گردنبند نقره زنانه “دوران عاشقی”

2,900,000 تومان

شناسه محصول: NEW-056 دسته:

گردنبند نقره زنانه “دوران عاشقی” از زیباترین و خاص‌ترین هدایا برای ابراز عشق و محبت قلبی به دیگران است. این گردنبند زیبا و نفیس را می‌توانید با زیورآلات دیگر همچون گوشواره نقره “عتیق سبز” ست کنید و از جذابیت استایل خود نهایت لذت را ببرید. گردنبند دوران عاشقی یک هدیه بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی برای کسانی است که از صمیم قلب و از اعماق وجود دوستشان دارید. پس اگر به فکر تهیه یک هدیه ماندگار و خاص برای عزیزان خود هستید، این گردنبند یکی از ویژه‌ترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود.

مشخصات گردنبند نقره زنانه “دوران عاشقی”

گردنبند دوران عاشقی از جنس نقره با عیار 925 است. یک عدد سنگ مالاکیت سبز رنگ مربعی شکل با قاب نقره‌ای در قسمت بالای این گردنبند تعبیه شده است و عبارت “دوران عاشقی” با فونتی بسیار زیبا و منحصربه‌فرد از آن آویخته شده است. طول زنجیر این گردنبند نیز 48 سانتی‌متر است و جذابیت بصری فوق‌العاده خاصی دارد.

خرید گردنبند “دوران عاشقی” از آرته لایف استایل

گردنبند نقره زنانه “دوران عاشقی” یکی از زیباترین جواهراتی است که تاکنون به چشم خود دیده‌اید. شما مشتریان همیشگی و محترم می‌توانید جهت ثبت سفارش خرید گردنبند دوران عاشقی به وب‌سایت آرته لایف استایل مراجعه کنید. گالری منحصربه‌فرد آرته مجموعه‌ای خاص و بی‌همتا از انواع زیورآلات دست ساز نقره و اکسسوری‌های زنانه و مردانه را برای مشتریان عزیز خود فراهم آورده است.

همچنین ارسال این محصولات در سفارشات بالای دو میلیون تومان به سراسر ایران به‌صورت رایگان انجام می‌شود. تنوع بالای محصولات در عین داشتن کیفیتی باورنکردنی و قیمتی ویژه، وجه تمایز محصولات این گالری از مجموعه‌های مشابه است و بدین‌ ترتیب پاسخگوی نیاز و بودجه‌های مختلف خواهد بود. با گالری آرته همراه باشید و از خرید خود لذت ببرید.

جنس

نقره ۹۲۵

اجزاء

سنگ مالاکیت

وزن کلی

7 گرم

طول بند

48 سانتی‌متر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.