گوشوار نقره “همواره عشق”

3,600,000 تومان

شناسه محصول: EAW-161 دسته:

گوشواره نقره همواره عشق یک انتخاب فوق‌العاده شیک و جذاب برای بانوانی است که به زیبایی خود بسیار اهمیت می‌دهند. این گوشواره خاص و نفیس را می‌توانید در بهانه‌های گوناگون به خانم‌های شیک‌پوش و زیبارو هدیه بدهید و به آن‌ها یادآوری کنید که چقدر دوست‌داشتنی و جذاب هستند. جذابیت بصری بی‌همتای این گوشواره به شما کمک می‌کند تا همچون ستاره‌ای در میان جمع بدرخشید. این گوشواره زیبا را می‌توانید با انگشتر نقره زنانه “نجوای عشق” ست کنید و زیبایی ظاهری خود را صد چندان نمایید.

مشخصات گوشوار نقره “همواره عشق”

گوشوار همواره عشق از جنس نقره با عیار 925 و برنز با روکش طلا است. یک عدد سنگ عقیق در میان یک قاب نقره‌ای در بالای این گوشواره زیبا تعبیه شده و عبارت زیبای ” همواره عشق بی‌خبر از راه می‌رسد” بر روی آن با فونتی جذاب و بی‌نظیر نقش بسته است. این قسمت به‌ شکل هلالی در قسمت پایین قاب نقره‌ای متصل شده است. طول و عرض این گوشواره جذاب 3 سانتی‌متر و وزن آن نیز 12.5 گرم است.

خرید گوشوار “همواره عشق” از آرته لایف استایل

گوشوار نقره هموار عشق یک هدیه متفاوت و ویژه با جلوه‌ای بی‌نظیر برای مناسبت‌های خاص است. شما مشتریان گرامی می‌توانید جهت ثبت سفارش خرید گوشوار همواره عشق به وب‌سایت آرته لایف استایل مراجعه کنید. گالری آرته انواع زیورآلات دست‌ساز نقره و اکسسوری‌ها را با قیمتی مناسب و کیفیتی بی‌نظیر عرضه می‌کند.

تنوع بی‌نظیر محصولات این مجموعه به‌راحتی پاسخگوی تمام سلیقه‌ها خواهد بود و به شما عزیزان این امکان را می‌دهد که طبق سلیقه و بودجه خود دست به انتخاب بزنید. پیشنهاد ما به شما این است که با گالری آرته همراه باشید و از خرید محصولات زیبای آن برای خود و دوستانتان لذت ببرید.

جنس

نقره ۹۲۵

اجزاء

برنز با روکش طلا

وزن کلی

13

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.