گوشواره نقره “دوستی”

2,600,000 تومان

شناسه محصول: EAW-146 دسته:

گوشواره نقره “دوستی” جلوه‌ای از زیبایی و سادگی را به نمایش می‌گذارد و حس اعتمادبه‌نفس و جسارت را به شما القا می‌کند. این گوشواره خاص و هنری دارای طراحی مدرن و خلاقانه است. استفاده از المان‌های هندسی متفاوت و ترکیب فلز نقره‌ای با جزئیات طلایی در گوشواره‌های شیک دوستی، حس کلاسیک، لوکس و منحصربه‌فردی را به استایل شما می‌بخشد. این گوشواره نقره خاص و زیبا را می‌توانید از گالری آرته لایف استایل تهیه کنید.

مشخصات گوشواره نقره “دوستی”

گوشواره نقره زنانه “دوستی” با فرم نیم‌دایره‌ای و خطوط نرم، تعادلی زیبا میان اشکال هندسی و سنگ‌های طبیعی ایجاد کرده است که هم حس مدرن و هم روح طبیعت را به نمایش می‌گذارد. سنگ مالاکیت میان گوشواره با رنگ سبز چشم‌نواز و مروارید باروک زیبا در انتهای آن، جلوه‌ای بی‌نظیر و شیکی را به تصویر می‌کشند. نیم‌دایره بالای گوشواره از جنس برنز با روکش طلا و قسمت پایین گوشواره از جنس نقره 925 عیار است.

اندازه گوشواره بسیار متناسب با طول و عرض 4 سانتی متر و وزن 14 گرم است و شما می توانید برای مدت طولانی در گوش خود نگه دارید. گوشواره دوستی‌ به سادگی با لباس‌های مختلف و زیورآلاتی مثل گردنبند نقره زنانه مروارید دلدار هماهنگ می شود و نمایانگر یک شخصیت متفاوت است.

خرید گوشواره دوستی از آرتی لایف استایل

گوشواره نقره دست‌ساز به‌تنهایی می‌تواند استایل شما را تغییر دهد و یک انتخاب عالی برای هر مناسبت، از یک ملاقات رسمی گرفته تا یک مراسم خاص باشد و بر جذابیت شما بیفزاید. گوشواره نقره دوستی را می‌توانید از گالری آرته لایف استایل سفارش دهید و به عزیزان خود هدیه دهید. ظرافت و طراحی خاص گوشواره‌های مجموعه موردپسند تمامی سلیقه‌ها است. گالری آرته به‌تمامی نقاط کشور ارسال داشته و به‌منظور حمایت از مشتریان وفادار خود برای سفارشات بالای 2 میلیون تومان به تهران و شهرستان‌ها ارسال رایگان در نظر گرفته است.

جنس

نقره ۹۲۵

وزن کلی

14 گرم

اجزاء

مروارید باروک, برنز روکش طلا, سنگ مالاکیت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.