انگشتر نقره زنانه”جوانه طرح عهد”

2,100,000 تومان

شناسه محصول: RIW-048 دسته:

انگشتر نقره زنانه “جوانه طرح عهد” یکی از زیباترین انگشترهای نقره‌ است که طراحی آن یادآور عهد و پیمان‌های عاشقانه و دیرینه است. این انگشتر شیک و نفیس را می‌توانید با گوشواره نقره زنانه “هزار عهد” ست کرده و زیبایی استایل خود را به کمال برسانید. انگشتر جوانه طرح عهد مخصوص بانوان زیبارویی است که تمایل دارند، خاص و متفاوت به نظر برسند. این انگشتر بی‌همتا را می‌توانید در مناسبت‌های مختلف به همسر، نامزد، دوست، مادر، خواهر و… خود هدیه بدهید و احساس عمیق قلبی خود را به آن‌ها ابراز نمایید.

مشخصات انگشتر نقره زنانه ” جوانه طرح عهد”

انگشتر جوانه طرح عهد از جنس نقره  با عیار 925 و برنز با روکش طلا است. طول این انگشتر 2 سانتی‌متر و وزن آن 9.5 گرم است. برای گرفتن سایز بعد از ثبت سفارش از کارگاه با شما تماس گرفته خواهد شد. در ساخت این انگشتر زیبا از هنر سیاه قلم بر روی فلز نقره بهره گرفته شده و کلمه عهد با فونت زیبای نستعلیق بر روی آن نقش بسته است.

خرید انگشتر “جوانه طرح عهد” از آرته لایف استایل

انگشتر نقره زنانه جوانه هزار عهد یک هدیه جذاب و بی‌نظیر در بهانه‌های گوناگون است. شما عزیزان می‌توانید جهت ثبت سفارش خرید انگشتر جوانه طرح عهد به وب‌سایت آرته لایف استایل مراجعه کنید.  گالری آرته یک مجموعه بی‌نظیر از انواع زیورآلات دست‌ساز نقره و انواع اکسسوری‌های زنانه و مردانه را فراهم آورده است. کیفیت ساخت این جواهرات زیبا مثال‌زدنی و استثنائی است و با قیمتی باورنکردنی به فروش می‌رسند.

 تنوع بی‌نظیر محصولات آرته یقینا پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز با هر سلیقه و هر میزان بودجه‌ای است. با خرید از آرته لذت یک خرید متفاوت و به یاد ماندنی را به خود و عزیزانتان هدیه بدهید.

جنس

نقره ۹۲۵

وزن کلی

9.5 گرم

اجزاء

برنز با روکش طلا, سیاه قلم

سایز

فری سایز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.