زنجیر مروارید

زنجیر نقره زنانه

در بین جواهرات زنانه، زنجیرها از اهمیت خاصی برخوردار هستند و در دو حالت با آویز و بدون آویز مورد استفاده قرار می‌گیرند. نقره یکی از فلزهای بسیار ضربه پذیر در صنعت جواهرسازی بوده که با آن انواع زنجیرهای نقره زنانه و یا مردانه را به صورت ظریف و نازک یا کلفت، می‌سازند. در ادامه این مطلب شما با انواع زنجیر نقره زنانه که یکی مشتقات گردنبند محسوب می‌شود، آشنا خواهید شد.

زنجیر نقره زنانه

انواع زنجیر نقره زنانه

زنجیر نقره زنانه دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی بوده که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است:

  • زنجیر نقره رولو

حلقه‌های این مدل حالتی بیضی مانند دارد که فاصله‌ی هریک از حلقه‌ها با یکدیگر حدود 180 درجه است.

  • زنجیر نقره کلاسیک

زنجیر نقره کلاسیک به دلیل زیبایی و کیفیت بالای خود، توانسته تا از سالیان دور تا کنون مورد توجه بانوان زیادی قرار بگیرد. این نوع زنجیر قابل استفاده در دو حالت بدون آویز و با آویز است.

  • زنجیر نقره بافت

زنجیر نقره بافت جزء مدل‌هایی به شمار می‌رود که خود انواع مختلفی دارد. این مدل مورد پسند افرادی بوده که به دنبال طراحی‌های خاص و مدرن هستند.

  • زنجیر نقره کابلی

این مدل از زنجیر هم همانند مدل رولو از حلقه‌هایی دایره‌ای یا بیضی شکل ساخته شده است و بعد از مدل کلاسیک پرطرفدارترین مدل در بین زنجیرهای نقره زنانه است.

زنجیر نقره زنانه

خواص شگفت انگیز نقره

نقره فلزی زیبا و درخشان بوده که باعث آرامش روح و روان افراد می‌شود. این خاصیت نقره به دلیل وجود عناصری است که می‌توانند در بدن افراد تعادل ایجاد کنند. یکی دیگر از خواص این فلز خاصیت ترمیم پذیری آن بوده که می‌تواند قسمت‌های آسیب دیده پوست را ترمیم کند.

بیشتر بخوانید  سنجاق سینه مردانه و محبوب‌ترین نوع آن

نکات مهم در هنگام خرید زنجیر نقره زنانه

  • قیمت انواع زنجیرهای نقره متنوع است و تمامی زنجیرها قیمت یکسانی ندارند. عوامل مختلفی مانند طرح، مدل، کیفیت، وزن فلز و… برروی قیمت گردنبند تأثیر گذار هستند.
  • در هنگام خرید سعی کنید زنجیرهایی را انتخاب کنید که قابلیت استفاده در دو حالت با آویز یا بدون آویز را داشته باشند.
  • زنجیر نقره زنانه جز اکسسوری هایی است که در هنگام خرید آن، باید به تناسب سایز زنجیر با گردن خریدار توجه شود.

افرادی که گردن بلندی دارند باید زنجیرهای کوتاه تر و افراد با گردن‌های کوتاه، باید زنجیرهای بلندتر را انتخاب نمایند.

سخن آخر

امروزه زنجیرهای ساخته شده با فلز نقره در انواع مختلف زنجیر نقره مردانه و زنجیر نقره زنانه تولید و به بازار عرضه شده‌اند. این زنجیرها همانند زنجیرهای طلا، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. جواهرات نقره علاوه بر زیبایی و درخشش، امروزه تبدیل به جواهراتی با ارزش و گران قیمت نیز شده اند. آرته لایف استایل به شما پیشنهاد می‌دهد که اگر به دنبال زنجیرهای زیبا و عامه پسند هستید، زنجیرهای نقره را در گزینه اول انتخاب‌های خود قرار دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *