گوشواره نقره “به نام زن”

3,700,000 تومان

شناسه محصول: EAW-156 دسته:

گوشواره‌ نقره “به نام زن” می‌تواند نماد زیبایی، ظرافت و قدرت زنانگی باشد. این سبک گوشواره‌ها معمولاً طراحی‌های خاص و منحصربه‌فردی دارند. این نوع گوشواره‌های نقره می‌توانند به‌راحتی با هر نوع لباسی از لباس‌های روزمره گرفته تا لباس‌های رسمی هماهنگ شوند. همچنین می‌توانید از این گوشواره‌ها به‌عنوان هدیه‌ای ویژه برای مادر، خواهر، دوست یا همسر در مناسبت‌های خاص مانند روز مادر، تولد، یا سالگرد استفاده کنید. گوشواره نقره “به نام زن” یکی از خاص‌ترین محصولات گالری آرته لایف استایل است که در ادامه به بررسی ویژگی و مشخصات آن می‌پردازیم.

مشخصات گوشواره نقره “به نام زن”

گوشواره‌ نقره زنانه “به نام زن” از نقره با عیار بالا (معمولاً 925) و سنگ مالاکیت ساخته شده که به آن استحکام و درخشندگی می‌بخشد. طراحی این گوشواره‌ ممکن است شامل نمادهای زنانه، گل‌ها، یا اشکالی باشد که به زیبایی و قدرت زنان اشاره دارند. این گوشواره‌ها می‌توانند برای استفاده روزمره یا مناسبت‌های خاص مناسب باشند و به‌راحتی با لباس‌های مختلف ست شوند. گوشواره نقره زنانه “به نام زن” از نقره درجه یک تهیه شده که به راحتی تمیز می‌شود و با مراقبت مناسب می‌تواند سال‌ها درخشان باقی بماند. شما می‌توانید این گوشواره نقره را با گردنبند نقره زنانه “ارج بهشت” از محصولات خاص گالری آرته ست کنید.

خرید گوشواره نقره زنانه “به نام زن” از آرته لایف استایل

گوشواره نقره “به نام زن” با طراحی منحصربه‌فرد توسط هنرمندان گالری آرته لایف استایل با ترکیبی زیبا از هنر و اصالت مناسب‌ترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال ایجاد یک استایل خاص با زیورآلات جذاب و منحصربه‌فرد هستند. همان‌طور که اشاره شد در طراحی این گوشواره از نقره با عیار 925 استفاده شده است که باکیفیت‌ترین نوع نقره در ساخت جواهرات است. برای خرید این محصول باکیفیت به صورت آنلاین و در کمترین زمان می‌توانید به آرته اعتماد کنید.

جنس

نقره ۹۲۵

وزن کلی

12.5 گرم

اجزاء

سنگ مالاکیت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.