گوشواره نقره “رویای آبی”

4,300,000 تومان

شناسه محصول: EAW-150 دسته:

گوشواره نقره “رویای آبی” از زیباترین و خاص‌ترین انواع گوشواره‌های نقره است که به زیبایی طراحی شده و جلوه بصری فوق‌العاده ویژه‌ای دارد. این گوشواره زیبا و بی‌همتا را می‌توانید با گردنبند نقره زنانه 1رج”بهشت” ست کرده و سلیقه بی‌نظیر خود را در انتخاب جواهرات در معرض نمایش بگذارید. گوشواره رویای آبی به علت طرح خاص و سادگی آن قابلیت ست کردن با انواع استایل‌ها را دارد.

مشخصات گوشواره “رویای آبی”

گوشواره نقره “رویای آبی” از جنس نقره با عیار 925 است که نگین‌هایی از جنس صدف و سنگ لاجورد در آن تعبیه شده‌اند. ابعاد این گوشواره 3*3 سانتی‌متر و وزن آن 12 گرم است. طرح ساده و در عین حال فوق‌العاده زیبای این گوشواره آن را به انتخابی بی‌نظیر و جذاب تبدیل کرده است. ترکیب رنگ سفید صدفی و آبی لاجوردی در این گوشواره نفیس هارمونی و تناسب رنگ زیبایی را پدید آورده و مفهوم یک رویای جذاب و دوست‌داشتنی را در ذهن بیننده تداعی می‌کند.

خرید گوشواره “رویای آبی” از آرته لایف استایل

گوشواره رویای آبی یک هدیه نفیس، زیبا و جذاب برای مناسبت‌های مختلف برای بانوانی است که به زیبایی و جذابیت ظاهری خود بسیار اهمیت می‌دهند. جهت ثبت سفارش خرید گوشواره نقره “رویای آبی” به وب‌سایت آرته لایف استایل مراجعه کنید. گالری آرته مجموعه‌ای از زیباترین و لوکس‌ترین زیورآلات دست ساز نقره و اکسسوری‌ها را گردآوری کرده و آن‌ها را با قیمتی مناسب در اختیار شما مشتریان عزیز و دوست‌داشتنی قرار می‌دهد.

تنوع کم‌نظیر محصولات این گالری پاسخگوی تمام سلیقه‌ها و هر میزان بودجه‌ای خواهد بود. تمام سفارشات بالای 2 میلیون تومان در تهران و شهرستان‌ها به‌صورت رایگان ارسال خواهد شد. با گالری آرته خاص و متفاوت باشید و در میان هر جمعی به زیبایی بدرخشید.

جنس

نقره ۹۲۵

اجزاء

سنگ لاجورد, صدف

وزن کلی

12 گرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.