جدیدترین گردنبندهای 1401

جدیدترین گردنبندهای 1401؛ با کدام گردنبندها ترند باشیم؟

یکی از مهم‌ترین جواهراتی که بسیاری از خانم‌ها برای جشن‌ها و مهمانی استفاده می‌کنند، گردنبند است. درواقع گردنبند یکی از زیورآلاتی است که ظاهری بسیار زیبا و خیره‌کننده به استایل شما می‌دهد و موجب می‌شود که در مجالس و مهمانی‌ها بدرخشید. در این مقاله جدیدترین گردنبندهای 1401 را معرفی می‌کنیم.

گردنبندهای ترند شده امسال

در ادامه مدل‌های ترند شده جدیدترین گردنبندهای 1401 را معرفی و به بررسی هرکدام می‌پردازیم.

1- گردنبندهای ظریف

از جدیدترین گردنبندهای 1401 گردنبندهای ظریف هستند که این مدل گردنبندها علاوه بر این­که در ایران طرف‌دار بسیاری دارد، از پرفروش‌ترین انواع گردنبند در سرتاسر دنیا نیز به شمار می‌رود. گردنبند ظریف را می‌توان به‌راحتی در هر شرایطی استفاده کرد، به این خاطر که هم در استفاده روزمره کاربرد دارند و هم در مجالس و مهمانی‌ها بسیار شیک و خاص هستند.

این قطعه ترند شده شیک و کلاسیک برای مناسبت‌های مختلف بسیار مناسب است. علاوه بر این، این نوع گردنبندهای ظریف انتخاب بسیار خوبی برای هدیه دادن هستند. در انتخاب گردنبند ظریف تنوع زیادی پیشروی شما است، به این خاطر که برای این مدل گردنبند، آویزهای جالب و متنوع و زیبایی  طراحی شده است که هرکدام می‌توانند معنای خاص خود را داشته باشند؛ بنابراین تنوع در طرح‌ها و مدل‌های آویز این مدل گردنبند زنانه موجب شده تا شما به‌راحتی بتوانید طرح و سبک موردنظر خود را انتخاب کنید.

جدیدترین گردنبندهای 1401

2- گردنبندهای چوکر

یکی دیگر از جدیدترین گردنبندهای 1401 گردنبندهای چوکر هستند. این مدل از گردنبندهای ترند شده، به این خاطر که بسیار کاربردی هستند، خیلی زود توانسته‌اند دوباره در دنیای مد محبوب شوند. تاریخچه این مدل گردنبند چوکر به دهه ۹۰ میلادی برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید  دستبند مروارید

اولین فردی که عضو خانواده سلطنتی در جهان بود و از گردنبندهای چوکر استفاده کرد، ملکه ویکتوریا در قرن ۱۹ میلادی بود. این موضوع موجب شد تا این گردنبند در بین خانم‌ها محبوبیت بسیاری پیدا کند. گردنبندهای چوکر تنوع زیادی دارند و در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی موجود هستند که در ادامه چند مدل از این نوع گردنبندها را معرفی می‌کنیم:

گردنبندهای چوکر چندرشته‌ای

یکی از محبوب‌ترین و جدیدترین گردنبندهای 1401 گردنبندهای چوکر چندرشته‌ای هستند. استفاده هم‌زمان از چند رشته و زنجیر با طول‌های مختلف، به‌خصوص در تابستان امسال بسیار محبوب است. گردنبندهای چوکر از لحاظ ساختاری که دارند، این امکان را دارند که یک‌لایه بیشتر زنجیر به آن اضافه کنید؛ بنابراین یکی از علت‌های محبوبیت این مدل گردنبندها در امسال، به‌واسطه کاربرد آن‌ها در ساخت گردنبندهای چندلایه است که بیشتر موردتوجه جوانان قرار می‌گیرد. برای این ترند از گردنبندهای چوکر هم می‌توان از چوکرهای مخملی یا روبانی و هم چوکرهای زنجیری استفاده کرد.

