سنجاق سینه مردانه

راهنمای انتخاب بهترین سنجاق سینه مردانه

گل سینه مردانه یک اکسسوری کوچک، اما بسیار زیبا بوده که در استایل مردانه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. امروزه مدل‌ها و طرح‌های مختلفی از این سنجاق سینه‌ها در بازارها یافت می‌شود. در نتیجه گزینه های متنوعی را برای انتخاب خواهی داشت. البته استفاده از سنجاق سینه مردانه در ایران هنوز معمول نشده است. اما همیشه آقایان خوش سلیقه‌ی زیادی هستند که به استفاده از آن ها علاقه مند می باشند. در این مقاله این افراد را با اصول انتخاب سنجاق سینه های مردانه آشنا خواهیم کرد.

از گل سینه مردانه در چه جاهایی می‌توان استفاده کرد؟

یکی نکته را هنگام استفاده از گل سینه به یاد داشته باشید که بهتر است هر سنجاق سینه‌ را در موقعیتی خاص استفاده کنید. در این مقاله شما را برای انتخاب سنجاق سینه مناسب با موفعیت راهنمایی خواهیم کرد.

اگر به قرار کاری می‌روید بهتر است از سنجاق سینه مردانه رسمی استفاده کنید. سنجاق سینه‌های که هم خیلی ساده نباشند و هم خیلی پرزرق و برق نباشند. همانطور که همیشه می گوییم زیورآلات شما نشان از شخصیت شما دارند. در نتیجه بهتر است در موقعیت های رسمی مانند محل کار و یا قرار کاری از سنجاق سینه جدی‌تر استفاده کنید.

هنگام مهمانی‌ها و گردهمایی های خانوادگی گزینه‌های بیشتری برای انتخاب گل سینه مردانه خواهید داشت. سنجاق سینه‌های متنوعی می توانید برای مراسمات و دورهمی ‌ها انتخاب کنید. گل سینه‌هایی مانند مدل های سنجاق گل سبز زیتونی و گل لاله انتخاب مناسبی است.

البته برای مراسمات خاص مانند سالگرد ازدواج می‌توانید انتخاب رمانتیک‌تری داشته باشید. سنجاق سینه‌ مردانه که مزین به نوشته‌های عاشقانه باشد گزینه‌ی رمانتیکی برای مهمانی خاص شما خواهد بود. در ادامه شما را با تعدادی از گل سینه‌های گالری که مزین به نوشته‌ی رمانتیک هستند آشنا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید  خرید زیورآلات زنانه

انواع گل سینه مردانه

بروچ های زنجیره ای: این نوع سنجاق با زنجیر و یا مجموعه‌ای از زنجیر متصل می شود. این نوع سنجاق مردانه ظاهری هندی، غربی به استایل فرد می بخشد. این مدل سبکی سلطنتی مانند دارد. سنجاق‌های زنجیره‌ای را در عروسی‌ها، مخصوصا عروسی های هندی استفاده می کنند.

سنجاق سینه‌ی حلقه ای: این مدل گل سینه را سنجاق مینا نیز می نامند. این مدل سنجاق را روی کت و یا جلیقه‌ی خود می‌توانید وصل کنید. سنجاق سینه مردانه حلقه‌ای سوزنی بلند دارد که داخل پارچه‌ی لباس شما می‌رود و فقط ابتدای آن مشخص است.

گل سینه‌ی منفرد: این سنجاق سینه ی مردانه عموما به یک گوهر و یا سنگ قیمتی مزین شده اند. مروارید، الماس و یا عقیق از انواع گوهرهایی هستند که در طراحی این گل سینه مردانه به کار گرفته می‌شود. این مدل ها به استایل شما سبکی کلاسیک و آنتیک می‌دهد.

سنجاق سینه سلتیک: این سنجاق های مردانه از دوران قرون وسطی وارد زمان حال شده‌اند. این مدل سنجاق از فلزهای بسیار گرانبها ساخته می شوند. سنجاق سینه سلتیک از هنرهای سکولار الهام گرفته اند. این سنجاق سینه مردانه در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف ساخته می شوند. این مدل سنجاق در برخی موارد به رنگ ها و یا سنگ های روشن مزین می‌شود و سبکی ساده دارند.

سنجاق سینه وینتیج: این سنجاق های زینتی ظریف بوده و سبکی مدرن و کژوال دارند. این مدل سنجاق سینه به طیف مختلفی از سنگ های قیمتی مزین می‌شود. سنجاق سینه وینتیج مناسب استایل‌های مختلف بوده و به لباس شما شخصیتی خاص و جذاب می‌بخشد. سنجاق ویتیج به دلیل ظرافتی که دارد باید به دقت نگهداری شوند.

بیشتر بخوانید  فروشگاه زیورآلات نقره

سنجاق سینه مردانه

اهمیت سنجاق سینه مردانه در استایل آقایان

آقایان به علت سادگی و یکنواختی در پوشش ظاهری‌شان، می توانند با رعایت یک سری جزئیات استایلی خاص تر داشته باشند. در نتیجه طراحان مد لباس با استفاده از یک سنجاق سینه استایل ساده ی شما را به استایلی شیک تبدیل می‌کنند.

نکاتی در رابطه با استفاده از سنجاق مردانه

یکی از مهم ترین نکاتی که آقایان هنگام خرید سنجاق سینه باید رعایت کنند توجه به مدل آن ها است. هنگام انتخاب سنجاق سینه نباید به هیچ وجه زیاده‌روی کنید. انتخاب سنجاق سینه مردانه بزرگ و شلوغ ظاهری زیبا نداشته و نامتعارف است. سنجاق سینه های کوچک و ساده تر بهترین انتخاب برای آقایان هستند. البته در مواردی می‌توانید از سنجاق سینه‌‌ی بزرگ در استایل‌های خاص و کنسبت‌های متنوع استفاده کنید.

این نکته را نیز بدانید، زمانی که پاپیون و یا کروات دارید باید از گل‌ سینه‌های ساده‌تر استفاده کنید. زمانی که از سنجاق سینه استفاده می کنید بهتر است ظاهر شیک و کلاسیک خود را نیز حفظ کنید. سنجاق سینه‌های کلاسیک مزین به نگین‌ و یا سنگ‌های کوچک به همراه کروات‌های ساده بسیار زیبا خواهد بود. به علاوه، می توانید رنگ پایه سوزن گل سینه‌ را نیز با رنگ‌های دیگر اکسسوری‌هایتان مانند دستبند، ساعت و دکمه سرآستین هماهنگ کنید.

سخن آخر

یک سنجاق مردانه، می‌تواند استایل فرد را تبدیل به یک استایل به روز و شیک کند. در سال های اخیر در دنیای مد و فشن به استایل آقایان توجه بیشتری شده است. سنجاق سینه‌های متنوعی در این سال ها روانه ی بازار شده است. در نتیجه آقایان گزینه های بیشتری برای انتخاب خواهند داشت. ما در گالری آرته لایف استایل نیز متناسب با سلیقه ی افراد مختلف گل سینه‌های متنوعی را طراحی کرده ایم. شما می توانید با کلیک بر روی جواهرات مردانه از آن ها دیدن کرده و سفارشات خود را ثبت کنید. سفارشات شما در کوتاه ترین بازه ی زمانی به دستتان خواهند رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *