باکیفیت با قیمتی مناسب فعالیت می‌کند.

ظرافت کم‌نظیر و خاص اکسسوری‌ها و جواهرات زنانه و مردانه آرته، در کنار تنوع بالای آن‌ها پاسخگوی تمام سلیقه‌ها و هر میزان بودجه‌ای است. در مورد سفارشات بیشتر از دو میلیون تومان ارسال محصول به‌‌صورت کاملا رایگان انجام می‌شود. با گالری آرته همراه باشید و خریدی استثنائی و متفاوت را تجربه کنید.

جنس

نقره ۹۲۵

وزن کلی

حدود ۱۰ گرم

سایز

فری سایز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.