آویزهای مرواریدی

یکی دیگر از جدیدترین گردنبندهای 1401 گردنبند مرواریدی هستند. استفاده از مرواریدها در زیورآلات ترند شده است و بسیاری از افراد به مرواریدها لقب «ملکه نگین‌های زینتی» داده‌اند و به این معنا است که هیچ سنگ قیمتی در جهان نمی‌تواند با محبوبیت مرواریدها رقابت کند. در پاییز امسال، گردنبندهایی با آویزهای مرواریدی بسیار محبوب خواهند شد. علاوه بر این یکی دیگر از مدل‌های محبوب گردنبندهای چوکر، گردنبندهایی هستند که تماماً با استفاده از مرواریدهای درخشان طراحی شده‌اند.

جدیدترین گردنبندهای 1401

ویژگی خوبی که این نوع گردنبندهای مرواریدی دارند، این است که می‌توانید آن‌ها را در هر موقعیت و با هر نوع استایلی استفاده کنید. درواقع این سنگ قیمتی و زیبا با استایل‌های متفاوت به‌خوبی سازگار است و علاوه بر این شما می‌توانید از چوکرهای مرواریدی در کنار زنجیرهایی از جنس طلای سفید یا زرد استفاده کنید و لایه‌های مختلفی از گردنبندهای جذاب را خلق کنید.

بیشتر بخوانید  معنی انگشتر در هر انگشت؛ انگشتر در هر یک از انگشتان مفهوم جداگانه ای دارد

گردنبندهای زنجیری

از جدیدترین گردنبندهای 1401 گردنبندهای چوکر زنجیری هستند. این مدل از گردنبندها را می‌توانید به‌صورت تک استفاده کنید. گردنبندهای زنجیری در سایزهای مختلفی موجود هستند و اگر به زیورآلات بزرگ علاقه‌مند هستید، می‌توانید، گردنبندهای زنجیری پهن را برای استایل خود انتخاب کنید.

علاوه بر این، افرادی هستند که به زیورآلات ظریف و کوچک علاقه‌مند هستند. گردنبندهای زنجیری باریک‌تر از جنس طلای زرد و سفید می‌تواند استیل ظریف و خاصی را به شما ببخشد. از مزیت‌های این نوع گردنبندهای زنجیری این است که آن‌ها را می‌توان هم به‌صورت تک و هم در ترکیب با سایر آویزها و گردنبندها استفاده کرد که انتخابی مناسب و ایده‌آل است و با اکثر موقعیت‌ها و استایل‌ها به‌خوبی تطابق دارد. مزیت دیگر این مدل از گردنبندها، این است که هم مورداستفاده خانم‌ها است و هم مورداستفاده آقایان است.

3- گردنبند کارتیه با سکه

از جدیدترین گردنبندهای 1401 گردنبند کارتیه با سکه را می‌توان نام برد. ظاهر این مدل از گردنبندهای ترند شده به این صورت است که زنجیرهای آن با نظم خاص و زیبایی بی‌نظیری در هم بافته‌شده‌اند. گرد‌نبندهای کارتیه به یک مدل محدود نیستند و در ساختار و مدل‌های متنوعی طراحی می‌شوند. به این معنا که گردن‌بندهای کارتیه علاوه بر این­که در ترکیبی از زنجیر طلا و سکه طراحی می‌شوند، با سنگ‌های قیمتی دیگری مثل یاقوت و با مروارید نیز، طراحی و تولید شده‌اند.

ضخامت گردن‌بندهای کارتیه متغیر است و هر فردی باتوجه‌به سلیقه و بودجه موردنظر خود می‌تواند، مدل‌های مختلف آن را سفارش دهد. این مورد یکی از ویژگی‌هایی است که باعث شده این مدل، دوست‌داشتنی و جذاب‌تر به نظر برسد.

بیشتر بخوانید  زیورآلات جواهر دوزی چیست؟

جدیدترین گردنبندهای 1401

سخن پایانی

در این مقاله جدیدترین گردنبندهای 1401 را معرفی کردیم و به بررسی هرکدام پرداختیم. همان‌طور که گفتیم گردنبند، یکی از زیورآلاتی است که ظاهری بسیار زیبا و جذاب به استایل شما می‌دهد و موجب می‌شود که در مجالس و مهمانی‌ها بدرخشید؛ بنابراین انتخاب مدل‌های جدید گردنبند، برای خانم‌هایی که استایل خود را بر اساس دنیای مد انتخاب می‌کنند، اهمیت دارد.

برای اطلاعات بیشتر از زیورآلات ترند، پیشنهاد می‌شود با گوشواره های سال 1401 نیز آشنا شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *