سراستین بند جواهردوزی “ارس”

1,800,000 تومان

شناسه محصول: Sle-004 دسته: ,

سراستین بند جواهردوزی “ارس” یکی از خاص‌ترین و شیک‌ترین اکسسوری‌های زنانه است که زیبایی و جذابیت استایل شما را به‌عنوان یک بانوی زیباپوش به کمال می‌رساند. این سرآستین بند نفیس و خاص را می‌توانید با دستبند نقره زنانه “دریا” ست کنید و زیبایی و جذابیت ظاهری خود را صد چندان کنید و همچون ستاره‌ای زیبا در میان هر جمعی بدرخشید. همچنین یک هدیه نفیس و متفاوت برای مناسبت‌های مختلف همچون روز زن، روز مادر، تولد و… محسوب می‌شود.

مشخصات سراستین بند جواهردوزی “ارس”

سراستین بند جواهردوزی ارس یک اکسسوری جواهردوزی دست دوز رو مخمل درجه 1 کوبیده شده به رنگ مشکی است. این سرآستین بند زیبا و نفیس قابلیت باز و بسته شدن دارد و قابل استفاده بر روی شومیز، مانتو و پیراهن‌های متفاوت است. همچنین قابلیت سایز شدن از طریق بند را دارد و به‌راحتی قابل ست کردن با دیگر اکسسوری‌ها است.

خرید سراستین بند جواهردوزی ارس از آرته لایف استایل

اگر در فکر خرید یک هدیه خاص و متفاوت برای یک بانوی شیک‌پوش و جذاب هستید، ما به شما سراستین بند جواهردوزی “ارس” را پیشنهاد می‌دهیم. شما مشتریان عزیز می‌توانید جهت ثبت سفارش خرید سراستین بند جواهردوزی ارس به وب‌سایت آرته لایف استایل مراجعه کنید. گالری آرته یک مجموعه خاص و بی‌همتا از انواع اکسسوری‌های زنانه و مردانه و انواع زیورآلات دست ساز نقره با طراحی بی‌نظیر و کیفیتی منحصربه‌فرد را جمع‌آوری نموده و در اختیار مشتریان گرامی خود قرار داده است.

همچنین در سفارشات با مبلغ بالای دو میلیون تومان ارسال چه در شهرستان‌ها و چه در تهران به‌صورت رایگان انجام می‌شود. با خرید از آرته طعم واقعی یک خرید باکیفیت و در عین حال مقرون‌به‌صرفه را بچشید و این لذت را برای همیشه به ذهن خود بسپارید.

جنس

جواهردوزی دست دوز رو مخمل درجه 1 کوبیده شده

اجزاء

قابلییت باز و بسته شدن دارد و قابل استفاده روی شومیز و پیراهن های متفاوت.

سایز

قابلیت سایز شدن از طریق بند دارد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.