انتخاب زیورآلات مناسب پاییز

انتخاب زیورآلات مناسب پاییز؛ نکاتی که در پاییز برای انتخاب باید رعایت کنید

انواع زیورآلات نقره بخش جدانشدنی استایل خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه هستند. همانطور که می‌دانید لباس‌ها و استایل‌های افراد بسته به هر فصل تغییر می‌کنند. علاوه بر این، زیورآلات و اکسسوری‌ها نیز به تناسب فصل‌ها متغیر است. برخی از زیورآلات ظاهر سردی دارند و بهتر است در فصل‌های سرد سال استفاده نشوند. البته انتخاب زیورآلات نقره‌ی مناسب هر فصل، چالش برانگیز نیست. در برخی موارد باید در انتخاب خود دقت کنید که ظاهر استایلتان زیباتر شود. در این مقاله شما را برای انتخاب زیورآلات مناسب پاییز و استایل‌های این فصل راهنمایی خواهیم کرد.
همانطور که گفتیم انتخاب زیورآلات کار چالش برانگیزی نیست. به طور کلی قانون خاصی نیز در این حیطه نیست. شما می‌توانید انواع مدل‌ها را با آزمون و خطا امتحان کنید و استایل خاص خود را انتخاب کنید. البته اصولی وجود دارد که بهتر است آن‌ها را برای استایلی زیباتر در نظر داشته باشد.

انتخاب زیورآلات مناسب یقه اسکی

استفاده از یقه اسکی‌ها یکی از زیباترین و جذاب‌ترین استایل‌های این فصل است. این استایل سال‌ها است مورد پسند و ترند است. در این بین یکی از جذاب‌ترین‌ها یقه اسکی‌های مشکی هستند که کاربرد زیادی هم دارند. شما می‌توانید به راحتی انواع زیورآلات نقره را با آن ست کنید. به طور کلی انتخاب زیورآلات مناسب پاییز برای یقه اسکی کار دشواری نیست.
انتخاب زیورآلات مناسب پاییز
انواع گوشواره‌های آویز، میخی، حلقه‌ای و… را می‌توانید به راحتی با این لباس ست کنید. در این بین گوشواره‌های مچاله شده که از ترندهای سال 2021 هم هستند، بسیار مناسب یقه اسکی‌ها می‌باشند. علاوه بر این، اگر فردی ریسک‌پذیر و علاقه‌مند به فشن هستید، گوشواره‌های نامتقارن انتخاب بسیار جذاب و متنوعی هستند.
در صورتی که یقه اسکی شما طرح خاصی ندارد، نیز می‌توانید انواع گردنبند را با آن ست کنید. گردنبندهای پرنسس، مهره‌ای و … بسیار مناسب این لباس هستند. توصیه می‌کنیم گردنبندهای چوکر و collar را با یقه اسکی نپوشید. این انتخاب مناسبی برای این استایل نخواهد بود.

بیشتر بخوانید  فلزات محبوب برای ساخت زیورآلات؛ از چه زیورآلات در جواهرات استفاده می‌شود؟

انتخاب زیورآلات مناسب پاییز برای دورس و هودی

دورس و هودی جذاب‌ترین و محبوب‌ترین لباس‌های فصل‌های سرد هستند. این لباس‌ها سبکی کژوال و راحتی دارند. در نتیجه، بهتر است از زیورآلات مجلسی و کلاسیک مانند گردنبندهای مرواریدی و یا گوشواره عتیق استفاده نکنید. گوشواره‌های چوبی، مهره ای و نقره‌های مینیمال مناسب‌ترین انتخاب برای آن‌ها هستند.
تعدادی از زیورآلاتی را که گالری آرته لایف استایل مناسب با استایل‌های کژوال پاییزی و زمستانه طراحی کرده است را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

انتخاب زیورآلات مناسب پالتو

در این فصل عموما پالتو، بلیزره، بارونی و به طور کلی لباس‌های جلو بسته‌ی ضخیم انتخاب رایج‌اند. در این موارد برای انتخاب زیورآلات مناسب پاییز، گوشواره، انگشتر و دستبند در استایل شما اهمیت بیشتری نسبت به گردنبند دارند. هنگام انتخاب انگشتر برای جذابیت بیشتر چند انگشتر مینیمال را انتخاب کنید. این انتخاب جلوه ی بیشتری به استایل شما می بخشد.

زیورآلات مزین به سنگ های قیمتی

یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما زیورآلات مزین به انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی هستند. به طور کلی، استفاده از سنگ های قیمتی در زیورآلات طلا و نقره، ترند همیشگی زیورآلات است. سنگ های قیمتی به سبب ظاهر زیبا، مقاومت بالا و خواص درمانی که دارند محبوب هستند. در این فصل‌ها سنگ های قیمتی که تناژ گرمی دارند انتخاب های بسیار مناسبی هستند. هنگام انتخاب زیورآلات مناسب پاییز اکسسوری‌ هایی که دارای سنگ‌های زینتی رنگی هستند را در نظر داشته باشید. علاوه بر این، هر یک از سنگ های رنگی خواص جداگانه ای دارند. در مقاله ی از خواص درمانی رنگ در سنگ قیمتی بهره مند شوید! به طور مفصل به خواص آن ها پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید  استفاده از زیورآلات در دوره قاجار

طراحان گالری آرته لایف استایل زیورآلات مختلف را با انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی مانند زیرکنیوم طراحی می کنند. در ادامه مواردی از مدل های گالری را به شما معرفی خواهیم کرد.

نقره های مزین به آب طلا

زیورآلات‌ نقره زنانه گاهی برای زیبایی و درخشش بیشتر مزین به آب طلا می‌شوند. روکش آب طلا ترکیبی از طلا و فلزی دیگر است. این روکش به صورت لایه ای با ضخامت مشخص بر روی زیورآلات کشیده می‌شود. هنگام انتخاب زیورآلات مناسب پاییز حتما این مدل را در نظر داشته باشید. بهتر است نکته‌ای را در مورد زیورآلات مزین به آب طلا بدانید. در مواردی فروشنده ها اغراق می کنند و می گویند که درخشش روکش آب طلا زیورآلات ثابت است. اما این اشتباه است. رنگ روکش آب طلا ثابت نیست و حتما پس از مدتی تغییر رنگ خواهد داد. میزان ثبات رنگ این زیورآلات بسته به کیفیت محصول است.

سخن آخر

زیورآلات نقره و اکسسوری ها یکی از تأثیرگذارترین آیتم های استایل شما هستند. آن ها حتی اگر کوچک باشند نیز تأثیر قابل توجهی روی ظاهر شما خواهند داشت. همانطور که گفتیم انتخاب زیورآلات مسئله ی چالش برانگیزی نیست. با این حال، اگر به مد و فشن علاقه مندید بهتر است از به تناسب هر فصل زیورآلات خود را انتخاب کنید. گالری آرته لایف استایل هر فصل کالکشنی کامل و زیبا با طراح های متنوع برای شما طراحی می کند. علاوه بر این، امکان سفارش طرح های مخصوص و ویژه ی خود را نیز دارید. تمامی محصولات گالری به صورت کاملا دست ساز و با بهترین کیفیت تهیه می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *